lapsi kävelee 10 kk!

  • Viestiketjun aloittaja imettäjä
  • Ensimmäinen viesti
imettäjä
naapurin lapsi alkoi kävellä vasta 13, 5 kk vanhana omamme täyttää 11 kk huomenna mutta otti jo kaksi askelta eilen. Hänestä tulee liikunnallinen. varmaan johtuu täysimetyksestä
 
mami
sinä ja sun liikunnallinen...kukas teini siellä nyt kirjottaa...ise opin käveleen vasta 1 vuotiaana ja olen ollut koko ikäni urheilia ...että lopeta ny jo hyvän sään aikaan noi paskanjauhamis juttus!!!!!!!
 
hepuli
juu meijänki esikoinen käveli 10kk ikäsenä,mut en imettäny ja kyllähän se vieläki kävelee ihan just nii pitkän matkan ku tarvis o(ikää 4v8kk) =) kuopusta imetin kauemmi ja alko kävelee 1v4kk eikä kävele ku just sen 500m ja senki jos itte meet karkuu ettei tarvi ottaa sylyy(ikää 2v3kk)...että kyllä se siitä imettämisestä johtuu juu-u
 
Mä imetin vaan 6kk ja toi lapsi nousi jo eilen itse omille jaloilleen seisomaan tukevasti pystyyn ja ikää 9kk ja ei paljoa päälle. Kävellyt + noussut se on jo pitään tukea vasten. Uskon että ottaa ekat askeleet myös n. 10kk iässä ilman tukea tai vaikka jo tänään; kuka tietää!
 
maidoton
miksi ajattelet blaah maitosi olevan parempaa. En usko että maidoissa on eroja. Enkä usko imetysne vaikuttavan kävelyyn. Meillä oli Tuttelivauva ja käveli 12 kk 4 päivää!
 
kj
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
sinä ja sun liikunnallinen...kukas teini siellä nyt kirjottaa...ise opin käveleen vasta 1 vuotiaana ja olen ollut koko ikäni urheilia ...että lopeta ny jo hyvän sään aikaan noi paskanjauhamis juttus!!!!!!!
kannattasko sitten jo VIHDOIN opetella miten kirjottaa URHEILIJA.. eli noin, eikä urheilia.

huhhuh
 
Meillä esikoinen otti ekat askeleet 8kk iässä, käveli 9kk ikäisenä. Kakkonen oli vuoden ja kolmonen käveli täyttä häkää 10kk iässä. Kaikki saivat sekä rintaa (2-3kk) ja korviketta.
 

Yhteistyössä