M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tutkimukset ovat kuitenkin kertoneet jotain muuta.
Ennen vanhaan vain terveet ihmiset oli tarkoitettu lisääntymään. Aika moni lapsi tarvitsisi kyllä keinoemoa. Mutta kyse taitaakin olla enemmän omistushalusta, kuin aidosta hoivavietistä. Omaa pitää saada.
Ja tämä liittyy aiheeseen miten?
Eihän nyt kaikkia voi steriloida taivas varjele![]()
Tai mikä nottei...
Kyllä vaan minä ajattelin niin, kun ei millään natsannut. Tein periaatepäätöksen, että jos ei tule, niin sitten ei tule. Jotkut asiat on parempi vaan hyväksyä.
Miksi mun pitäisi pohtia sun elämääsi? Eiköhän sun kärsimykset ole ihan sun henkilökohtaisia asioita. En mä ole mikään jumala.
Pystyykö perinnöllisiä sairauksia käyttämäänkin johonkin? Aina oppii uutta...
Ja kyllä minuakin huvittaa nämä mukatieteelliset asenteet "luonnollisuudesta", jota tulkitaan kuin Raamattua kerrassaan. Rusina tuolta ja sokerikide täältä ja EIEI tuohan on nyt ihan eri asia. Mitään perusteluita ei ole mutun lisäksi, mutta jotenkin ne jotkut vaan tietää missä se luonnollisen ja luonnottoman raja menee. Ja jonkin ihmeen sattuman takia se usein menee hyvin läheltä sitä, mitä kyseisen mielipiteen omaaja itse elämässään käyttää ja mitä taas ei tarvitse. Kumma juttu...