Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vautsi @haaveillen ! Ei ole itsellänikään k.o. testistä kokemusta ja mäkin ehdottaisin että uutta testiä vaan kehiin lähiaikoina! Mustakin tuntuu että täysin valheelliset roskishaamut ei ole ihan niin yleisiä kuin voisi luulla. Olen vuosien varrella usein käynyt roskiksessa tarkistamassa testien jatkokehitystä ja valtaosin nega kyllä säilyy negana. Ne mun viime kierronkin roskishaamut käyttäytyi silleen loogisesti kun laittoi testit aikajärjestyksessä riviin, että ensin viiva oli vahvistumaan päin ja sitten se alkoi heiketä ja lopulta testit jäi roskiksessakin negoiksi.

• Tykkää
Reactions: haaveillen
Onpa selvä roskisplussa Mulla ei oo noista testeistä kokemusta. Testaisin uudelleen huomenna (tai ite varmaan testaisin jo tänä iltana ).

Joo, eikö vaan olekin 😬 Googlettelin vähän, ja joillekin on tullut näillä testeillä aika törkeitä viivanpaikkoja. Joten ehkäpä nyt odottelen ja teen seuraavan testin tutulla ja turvallisella pcllä.

Muiden testikuulumisia odotellessa 😊

Joo, eikö vaan olekin Googlettelin vähän, ja joillekin on tullut näillä testeillä aika törkeitä viivanpaikkoja. Joten ehkäpä nyt odottelen ja teen seuraavan testin tutulla ja turvallisella pcllä.

Muiden testikuulumisia odotellessa
Hei, mulle on tullut muutama roskisplussa ilman raskautta mutta mulla on vahva tunne siitä että ne on olleet kemiallisia kuitenkin. Eli että jotain on ollut eikä ihan täysin väärä plussa. Ainoastaan sitä epäilen kun llen kahdesti Clearbluella (normi, ei digi) saanut selkeän haamun ja sit seuraava täysin ei mitään että ehkä sen testin rassaaminen, siis aukaisu ja ehkä reagointi ilman (tms) kanssa saattaa tehdä testin virheelliseksi. Sitä en siis suosittele uskomaan roskishaamuna.

T. Mimerkki

• Tykkää
Mä kanssa @haaveillen tein tuon samaisen testin tänään ja sain siihen testiajalla ihan jonkun haamun esi-isän, kuten eilenkin toiseen testiin. 😅 Pc ei antanut haamua eilen eikä tänään, mutta ne eivät olekaan ultraherkkiä. Itsellä vähän sellainen olo kuitenkin, että ei näitä viivoja piirry, jos ei jotakin yritä tapahtua. Toki harmittaa, että edelleen saa tihrustaa, onko viivaa vai ei, mutta ainakin on yrittänyt kiinnittyä, jos ei muuta. Todennäköisesti seuraavaksi tiistaina menen vaan suoraan verikokeisiin ja yritän olla testaamatta ennen sitä. 😂 Onko sulla @haaveillen sovittu ajankohtaa verikokeelle? Toivon meille kaikille piinailijoille kovasti tarrasukkia! 😍

Mä kanssa @haaveillen tein tuon samaisen testin tänään ja sain siihen testiajalla ihan jonkun haamun esi-isän, kuten eilenkin toiseen testiin. Pc ei antanut haamua eilen eikä tänään, mutta ne eivät olekaan ultraherkkiä. Itsellä vähän sellainen olo kuitenkin, että ei näitä viivoja piirry, jos ei jotakin yritä tapahtua. Toki harmittaa, että edelleen saa tihrustaa, onko viivaa vai ei, mutta ainakin on yrittänyt kiinnittyä, jos ei muuta. Todennäköisesti seuraavaksi tiistaina menen vaan suoraan verikokeisiin ja yritän olla testaamatta ennen sitä. Onko sulla @haaveillen sovittu ajankohtaa verikokeelle? Toivon meille kaikille piinailijoille kovasti tarrasukkia!

Oi ihanaa, toivotaan vahvistumista sinne 🫶Joo se tuo toivoa, kun edes jotakin tapahtuu. Tämä olisi itselle nyt kolmas plussa ikinä, jos tuo roskishaamu pitää paikkaansa. Mutta silti olen nolla lasta saanut 🙈 Mutta kliseisesti: ehkäpä kolmas kerta toden sanoo?

Taysissa tehdään vaan virtsatestaus kotona, ei verikoetestiä ollenkaan. Ja testipäivä on ensiperjantaina (dpo16).

