V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rangaistus lapselle joka ikinen kerta, kun koiraan koskee. Jäähylle.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29086773:Koiralle haulikkoo ja pennulle selkäsauna
Alkuperäinen kirjoittaja voi yhen tähen;29086865:Uutuudenviehätystä siis, menee ohiNyt vaan radikaalit aseet käyttöön, toivottavasti mies on samalla linjalla. Ihan kohta ne penikat hoksaa ettei se koiran jahtaaminen nyt niin kivaa ole. Jos nyt jaksaisit panostaa siihen lapsien kouluttamiseen miten koiria kohdellaan, ruokitte ja kävelytätte yhdessä, ostatte leluja ja leikitätte niin kyllä ongelmat ratkeaa
Opeta vaikka namien piilotusta niin koirallakin on mukavaa muksujen kanssa. Mua aina naurattaa oma muksu ja koirat, niillä on niin omat jutut ettei aina aukea äidille, kerrankin veteli tussilla sinisiä vauhtiraitoja koiran kyljet tussilla ja koira ei moinaankaan, on siis sellainen kalju kaveri
![]()
Minua mietityttää, että minkähän ikäisiä lapsia teillä on? Kun muutettiin avovaimoni kanssa yhteen, minulla oli nuorempi lapsi taaperoiässä ja vanhempi leikki-ikäinen (vieläpä erityislapsi) ja avovaimollani oli aikuinen kissa, joka ei ollut ikinä elänyt lasten kanssa saman katon alla. Aika hurja yhtälö, mutta kun heti alusta pitäen pisti lapset nuhteeseen siitä, miten kissaa käsitellään, ei siinä kauan tarvinnut käskyttää ja huomautella.
Onko loppujen lopuksi ongelmana lasten ymmärtämättömyys vai se, ettei sinulla ja lapsillasi ole sellaista yhteyttä ja vuorovaikutussuhdetta, että lapset kuuntelisivat mitä sinä heille sanot? Ehdottaisin siis, että otat asiaksesi pitää kuukauden ajan hali- ja toimintaterapiaa niille lapsillesi. Kuukauden ajan toimit joka päivä aktiivisesti lastesi kanssa ja keskityt lapsiisi oikein erityisen tehokkaasti. Olen aivan varma, että lapset toimivat mieluummin äitinsä kanssa kuin ryntäävät kiusaamaan koiraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29086773:Koiralle haulikkoo ja pennulle selkäsauna