Onnea
PeePee plussasta! :flower:
Ja
EllaElias samoin onnittelut! :flower: Tervetuloa mukaan!
Kivaa kun tämä pino kasvaa
Munkin mielestä
Ulpu tuo omenapuun istuttaminen on ihana ajatus.
Meilläkin istutettiin viime vuonna omenapuu meidän rakkaan kissan muistoksi.
Oli silloin kova suru ja tuo omenapuun istuttaminen auttoi hyväksymään rakkaan lemmikin poismenon ja tuo kaunis elävä puu jäi muistoksi.
Raitiksella, on ollut ikävä terkkari. Miksiköhän se tuolleen huijas, et sanoo toista ja tekee toista
Kurjaa, kun sitä kuitenkin itte haluais nähdä sen vauvan sieltä ruudulta.
Tuosta äitiyspakkauksesta.. Näytti tosiaan, kuin ois ollu kovin vähän tuota tavaraa.
Tuo haalari on kyllä ihan kivan näköinen. Kyllä mä nuo vaatteet voisin ottaa, mut vois jättää sen kaiken muun romppeen pois. Kyllä äiti varmaan lähettäis tuon paketin mulle, jos haluisin,mut sillä rahalla ostaisin kyllä mieluummin itte ne vaatteet. Saa nyt nähdä. Jos rupee laiskottaa tuo shoppailu, niin voisin tilatakin tuon pakkauksen. Ihan kivoja vaatteita siinä.
Vauvanvaatteita on ihana ostella. Olen käynyt kattelemassa ja hypistelemässä vaatteita, mutta en ole uskaltanut vielä ostaa mitään. Sitten kun saan tietää sukupuolen , niin sitten on kiva ostella. Kun nyt on aika vaikeeta, kun ne on joko niin poika-tai tyttömäisiä vaatteita, aika vähän on sellaisia neutraaleja. Tuo äitiyspakkaus on kyllä siitä hyvä, että nuo sopii sekä pojalle että tytölle.
Onko teillä jo sellaisia poika-tai tyttöoloja?
Tunnetta, että kumpi tulee?
Mulla on ihan alusta asti ollut sellainen varma poikaolo. Sellainen tunne.
Ja sitten kun mulla ei ole ollut oksenteluakaan, mitä omalla äidillä on aina ollut rajua, kun on odottanut tyttöä. Ja sitten jotenkin ajattelen, että josko tuossa keinohedelmöityksessä ois se nopsampi poikasiittiö kerennyt ekaksi munasolun sisään.
Niin vahva olo on, että poika tulee, että jos onkin tyttö niin ois ylläri.
Tiiti, mun mies ei ole kertaakaan päässy mukaan hänen työaikojen takia. Ois kyllä kiva jos mieskin pääsis mukaan, etenkin että näkis ultrassa vauvan. Se on ihan eri asia nähdä se kuvassa, kuin siinä ruudussa "livenä".
Voikohan näin aikaisin jo tuntea liikkeet? Vai olenko ihan hömppä
Eilen illalla nukkumaan käydessä nukuin silleen puoliks mahalleen ja siinä asennossa tunsin ihan oudun "muljahduksen" mahassa, kuin vauva ois pyörähtänyt ja sen jälkeen sellainen elohiirimäinen tykytys. Oiskohan se vauva jotenkin taas riehunut siellä, niin kuin viime ultrassa oli sellaiset heilumiset ja pyörimiset että.
Näin haluisin kuvitella, että oisin jo tuntenut vauvan liikkeet, mut voihan se olla vaan jotain suolituntemuksia, vaiks tämmöistä en kyllä ole normaalisti tuntenut.
Rupesin vaan miettii, et oisko tuossa ihme asennossa vaan tuntunut ne liikkeet jo näin aikaisin?
Massu pyöristyy ihan silmissä.
Yritän tässä lähipäivinä lähettää tänne kuvan
T: Kuunkulta rv 11+6