Heipsan!!!
Kiitos kaikille tsempeistä
:heart:
Mulla oli tänään neuvola. Kaikki ihan ok. Nyt pikkuisen syke oli 165. Verenpaineet normit ja puhas pissa
Toi pissanäyte asia oli mulle outo, olin ihan pihalla ku se pyys antaa näytteen
Tietääpä nyt sitte...
Jaksaisko
Helmimama taas päivitellä????
Neuvolalääkäri+ neuvola, 15.1.
Toi neuvola lääkäri on sen takia, et saan jutskaa tosta mun vuotoasiasta ja miten se on edenny/ poistunu ja et lekuri tekis sisätutkimuksen sillon.
Ja arvatkaa mitä?? Se vuoto is back :ashamed:
Tosin, limasta verta + verta ja jää papruun pyyhittäessä. Ainakin nyt eilen ja tänään näin. Eilen tuli taas sellanen ihonvärinen "klöntti". Tai riekaleinen ja nauhamainen se oli... Hetkellisesti vaivuin taas synkkyyteen, mut sit jostain tuli sellasnen ajatus, et helvetti, ei voi minkään, ja annan olla.
Oon koittanu miettii et tän tyyppistä tää on ollu koko ajan, ja silti kaikki on ollu hyvin, ja myös koittanu miettii et kai se täytyy koittaa tyytyy osaansa et mul vaan näköjään tulee tällasta!!!
Toivottavasti kaikki jatkuis hyvin näistä erinäisistä hyytymistä ym... :ashamed:
Kävin miettii et pitäskö mun koittaa hankkii sitteki se dopleri....????
Eikös
Sebulla ollu sellanen ylimääränen???? vai muistanko iha väärin???
Kokeilitko jo
Vienda kuunnella ääniä??? Jos joo, niin onnistuiko???
Eemiliina pohti kivasti tätä pelkoasiaa
Pakko myöntää, että en ole ajatellutkaan asiaa tuolta kantilta!! Varmasti pitää osittain paikkansa!!
Hyvä että oksennus sujuu : / Voiko tolleen edes sanoa??? Mullakin on muuten yöunet vähän huononlaatuiset... Toivottavasti kumpainenkin saa ne takas
Tai sit tää on harjoitusta tulevia yövalvomisia varten...
Ruoka-asiaan en uskalla muuta sanoa että mä olen niin hysteerinen, että en varmaan uskaltaisi syödä... :ashamed: Kyllä kuitenkin jos ovat kovaakin herkkua, ni ottaahan se kupoliin, jos sitä ei saa!!! Voihan sitä tarkastaa vielä neuvolasta???
Ihanaa kun tulee joulu :heart: Muutamat paketit viellä ja sit on kaikki valmista. Tai no, pitäähän sitä siivotaki mutta siis pääasiassa kaikki on valmista
Ja sit meillä on kaksi viikkoa lomaakin, ihanaaa!!!! Saadaan vaan olla!! Meillä oli tarkoitus lähteä viettämään hääpäivää kylpylään, mutta neuvolantäti meinasi, että ei kannata, kun mulla on hieman tuota vuotoa... :ashamed: Tietenkään ei haluta ja aiota riskeerata, hieman harmittaa mutta pääseehän sinne toistekin!!!