E
ettämitenkä
Vieras
Kertokaapa miten tää nyt menee,kun tyttö on ens vuoden syksynä kun eskarit alkaa niin 5v 7kk niin meneekö hän sillon eskariin? vaiko sitku on 6v 7kk ?! (syntynyt siis 3.1.2008)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26896041:Niinpä, minäkin olin aina luokkani vanhin.
Toki nykyään on erilaisia koulukypsyysarviointeja eli kouluun voi päästä jo vuotta aiemmin kuin ikä "sallisi".
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26896041:Niinpä, minäkin olin aina luokkani vanhin.
Toki nykyään on erilaisia koulukypsyysarviointeja eli kouluun voi päästä jo vuotta aiemmin kuin ikä "sallisi".
Sou?
Mun poika on syntynyt tammikuun alussa -06, enemmän alussa kuin sun tyttösi, ja aloittaa eskarin huomenna.
Ainahan se on niin mennyt, että samana vuonna syntyneet menee samaan aikaan kouluun/esikouluun, ja alkuvuoden lapsilla ikäeroa loppuvuoden lapsiin voi olla tosiaan pari päivää vaille vuosi.
Pääsee kouluun kyllä aikaisemminkin jos sikseen tulee, mutta harvemmin sinne kuitenkaan on kiire.
Mäkin oon tosi tyytyväinen siihen, että poikani on porukan vanhin, ja on saanut ns. rauhassa kasvaa vähän pidempään. 23.12. hänen piti syntyä, mutta enhän mä osaa synnyttää ajoissa, joten tammikuussa hän sitten syntyi. Ajatus siitä, että poika menisi nyt jo kouluun on...ei, en suostu ajattelemaankaan sitäSama juttu mun pojalla mutta mielelläni suon hänelle sen että menee vanhimpien joukossa eskariin ja kouluun. Paljon helpompi asema kuin se että joutuu nuorempana kuin kaikki muut räpiköimään.