K
Kauhuissaan
Vieras
En enää tiedä, mitä tehdä... Lapsella hirveä uhma päällä. Riehuu koulussa, kotona vähän vähemmän. Tänään hän tietää joutuvansa miettimään välitunnin eilisiä tekojaan ja siksi uhkaa olla menemättä kouluun. Sanoin, että se on ihan oikein sinulle olla vaikka joka päivä jäähyllä kunnes käytös muuttuu niin poika sanoi, että sitten hän sanoo että äiti koko ajan vaan lyö kotona! Siis mistä poika tuon asian edes keksi, todellakaan en ole koskaan lyönyt lasta! Kantanut olen jäähylle tms, mutta en lyönyt, koulussakin joutuvat joskus kantamaan pois tilanteesta.
Poika on ollut nyt tutkimuksissa ja olen menossa palaveriin opettajien ja psykologin kanssa.
Itse olen kokenut perheväkivaltaa, isäni löi vaikka en olisi tehnyt mitään. Olin aina päättänyt olevani parempi vanhempi omille lapsilleni ja niin olen ollutkin miljoona kertaa parempi kuin alkkisvanhempani ja hullu isäni. Nyt sitten lapsi uhkaa pilata kaiken sanomalla tuollaista. En voinut muuta kuin pillahtaa itkuun. Selitin mitä sellaisesta valheesta voi seurata ja lapsi vakuutti ettei sellaista sano.
Tästä tilanteesta tekee "hauskan" vielä se, että psykologi, joka koululle tulee on minun vanha psykologi, joten hän tietää taustani. Jos poika menisi sanomaan koulussa tuollaista niin ei olisi vaikea hänen sitä uskoa
Olen kauhuissani jos noin kävisi, rakastan lapsiani yli kaiken, ikänä en heitä satuttaisi, halusin vain olla hyvä äiti, miksi minua aina halutaan rangaista vaikken mitään pahaa olisi tehnyt
(((
Poika on ollut nyt tutkimuksissa ja olen menossa palaveriin opettajien ja psykologin kanssa.
Itse olen kokenut perheväkivaltaa, isäni löi vaikka en olisi tehnyt mitään. Olin aina päättänyt olevani parempi vanhempi omille lapsilleni ja niin olen ollutkin miljoona kertaa parempi kuin alkkisvanhempani ja hullu isäni. Nyt sitten lapsi uhkaa pilata kaiken sanomalla tuollaista. En voinut muuta kuin pillahtaa itkuun. Selitin mitä sellaisesta valheesta voi seurata ja lapsi vakuutti ettei sellaista sano.
Tästä tilanteesta tekee "hauskan" vielä se, että psykologi, joka koululle tulee on minun vanha psykologi, joten hän tietää taustani. Jos poika menisi sanomaan koulussa tuollaista niin ei olisi vaikea hänen sitä uskoa