Oi ihanaa, toivotaan vahvistumista sinne 🫶Joo se tuo toivoa, kun edes jotakin tapahtuu. Tämä olisi itselle nyt kolmas plussa ikinä, jos tuo roskishaamu pitää paikkaansa. Mutta silti olen nolla lasta saanut Mutta kliseisesti: ehkäpä kolmas kerta toden sanoo?

Taysissa tehdään vaan virtsatestaus kotona, ei verikoetestiä ollenkaan. Ja testipäivä on ensiperjantaina (dpo16).
Kyllä sitä kovasti toivoo! Itsellekin olisi toinen plussa ja raskaus samalla, kun ensimmäinen meni kesken. Ehkäpä se kolmas kerta tosiaan sun kohdalla toden sanoo, näin me todellakin toivotaan! 😍 Itse nyt en edes uskalla toivoa, että heti eka IVF ja siirto tärppäisi. Prosentit eivät ole puolella, joten kovin kovaa nyt ei tipu, vaikka nega aina harmittaisi. Ensi viikko näyttää!

Aika paljon on tosiaan sitten Suomen sisällä eroja! Olin jopa hieman järkyttynyt, kun täällä Keski-Suomessa otetaan testi verestä, kun ajattelin kanssa virtsatesteillä mentävän. Sen takia varmaan täällä testataan vähän aiemmin, eli dpo14.

• Tykkää
*Nimi/ikä/monesko/missä hoito/mikä hoito/jotain vielä?*

(satunnaisessa järjestyksessä)
🌺Keltainenkukka92/ 33v/ esikoinen luomuna, toista yritetään, IVF matalan AMH takia, nyt yksityisellä, jonossa julkiselle
🌺MyMa/ 37 /kolmas/ Ovumia/ IVF x2 tehty, passit menossa
🌺Mariamimi/ 40/ toinen (1. yhteinen)/ Ovumia/ lahjasolut
🌺Haaveillen/ 33/ ensimmäinen/ tays/ ivf
🌺pienitoiveemme / 35 / ensimmäinen toiveissa / selittämätön lapsettomuus/ OI Letrozol tuella ja inseminaatiot suunnitteilla
🌺näännä / 38 / ensimmäinen toiveissa /Felicitas/itsellisenä lahjasiittiöillä inssit
🌺 Tasaraha / 36v. / esikoinen luomuna, toista yritetty 2v. / selittämätön lapsettomuus / HUS / 3x OI Letrozol, 1x inseminaatio/ IVF-jonossa
🌺 Zelina / 38 v. / ensimmäinen toiveissa / K-S KS / 1. IVF, male factor
🌺 Karhurouvanen / 38 v / kolmas yrityksessä/ esikoinen parisuhteesta ivf:llä, toinen itsellisenä ivf:llä, nyt kolmas yrityksessä itsellisenä lahjamuniksilla/ Viro/ ongelmana alhainen AMH
🌺Lilja/31/1./KYS/IVF/hoidot lahjasiittiöillä miehen geenivirheen vuoksi

*Haikara matkalla*

Ovum93...LA xx

Kerätään listalle keskustelijoita, niin on helpompi pysyä kärryillä mitä kullakin taustalla. Jos haluat listalle, lisää boldilla viestiisi yllä olevat tiedot. MyMa poimii tiedot keskustelusta ja päivittelee tällä erää listaa aina tarvittaessa

Listalle päivitetty kaikki tietonsa antaneet ja jos sallit @Ovum93 niin kerätään myös onnistumiset muita rohkaisemaan

Viimeksi muokattu:
Hei sorry että olen ihan täysin pudonnut keskustelusta, on ollut vähän kiireitä ja nytkin aurinkolomalla ulkomailla 😌🌞 Nostin kuitenkin listan, tuletteko listoille @Zelina @tasaraha @toivoton vierailija @Ovum93 @Lilja93 ja oliko vielä muita uusia?

Koitan päästä ensi viikolla kärryille täälläkin taas. Omasta navasta ei päivitettävää, limiksen kasvattelua edelleen.

t. MyMa

@MyMa Tulisin mieluusti listalle, kiva kun järjestit listan :-) En tiedä onnistuuko tää paksunnos, ehkä ei mutta jospa sattuisit tän huomaamaan👍

Karhurouvanen / 38 v / kolmas yrityksessä/ esikoinen parisuhteesta ivf:llä, toinen itsellisenä ivf:llä, nyt kolmas yrityksessä itsellisenä lahjamuniksilla/ Viro/ ongelmana alhainen AMH

