?
:(
Vieras
itsekkään ihmisen teko. sellaisen joka ei välitä lapsen parhaasta, kunhan nyt vaan tahtoo ITSELLEEN lapsen. missä on lapsen oikeudet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mitä itsekkyyteen tulee, niin ihminen on pohjimmiltaan itsekäs olento. Kaikissa teoissamme on, tavalla tai toisella, takana itsekkyys. Lastenhankinnassa myös: siksihän lapsia yleensä tehdään, että halutaan ihan oma lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mitä itsekkyyteen tulee, niin ihminen on pohjimmiltaan itsekäs olento. Kaikissa teoissamme on, tavalla tai toisella, takana itsekkyys. Lastenhankinnassa myös: siksihän lapsia yleensä tehdään, että halutaan ihan oma lapsi.
Samaa mietin, kun joku tuossa moitti itsekkääksi. Ei se lasta haluava pariskunta ole yhtään sen vähemmän itsekäs.
Jos on sitä mieltä että oma jaksaminen riittää, niin antaa mennä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Entäs sen lapsen oikeudet isään? Lapsen kysymykset myöhemmin, lapsen itsetunto, toisen vanhemman kaipuu?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Entäs sen lapsen oikeudet isään? Lapsen kysymykset myöhemmin, lapsen itsetunto, toisen vanhemman kaipuu?
Lapsen oikeus isään ei toteudu läheskään aina edes silloin, kun lapsi on suunnitellusti parisuhteeseen hankittu.
Enkä mä oikein usko, että toisen vanhemman kaipuu olisi sisäsyntyistä, sellaista mitä hyvä äitisuhde, läheiset suhteet isovanhempiin, läheinen suhde vaikkapa kummisetään tms ei voisi kompensoida. Kyllä lapsi varmaan kyselee, mutta silloin lapselle vastataan rehellisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:mutta on eri asia tehdä lapsi tietoisesti yksin. Tottakai parisuhteet päättyy jne. mietin itse ainakin sitä millaisen elämän ja lapsuuden haluan lapselleni, ajatuksena ainakin se, että lapsi syntyisi parisuhteeseen, jossa molemmat vanhemmat lasta yhdessä kasvattavat.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mutta niinhän se on, jotkut naiset vaan ovat niin itsekkäitä etteivät kykene ajattelemaan omaa napaansa pidemmälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Mä olen rehellisesti sitä mieltä, että jos on sellainen ihminen ettei muka ikinä saa ketään itselleen tai kukaan ei ikinä kelpaa tai pahinta on niin itsekäs ettei pysty elämäänsä kenenkään kanssa jakamaan, niin lapsi ei ole se paras hankinta tällaiselle ihmiselle. Kannattaa ostaa vaikka koira.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mitä itsekkyyteen tulee, niin ihminen on pohjimmiltaan itsekäs olento. Kaikissa teoissamme on, tavalla tai toisella, takana itsekkyys. Lastenhankinnassa myös: siksihän lapsia yleensä tehdään, että halutaan ihan oma lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Mä olen rehellisesti sitä mieltä, että jos on sellainen ihminen ettei muka ikinä saa ketään itselleen tai kukaan ei ikinä kelpaa tai pahinta on niin itsekäs ettei pysty elämäänsä kenenkään kanssa jakamaan, niin lapsi ei ole se paras hankinta tällaiselle ihmiselle. Kannattaa ostaa vaikka koira.
Alkuperäinen kirjoittaja en kehottaisi:95% nuorisorikollisista on tulleet yksinhuoltaja perheista!
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja en kehottaisi:95% nuorisorikollisista on tulleet yksinhuoltaja perheista!
Tästä olisi kiva nähdä tueksi joku fakta! Taitaa olla enemmänkin sitä toiveajattelua ja hyväuskoisuutta sitä kohtaan, että ydinperhe olisi aina tae hyvinvoinnista.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:mutta on eri asia tehdä lapsi tietoisesti yksin. Tottakai parisuhteet päättyy jne. mietin itse ainakin sitä millaisen elämän ja lapsuuden haluan lapselleni, ajatuksena ainakin se, että lapsi syntyisi parisuhteeseen, jossa molemmat vanhemmat lasta yhdessä kasvattavat.
Ja jos et löytäisi parisuhdetta, niin hyväksyisit sen että jäät lapsettomaksi?
Minä en hyväksyisi, ja toisissa olosuhteissa olisin varmaankin alkanut sinkkuäidiksi.