V
"väsynyt äiti"
Vieras
Tän päivän saldo 3 unohdusta! Yhden päivän aikana!
Mä en enää tiedä mitä tehdä
Itku tulee. Ton kanssa on kaikki tehty! Lapsi laittaa tunnin jälkeen kirjan pulpettiin -> ei kirjaa kotona, en voi tietää mitä läksyjä -> unohdus. Lapsi tulee kotiin kirjan kanssa, väittää ties mitä läksyiksi, mitään ei oo merkitty -> en voi tietää mitä läksyjä -> unohdus. On ollut telkkarikieltoa, pelikieltoa, kaverikieltoa, on yritetty rohkaista ties millä lahjonnalla, että yrittäisi ja tsemppaisia, mutta paskat! Mä itken ja itken. Opettaja soittelee mulle, mutta mitä muuta mä voin, kun käydä läpi sen repun kirja kerrallaan lapsen kanssa 
Mä oon taas niin vihainen ja pettynyt, että harkitsen oikeesti jo, että haen koivunvitsan ja annan tolle kakaralle selkään!!!!!!!!!!!!! Ei tää voi näin jatkua, unohdus on unohdus ja toki niitä sattuu kelle vaan, mutta kun ei oikeesti tän vuodenkaan aikana oo ollut kahta päivää peräsin, että ei yhtään unohdusta olisi tullut! Viime vuonna lapsella oli enemmän unohduksia, kuin koko muulla luokalla yhteensä!!!!!!! Mul on vaan keinot loppu
Ja tervetuloa tänne haukkumaan mut paskaksi äidiksi ja miten kaikki on mun vikaani
Ajattelin nyt sit, että huomisesta lähtien mä menen sinne koululle joka päivä, kun lapsi pääsee koulusta ja käyn sen repun läpi ja otan ite ylös ne läksyt.... Ei tässä enää muu auta 
Mä en enää tiedä mitä tehdä
Mä oon taas niin vihainen ja pettynyt, että harkitsen oikeesti jo, että haen koivunvitsan ja annan tolle kakaralle selkään!!!!!!!!!!!!! Ei tää voi näin jatkua, unohdus on unohdus ja toki niitä sattuu kelle vaan, mutta kun ei oikeesti tän vuodenkaan aikana oo ollut kahta päivää peräsin, että ei yhtään unohdusta olisi tullut! Viime vuonna lapsella oli enemmän unohduksia, kuin koko muulla luokalla yhteensä!!!!!!! Mul on vaan keinot loppu
Ja tervetuloa tänne haukkumaan mut paskaksi äidiksi ja miten kaikki on mun vikaani