Lauantain omanapapäivitys: Apteekin ultra herätty tekemään klo 6, ja aivan puhdas negatiivinen. Pienet itkut itketty ja takaisin nukkumaan. Nyt kävin kurkkaamassa roskista ja olin näkevinäni jotain. Avasin sen testin ja tällänen on ilmaantunut siihen. Nyt kysymys kuuluukin että onko apteekin testeille tyypillistä?.. Pc ei ole näinä vuosina kertaakaan haamuillut kuivuessaan väärää tulosta. Tässäkö pitäis nyt sit viettää rentouttavaa viikonloppua? no, itepähän kuoppani kaivoin

Vaikuttaa lupaavalta. Mihin suuntaan testit on kehittynyt, ootko testannut uudestaan? Jänniä hetkiä ryhmässä nyt, monilla kriittiset päivät menossa.

Oon myös jatkanut testaamista ja perjantaina herkkään testiin tuli jotain, ei sitä voi edes haamuksi kutsua. Se näkyi noin tunnin kuluttua, todella haalea varjoviiva. Tuolloin oli jo 9 päivää siirrosta, joten tuskin hyvä merkki, voisi olla kohdunulkoinen tms. Illalla oli menkkakipuja ja la uusi testi, jonka tuloksena hieman vahvempi roskishaamu mutta edelleen näkyy värittömänä ja vain testiajan jälkeen. Huomenna verikoe ja sen jälkeen olen toivottavasti viisaampi.

Tietääkö joku soittaako lääkäri yleensä jos tulos ei ole täysin selvä pos/neg vai pitääkö varata aika jos haluaa keskustella tuloksesta?

Mukavaa sunnuntaita!
/Toivoton vierailija (myös 38v:)

Mäkin nään plussan @haaveillen ! 😍 mulla kävi aika samoin. Testasin yksi lauantai aamu väsyneenä klo 5 kun heräsin, oli nega, heitin pois harmissani. Seuraavana aamuna oli heikon positiivinen testi. Kaivoin edellisen testin ja siinä oli vastaava haamu kun sulla. Sitten muistelin että väsyneenä la aamuna olin näkeväni siinä viivan paikan mutten silloin sitä täysin rekisteröinyt. Nää oli tosin PC 10 herkkyys testejä.

Miten kävi tämän aamuisen testin kanssa? Toivottavasti muidenkin testi vaan vahvistuu 🥰

kiitos @MyMa listasta, tosi kätevä! Liityn jos huomenna tulee keskenmeno uutisia tai myöhemminkin. Täällä H6+5 ovitrelle +1pv laskettuna. H5+5 uässä ei näkynyt vielä alkiokaikua joten huomenna uusi. Limis oli myös hieman lähtevän näköinen omaan silmään ja keltarauhanen kasassa, joten yrittänyt nyt olla erittäin orjallinen cyclogestin kanssa ja laittaa todella 12h välein.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MyMa
@Toivotonvierailija ompa inhottavan epävarma tilanne siellä 😕 Toivottavasti selviää pian että mitä on menossa ❤️‍🩹

@Ovum93 loi toivoa tuo sun kokemus, kiitos jakamisesta 😊 ja toivotaan että siellä tulisi kuitenkin hyviä ultrauutisia 🤞🏼

Ihana kun kyselette testaustulosta 😍. En ole testannut tuon jälkeen, pakkasin kamat (paitsi testit 😃) ja lähdin mökille touhuamaan. Muuten olisin varmaan seonnut. Tässä on viikonloppu mennyt kivasti kun ei ole ollut mahdollisuutta testata. Huomenna katsotaan mitä testit näyttää. 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

@haaveillen Tuo mökille meneminen ilman testejä oli varmasti hyvä veto! 😁 Jännityksellä jään odottamaan uutta testitulosta! 🤩

Mä tänään tein pc:n testin, koska ne on kuitenkin melkeinpä luotettavimpia CB:n rinnalla eivätkä varmasti anna viivanpaikkoja. En taaskaan saanut pidätettyä pissaa kuin sen pari tuntia, mutta nyt näin itsekin pc:n testissä haamun, en tarvinnut kavereiden silmiä. 🥹 Oli kyllä toooosi hailura, mutta oli kuitenkin. Ehkä huomenna en enää testaa, vaan tiistaina sit verikokeisiin! Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon! 🤩

Huhhuh, tsemppiä piinailijoille! Ainakin @Zelina lla kuulostaa nyt kyllä tosi lupaavalta!! Sormet ristissä myös @haaveillen , Toivottoman vierailijan ja myös @Ovum93 puolesta niin ja tietenkin myös @Keltainenkukka92 huomisen ultran puolesta!

Mukavaa huomata, että täällä on vaikka kuinka paljon meitä 38-vuotiaita!

