Hei Naiset!
Täällä oli työpaikalla netti katki tähän saakka, kovasti jo oli ikävä teidän kuulumisia! :heart:
Krokodiili: Myötätuntoni sinne! Varmasti inhottavaa, toivottavasti hampaat säilyy ees kohtuu ehjänä? Miekin joudun syömään kokoajan, mutta onneks tulee vauhdilla ulos ihan sieltä "oikeesta" päästä. On muuten tosi paljon suolta vilkastuttanut tää raskaus. Hyi. Vessa on toinen kotini. :x
Taikapapu: Sulla on rautaiset hermot! Miten jaksat viikkotolkulla odotella.
Mulla tosiaan 5+6 oli jo alkiot, pussukat, lapsivedet, sykkeet, kaikki niikun pitääkin. Ja suosittelisin kyllä kaikille, se vähentää strtessiä ja huolta, eli on hyväksi raskaudelle.
Napsis: varaa vaan neuvolaa, ajat on kortilla! Sinne tosiaan kehotetaan soittamaan heti plussattua. :hug: Ja vielä toistan että suosittelen sitä ultraa mahd. pian, siitä saa paljon harmonisemman olon ja rauhaisamman mielen. :heart: Miekin oon muuten vaihtanut kahvin kofeiinittomaan (cappucinoon). En aio ottaa riskiä sen kofeiinin suhteen, koska siinähän joidenkin tutkimusten mukaan jo 2 kupillista nosti km-riskia yli 40%. Sillä logiikalla yksikin kupillinen nostaisi 20%. Ihan turha riski otettavaksi, maussa ei huomaa mitään eroa.
Meillä on onneks töissä yrjötautia liikkeellä, niin saisin halailla täällä posliiniaihan rauhassa. Heh.
Annie77: Vieläkö meinaat uskaltaa tosiaan mennä tonen neuvolaan? Mie varmaan tekisin valituksen! Voin kuvitella miten sun maailma onromahtanut. Kamalaa jos semmonen äkillinen järkytys ois voinu vaikka sillon sit aiheuttaakin jotain (vaikka oli väärä hälytys). :kieh:
Jannaliini: Mie mainitsin tuolla "kotiketjussakin" että mulla kyllä oli tuo painon tunne. Tai ei niinkään painon, vaan tunne, että kohtu on "varattu". Ja se tunne siis paljon ennen plussausta jo! En tiedä, johtuuko siitä, että oon hyvin hoikka. Eli se kohtu alkaa tuosta ihan ihon alta.
Mitä tuohon sun ultran tulee, niin sopivan aikasin se sullakuitenkin on. MUTTA. Jos stressaat ja huolehdit, niin kannattaa käydä aiemminkin. On se mielenrauha kuitenkin ihan joka ikisen pennin arvoista!
Lion33: Ai se oot sinä! Moi! Tiiätkö, pari sun ovistestiä lähti vielä eteenpäin kolmannelle omistajalle! Sit laitoin omia jämiä mukaan myös - toivottavasti tuovat plussaonnea mukanaan! Lionista taitaa olla hyvää vertaistukea tuolle meidän
Krokodiili-pololle.
Ettei tarttee yksin kärsiä.
Piti vielä tuosta Jannaliinin ja Napsiksen pahasta olosta sanoa, että luget varmasti niitä pahentaa. Raskaudenaikaiset hormonithan sen aiheuttaa. Sitten teillä on sen lisäksi vielä ekstrahormoonit. Eli varmaankin sit etookin enempi. Miekin yrjöisin jos ois yhtään lisää hormoneja pelissä. Nyt onneks vaan etoo, ja senkin saa kuriin kun muistaa syödä.
Toivoopi Bee 6+5