Käveleekö joku seisomalaudan kanssa oikeasti pitkiä matkoja, vaikkapa 10km? Itsellä ei ole kokemusta, mutta luulisi että se olisi raskasta. Vaikka se isompi ehkä pari kilometriä niistä kävelisikin itse.
Näin meilläkin. Tai siis kuopus ei oo vielä syntynyt, mutta tämä on suunnitelma Esikoinenkin oli puhtaasti liina/kantoreppulapsi ihan pienenä, ja noilla kuomurattailla pärjätään varmasti tän kakkosenkin kanssa. Esikoinen on aina kävellyt mieluummin itse (siis siitä lähtien kun oppi kävelemään), ja hoitovapaallahan sitä on aika käpötellä pienen tahtiin.Alkuperäinen kirjoittaja g:me ei tarvittu, hommasin seisomalaudan ja kantoliinan. jos esikoinen ei jaksanu seistä laudalla laitoin vaunuihin ja vauva liinaan. kaveri osti tuplat samalla ikäerolla oleville ja sanoi että oli kyllä niin turha ostos kun esikoinen ei viihtynykkään enää rattaissa... möi melkein käyttämättöminä eteenpäin ne vaunut.
Meillä on max. matka n. 2km, lähikauppaan. Pidemmät reissut mennään pyörällä tai bussilla - ei oo koiria joita kävelyttää tms. Oman kuntoiluni hoidan ihan yksin silloin kun mies/mummu on lapsen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Käveleekö joku seisomalaudan kanssa oikeasti pitkiä matkoja, vaikkapa 10km? Itsellä ei ole kokemusta, mutta luulisi että se olisi raskasta. Vaikka se isompi ehkä pari kilometriä niistä kävelisikin itse.
2 kilsaa on todella lyhyt matka. Sen toki jaksaa nopeasti pienikin lapsi kävellä. Tuolla ei meillä edes pääse kivalle metsänläpi kulkevalle polulle, saa vaihtelua leikkikentistä tai no ei oikein mitään järkevää. Toki lähimmälle Siwalle ja leikkikentälle pääsee. Pidemmän päälle aika tylsää elämää päivisin kun samalla alueella aina pörräisi.Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Meillä on max. matka n. 2km, lähikauppaan. Pidemmät reissut mennään pyörällä tai bussilla - ei oo koiria joita kävelyttää tms. Oman kuntoiluni hoidan ihan yksin silloin kun mies/mummu on lapsen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Käveleekö joku seisomalaudan kanssa oikeasti pitkiä matkoja, vaikkapa 10km? Itsellä ei ole kokemusta, mutta luulisi että se olisi raskasta. Vaikka se isompi ehkä pari kilometriä niistä kävelisikin itse.
Jos huomasit, niin sanoin että pidemmät matkat kuljetaan pyörällä tai bussillaAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:2 kilsaa on todella lyhyt matka. Sen toki jaksaa nopeasti pienikin lapsi kävellä. Tuolla ei meillä edes pääse kivalle metsänläpi kulkevalle polulle, saa vaihtelua leikkikentistä tai no ei oikein mitään järkevää. Toki lähimmälle Siwalle ja leikkikentälle pääsee. Pidemmän päälle aika tylsää elämää päivisin kun samalla alueella aina pörräisi.
Mulla oli rengasliina ja kantoreppu, ja noista tota reppua tuli käytettyä ulkona enempi kun se on niin paljon tukevampi. Pitkästä liinasta ei oo kokemusta. En kyllä pelännyt kaatumista, enhän mä normaalistikaan kaatuile tosta vaan Tiet on hiekoitettu, mulla on kunnon talvikengät ja hyvä tasapaino, ja refleksinähän sitä vetää kädet maahan jos on kaatumassa. Aika iso takki pitää vaan olla, jos on kovat pakkaset, että saa vauvan reppuineen takin alle suojaan.Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:Ootteko käyttäny kantoliinaa talvella ulkona? Mua hirvittää et jos satun kaatumaan vauva liinassa... Oon kyllä liinan hommaamassa mutta lähinnä sisä, harrastus ja reissu käyttöön. Kesällä vois sitten ulkoillakkin niin. Tietty liukuesteet kun laittaa jalkoihin niin on turvallisempaa ulkonakin.
joka säällä tuli käytettyä. kunnon kengät ja nastat kengänpohjaan niin ei ongelmia. mulla oli myös kantovaatteita (poncho, kantofleece, kantosuoja ja kantosadetakki) jotka oli käteviä eri keleillä kantamiseen. ja nyt saa onneksi jo myydä niitä poisAlkuperäinen kirjoittaja suzyco:Ootteko käyttäny kantoliinaa talvella ulkona? Mua hirvittää et jos satun kaatumaan vauva liinassa... Oon kyllä liinan hommaamassa mutta lähinnä sisä, harrastus ja reissu käyttöön. Kesällä vois sitten ulkoillakkin niin. Tietty liukuesteet kun laittaa jalkoihin niin on turvallisempaa ulkonakin.
en muuten tiiä yhtää..a-t lastenturva möi joskus!Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:Daydreams: Noi rattaat vaikutti tosi kivoilta! Tietkö mitkä kaupat niitä myy uusina? ois kiva käydä muutenvaan katsomassa.