Lapsi oli virhe

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tossa se vielä on hereillä , vittu puoli yö!! Ja 2v kakara ei nuku! Kuuluu vaan hmh mhi mhh. Mä en kestä! Joka iltainen show ihan sama mihin aikaan laittaa sänkyyn,ihan sama ulkoileejo vai ei
Ihan sama montako viikkoa tai kuukautta vääntää samoja rutiineja, ei auta. Nyt jo lähes aikuisettenavat nukkui oikeesti klo 20-21
Mut ei tää yks jos jättää päiväunet pois nukahtaa klo19 herää 5 aikaan . Mikä ei oo yhtään parempi. Aamulla jos herättää aiemmin nukkuu vaa vähemmän vuorokauden aikana.

Mikä sillä on vialla et kolo 2 vuotta pm nukahramlmen niin vaikeaa. Tarvitsen aikaa myös puolison kanssa, mutta kuka jaksaa jos lapsen kanssa saa vääntää puoleen yöhön, ei mitään järkeä. Eikä varmaan oe kellään samaa ongelmaa. Nytkin on niin stressi olotila että en jaksais mitään puolison kanssa, onneksi se ei ole paikalla.


Haluan normaalin elämän jossa pikkulapset nukkuu 20-7 välin, eikä hiida öisin, lähes joka yö saa herätä kipeään huutoon, 1-3krt Tarvitsen unta!
Lapsi nukkuu aamulla pitkään isän Kanssa, minä en kun pitää lähtee töihin klo 7.
 
vierailija
Toiset on luonnostaan vähäunisia, se on kurjaa. Tosin aikuisena ovat yleensä reippaita aamuvirkkuja, mikä on hyvä.

Kysy neuvolasta apua, voihan lapsella olla joku vaivakin jos yöllä huutaa, esim refluksitauti.
 
vierailija
Valitettavan usein uusioliitto tai suhde pilataan hankkimalla se yhteinen vauva. Jokainen tietää, että parisuhde joutuu koville kun perheeseen tulee lapsi ja varsinkin jos edellisistä suhteista on jo lapsia. Kannattaa nauttia siitä uudesta suhteesta partnerin kanssa muuten kuin raskautumalla.
Toinen tarkkaan mietittävä asia on se haluaako jo hieman vanhempi nainen hankkia lapsen, lapsen itsensä takia vai oman itsensä vuoksi. Ilmiö on hieman vastaava kuin vanhenevilla miehillä nähdä Napoli ja kuolla.
Kannattaa hyvin tarkkaan myös miettiä, että tulenko jaksamaan jos olen 55+ ja minulla on murkkuikäinen lapsi siinä omien vaihdevuosien myllerryksessä.
 
vierailija
Valitettavan usein uusioliitto tai suhde pilataan hankkimalla se yhteinen vauva. Jokainen tietää, että parisuhde joutuu koville kun perheeseen tulee lapsi ja varsinkin jos edellisistä suhteista on jo lapsia. Kannattaa nauttia siitä uudesta suhteesta partnerin kanssa muuten kuin raskautumalla.
Toinen tarkkaan mietittävä asia on se haluaako jo hieman vanhempi nainen hankkia lapsen, lapsen itsensä takia vai oman itsensä vuoksi. Ilmiö on hieman vastaava kuin vanhenevilla miehillä nähdä Napoli ja kuolla.
Kannattaa hyvin tarkkaan myös miettiä, että tulenko jaksamaan jos olen 55+ ja minulla on murkkuikäinen lapsi siinä omien vaihdevuosien myllerryksessä.
Totta, mutta ei varmaan auta ap:ta tässä akuutissa ongelmassa hirveästi. Elleis sinulla sitten ole aikakonetta lainata...
 

Yhteistyössä