Kiitos tsempeistä! Viimeksi mulla oli tosiaan paljon reissaamista näinä ekoina piinapäivinä. Nyt on leppoisampaa ja sikäli piinaavampaa. Koko ajan tulee googleteltua erilaisia inssien onnistumismahdollisuus-juttuja. Tuntuu, että mulla on tosi hatara mielikuva siitä, miten toiveikkaasti tähän hoitomuotoon tässä juuri mun tapauksessa pitäisi suhtautua. Lääkäri heitti onnistumistodennäköisyydeksi n. 15, mikä on vähän korkeampi kuin joissain muissa lähteissä mun ikäiselle naiselle annetaan. Oletettavasti hän oli siis huomioinut siinä, että mussa ei ole muuta vikaa kuin ikä, ja luovuttajassa nyt ainakaan ei tod pitäisi olla mitään vikaa. Masentavan matala prosentti toki tuokin. Siirryn nyt englanninkieliseen googletteluun ja ilmoittelen tänne toki myöhempiä inssiläisiä varten jos löytyy jotain kiinnostavaa.
En enää suhtaudu hätähousutestailuun niin innokkaasti kuin viime kierroksella, mutta kyllähän sitä varmaan tulee sitten viikon päästä piinailun ratoksi harrastettua. Ostin viimeksi lähikaupan tyhjäksi pc-testeistä, pitää mennä joku päivä katsomaan ovatko saaneet jo tilattua lisää.
En enää suhtaudu hätähousutestailuun niin innokkaasti kuin viime kierroksella, mutta kyllähän sitä varmaan tulee sitten viikon päästä piinailun ratoksi harrastettua. Ostin viimeksi lähikaupan tyhjäksi pc-testeistä, pitää mennä joku päivä katsomaan ovatko saaneet jo tilattua lisää.