lapsi ja pyöräily

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jenni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siinä 9kk ikäisenä, kuopus taisi olla vähän vaille. lapsen pitäis osata istua kunnolla ja hallita pää hyvin, kypärä kuitenkin jotain aina painaa vaikka keveitä ovatkin.
 
Istuimissa on painorajana 9kg, ei ainakaan sitä kevyempää kyytiin. Pitää jaksaa istua hyvin. Meidän poika pääsi ekan kerran kyytiin täytettyään vuoden, huhtikuussa. Lähes aina nukahti reissulla, eikä ollut kovin kivan näköistä. Meidän istuinta ei saa siis kallistettua taaksepäin.
 

Similar threads

O
Viestiä
21
Luettu
831
Aihe vapaa
vierailija
V
A
Viestiä
14
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
R
Viestiä
4
Luettu
428

Yhteistyössä