Hei Naiset ja 2010 Vauvelit! :heart:
Idaliinalle kovasti tervetuloa ja Onnea!
Samoin myös
Perhosia, tervetuloa ja onnittelut Sinullekin. Tuolla on toinenkin pino äskettäin lapsettomuushoisoista plussanneille, mutta olet toki tervetullut jäämään tännekin!
Alexandria: Toivottavasti supistukset eivät ainakaan enää yltyisi tuosta! Reippaasti vaan näytille jos tuntuu että vauva alkaa kiirehtimään. Eihän sitä nyt vielä parane hoppuilla!
Mie tajusin ettei ne miun "supistukset" joita oon tuntenut koko raskauden aikana yhteensä 3 pientä kappaletta, olekaan supistuksia. Se on vauvan selkä! Sillon kun se painautuu alas, selkä kohtua vasten, alavatsa menee (tietenkin) kovaksi ja painetta tuntuu vähän. :ashamed: Eli en oo kai sit tuntenut vielä yhtään supistusta. Miltäkähän ne mahtaa oikein tuntua?
Tiki: Veikkailtiinko siellä sukupuolta? Ihanaa, että kaikki on oikein hyvin pienillä! :heart:
Ripe: Hyvä kun kerroit töissä! Mulle tuli tosi hyvä mieli kun sai olla raskaana rauhassa ja nauttia siitä.
Ja jos tarkotit tuolla sitä tuplien tapausta niin miekin oon erehtynyt sen bongaamaan toisaalta ja kyllähän se pisti miettimään.
Hope: Niin ne masut kasvaa ihan ykskaks! Mullakin yks päivä mahtuu takki kiinni ja sit seuraavan ei mahdukaan enää.
Ja nyt on mammahousuihinkin taivuttu. Mies osti ne mulle väkisin.
Minttu: sulla on tosi herttasen kuulonen poitsu! :heart: Pussailee vauvaa. Meillä mies kyllä hellii vauvaa joka päivä. On jatkuvasti mahassa kiinni ja esittelee sitä muille kun mitäkin nähtävyyttä. On se kyllä vähän hassua...
Toivottavasti sielläkään supparit ei ainakaan pahene! Olis nyt sekä vauveli että äippä rauhassa ja hoppuilematta vaan!
Äitiliini: Onnittelut möyrivästä tyttösestä! :heart: On se vaan varmasti ihanaa nähdä moinen näky...
Vilhelmiinalle taas onnittelut kahdesta poikasesta! :heart: Päähän vielä potkivat toiset! On siillä teillä kyllä tekemista sitten jonkin kuukauden päästä. Syli täynnä touhua molemmille!
Kroko: Mistäs muuten hankit tuota muovifroteeta? Mie meinasin sitä itellenikin laittaa. Mahd. lapsivedet nimittäin ei saa pilata meidän tosi kallista ja uutta sänkyä. Aattelin joskus rv37 muovittaa oman sänkypuoleni.
Hienoa muuten että oot voinut nyt loppuraskaudessa hyvin!
Jannaliini: Kannattaa vaan reippaasti nyt ostaa kun tammikuussa saa halvalla! Vaihtuu 2010 mallit ja lisäks on alet vielä aika monessa paikassa.
napsis: Ei kiinnosta täälläkään työt sitten yhtään! Onneks on enää vaan vähän reilut 30 työpäivää ennen mammalomaa. Voi, kun jo niin odotan että saisin uppoutua omaan maailmaani ja irtautua tästä työn oravanpyörästä.
Tuulia: En ookaan kuullut tuota vanhan kansan sanontaa! Jännä nähdä pitääkö paikkaansa. Vanhan kansan monet jutut kyllä pitävät. Esim. se, kun jotkut näkevät jo naamasta että nainen on raskaana. Rupesin sitten itsekin tarkkailemaan ja kyllä sen näkee! Ylähuuli kohoutuu silleen jännästi ja mykiöiden ja iiriksen välinen silmän kohta tummenee. Kuulema kaikilta ja heti hedelmöittymisen jälkeen. Ja kyllä odottajat kulkee se ylähuuli törröllään nyt minunkin mielestäni!
Minä: Mahaa pitää rasvata ihan kamalasti, kun se on yläkäyrillä ja kasvaa nopeasti. Onneksi ei ole vielä tullut arpia. Vauva on mahassa poikittain, eli ei ainakaan yhtään edesauta sitä että olisi pieni ja siro kumpu. Pojan lempihommaa on potkia oikeanpuoleisia kylkiluita. Viikon verran on tehnyt sitä päivittäin. Ja tuntuu aika friikiltä kun se työntää jalan kylkiluitten alle ja sit NOSTAA niitä luita ylöspäin. HUH!
Toivoopi Bee ja Ee rv 26 (kai)