A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:No siis apua! En mä oo tajunnut tuota ollenkaan. Voi ei mitä jos se ilmoittautumisaika on jo mennyt? Miksei neuvolassakaan puhuttu mitään?? Eikö se nyt niin kuitenkin mene et kun tänä vuonna joulukuussa täyttää 6 niin nyt tulevana syksynä eskariin?
Alkuperäinen kirjoittaja T80:tiedän aika monia jotka on laittanu lapsensa vasta seuraavana syksynä eskariin, jos lapsi täyttää vuosia vasta joulukuussa
Kyllä. Ja kouluun mennään sen vuoden elokuussa, jolloin lapsi täyttää 7 vuotta. Ellei toisin sovita.Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Eikö se nyt niin kuitenkin mene et kun tänä vuonna joulukuussa täyttää 6 niin nyt tulevana syksynä eskariin?
Alkuperäinen kirjoittaja minävainen:Alkuperäinen kirjoittaja T80:tiedän aika monia jotka on laittanu lapsensa vasta seuraavana syksynä eskariin, jos lapsi täyttää vuosia vasta joulukuussa
Mutta silloin on jo selvää koulun lykkääntyminen jos noin toimitaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:Siis kyllä eskari alkaa tänä vuonna syksyllä 2003 syntyneille, mutta eiköhän sulle pitäisi tulla kotiin siitä ihan henkilökohtaisesti myös tietoa. Meillä on myös poika, joka aloittaa eskarin syksyllä, eikä vielä ainakaan ole tullut mitään papereita eskarin aloittamisesta. Mä luulen, että se on paikkakuntakohtaista tuo ajankohta ilmoittautumiselle. Toki voithan sä kysyä oikealta taholta asiaa, mutta mitä muista lapsista muistan - meille tuli ainakin kotiin ensin paperit eskarista, joista piti joku palauttaakin (muistaakseni sinne koululle, missä eskari on tai koulutoimistoon). Keväällä tuli myös sitten kutsu eskariin tutustumiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ajatelkaa, eilen tajusin ekan kerran ajatella koko asiaa ja pelkäsin etten ehdi ilmoittaa.
Soitin ja sanoivat että ilmoittautuminen on tänään!!!
Onneksi ehditään!
Ja tuo tyttö on niin oppimishaluinen ja fiksu että en siirrä kouluun menoa.
Kiitos kun vastasitte!
Alkuperäinen kirjoittaja nosto:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ajatelkaa, eilen tajusin ekan kerran ajatella koko asiaa ja pelkäsin etten ehdi ilmoittaa.
Onneksi ehditään!
Kiitos kun vastasitte!
Hyvä tuuri
Muuten, tuli mieleen. Jos eskari on päiväkodin yhteydessä niin kai silloin sieltä kyselevät aikooko mennä eskan puolelle?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nosto:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ajatelkaa, eilen tajusin ekan kerran ajatella koko asiaa ja pelkäsin etten ehdi ilmoittaa.
Onneksi ehditään!
Kiitos kun vastasitte!
Hyvä tuuri
Muuten, tuli mieleen. Jos eskari on päiväkodin yhteydessä niin kai silloin sieltä kyselevät aikooko mennä eskan puolelle?
en tiedä tuosta kun meillä on ollut kotona.
Mä ihmettelin sitä että neukassa ei sanallakaan mainittu koko eskarista.
tokihan se pitää itse huolehtia mut kun täälläkin esikoinen kyseessä niin ei sitä kaikkea aina tajua. =)