MITÄ! Aivan ihana uutinen @Keltainenkukka92 

Aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä ryhmä täynnä, kiitos @MyMa kun jaoit rohkeasti kokemuksiasi asiasta, jota tietenkin kaikki toivoisimme että kenenkään ei tarvitse kokea. Olet ollut ajatuksissa kovasti. Tiedän, että läheinen ystävä on kokenut keskenmenon ja kohtukuolemankin. Nyt avoimen kuvailun myötä vasta oikeasti pystyn kuvitella mitä hänkin on joutunut oikeasti käymään läpi, näistä asioista voi olla niin todella vaikeaa keskustella
Harmi, että empatiakyvytön lääkäri osui kohdallesi, mutta ihana että hoitaja pystyi kohtaamaan
Voimia oikein kovasti sinulle. 
Omassa tilanteessa ei toistaiseksi päivitettävää, seuraavan mahdollisuuden (inssi nro 3.) pitäisi osua syyskuun alkupuoliskolle
Aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä ryhmä täynnä, kiitos @MyMa kun jaoit rohkeasti kokemuksiasi asiasta, jota tietenkin kaikki toivoisimme että kenenkään ei tarvitse kokea. Olet ollut ajatuksissa kovasti. Tiedän, että läheinen ystävä on kokenut keskenmenon ja kohtukuolemankin. Nyt avoimen kuvailun myötä vasta oikeasti pystyn kuvitella mitä hänkin on joutunut oikeasti käymään läpi, näistä asioista voi olla niin todella vaikeaa keskustella
Omassa tilanteessa ei toistaiseksi päivitettävää, seuraavan mahdollisuuden (inssi nro 3.) pitäisi osua syyskuun alkupuoliskolle