Mulla ei mitään selkeistä ovistuntemuksia kuten ei yleensäkään vielä kp 9. Toiveet kuitenkin korkealla, että huomenna olisi jo parikymmentäsenttinen folli ultrassa kuten viime kerrallakin kp 10. Ja, jos folli olisi kypsä, toivottavasti lääkäri olisi myötämielinen että inssi olisi ti (ettei tarvitsisi olla töistä pois), vaikka huomennakaan ei tulisi ovisplussaa (kuten ei vielä kertaakaan kp 10 ole vielä tullut).
Nytmulla karkasi ajatukset jo mahdolliseen seuraavaankin kiertoon ja tajusin, ettäsiitä tulee väistämättä mun kesälomareissun vuoksi taukokierto, paitsi ehkä jos Felicitas olisi auki juhannusperjantaina niin saattaisi olla olemattoman pieni mahdollisuus saada jotain ainakin melkein kypsäksi siihen. Tää on kyllä niin turhaa ja hölmöä alkaa tällaista stressata jo ennen kuin on edes selvinnyt, miten tässä kierrossa käy. Kaikesta huolimatta mulla on toiveet oikeasti pelottavan korkealla tämän inssin suhteen, kun viime kierrossa oli sitä haamuilua. En osaa nyt edes kuvitella piinailuviikonloppua ilman just tuollaista jännittävää haamuviivojen tiirailua, kuin mitä tällä sivulla ylempänä kuvaillaan. Voihan siinä kuitenkin käydä niinkin, että teen pari puhdasta negatestiä ja that's it.

On kyllä huikeaa tosiaan huomata @näännä että täällä on oman ikäluokan edustajia näin paljon! Aiemmin ajattelin, että oon jo liian vanha näihin hommiin, mut selvästikään näin ei ole. ❤️ Toki tässä vaiheessa on jo sen verran elämää nähnyt ja kokenut, että olisi mukavaa ottaa se vanhemmuuden askel. Olisi ehkä elämänkokemuksen puolesta sopivalla maaperällä ja valmiina vastuuseen, mihin ei ehkä aiemmin olisi ollut valmis samalla tavalla. Toki sitten tässä iässä tuo lisääntyminen ei ole enää niin itsestään selvää. Varmasti meillä olisi ollut helpompaa, jos homman olisi aloittanut aiemmin, vaikkei se tietysti miehen siittiöiden määrään ymmärtääkseni olisi vaikuttanut. Jos niitä on alentunut määrä, niin sille ei taida minkään voida. Mutta kyllä mä uskon siihen, et asiat menee, kuten niiden kuuluu mennä. 😇

• Tykkää
Reactions: näännä ja Ovum93
Uskottava se on. Jotain siellä yrittää tapahtua tässäkin siirrossa. Uskomatonta 🌟😍

Ylempi apteekin ultra, viiva tuli testiajalla. Pc vasta minihaamuilee testiajan jälkeen. Hcg lienee siis jotain 15-20 paikkeilla, alle 25 kuitenkin. 😊 Tänään dpo12. Nyt saakin taas jännittää, kuinka kauan tämä kestää mukana. 🤞🏼

Paljon tsemppiä kaikille tähän maanantaihin, monella on tänään jännä päivä 🫶 Tulkaa päivittelemään kuulumisia.

Uskottava se on. Jotain siellä yrittää tapahtua tässäkin siirrossa. Uskomatonta

Ylempi apteekin ultra, viiva tuli testiajalla. Pc vasta minihaamuilee testiajan jälkeen. Hcg lienee siis jotain 15-20 paikkeilla, alle 25 kuitenkin. Tänään dpo12. Nyt saakin taas jännittää, kuinka kauan tämä kestää mukana.

Paljon tsemppiä kaikille tähän maanantaihin, monella on tänään jännä päivä 🫶 Tulkaa päivittelemään kuulumisia.
Oi vitsit miten mahtavaa, hyvältä näyttää! 😍 Pidän sulle ihan satasella peukkuja, että viivat vahvistuisivat! 🤞

Mulla tuo pc haamuilee hyvin samalla tavalla. Ultraherkkiä testejä ei enää ole. Hirveästi ei mieltä nostata, kun edelleen haamu juuri ja juuri nähtävissä ja dpo13. Vähän herättää epäilyksiä siitä, että jaksaako alkio nyt kuitenkaan tarrata kunnolla kiinni, mutta ehkä tuo huominen verikoe kertoo jotakin. 😬 Täytyy yrittää olla miettimättä asiaa sen enempää.

Yhteistyössä