Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

kosmo ootko vielä testaillu? Onko sulla terot tai jotkut joilla saat vuodon tulemaan jos ei tärpännyt?

Fenix Varmaan ihan hyvä idea soittaa :) saa mielenrauhaa edes vähän, kun tietää missä mennään ja millä aikataululla.

Muuten aika samoja tuntemuksia on ollut itelläkin mitä tuossa aikasemmin ootte puhuneet.

ON. Kävin aamusta siellä gynellä. Oli taas mukava lääkäri, onneksi hänet valitsin kuvan perusteella, kun pähkäilisin sillon syksyllä kelle varais ajan :) Laitettiin lähete menemään julkiselle, ettei tartte sitä sitten odotella jos tulee tarvetta sinne mennä. Ultrasi taas paikat, samat rakkulat siellä näky kuin ennenkin. Kysyin, että voiko ultrauksen perusteella sanoa onko pco minkä laatuinen. Ei kuulemma voi, vaikeassa muodossa ei vuotoja tule ollenkaan. Mulla sentään ennen pillereitä tuli vaikkakin harvakseltaan. Alotetaan nyt sitten ovulaation induktiohoidot. Määräsi suoraan letrozolit eikä clomeja, kun lapsettomuuslääkärit niitä suosittelevat. Ja tuon ei pitäisi kohdunlimakalvoa ohentaa. Se oli nytkin ohut.. Saan nyt siis alottaakin suoraan huomenna nuo letrozolit ja otan niitä viitenä päivänä. Ens viikon keskiviikkona ultra jossa katotaan tuoko toivottua tulosta. Mietti kyllä ensin, että pitäisikö vuoto käynnistää eka teroilla, mutta tuli sitten siihen päätökseen, että alotetaan vaan suoraan, kun limakalvo oli ohut. Sain kyllä reseptin teroihin.

Että mielenkiinnolla eteenpäin, tuli vähän puun takaa tuo, että jo nyt pääsee noita kokeileen. Odottava fiilis ja taas toisaalta ei uskalla toivoa mitään ettei pety jos nuo ei toimikkaan.

Pitäsköhän ostaa punaviiniä jos sillä yrittäs kasvatella tota limakalvoa. Onko kukaan kokeillut kyseiseen tarkotukseen? Yksi lasi illassa vai miten?
 
Caro, sullahan oli hyvä käynti, siis että lääkäri otti tosisaan ja pääset kokeilemaan lääkitystä oviksen saamiseen. Kuinkas tuo pco:n "pahuus" sitten määritetään jos ei ultralla?? Täällä ei kokemusta tuosta punaviinin vaikutuksesta.. Eikös se kiihdytä verenkiertoa kohdun alueella enemmänkin kuin kasvata limakalvoa?

diadoralle tervetuloa mukaan! Koska sulla se lääkäriaika on? Ovulaatio-ongelmaa kuulostaa sullakin olevan..:(

Moon starsille tervetuloa takaisin!:) Kuinkas sulla kierrot menee, auttaako clomit? Mua ei tarvi edellenkään laittaa siihen kaavioon mukaan, mukana kuumeilemassa riittää..

Fenix, saitko lääkäriä tänään kiinni?? Tuliko selvyyttä aikatauluihin?? Ei ole muuten kokemusta tuosta kromosomitestistä, onko se eri juttu kuin simppojen dna-koe?

Jokos Heilanga pääsi lääkitsemään itseään??:)

Kosmolle pahoittelut negasta!:hug: Onko jo menkat alkanut? Kuinkas teidän jatko, onko sulla jotain lääkitystä/hoitoa tms jatkossa?? Varmasti oot kirjoitellut niistä, mutta mä en muista, sori..:/

Katjuscalle pidetään peukkuja tähän inssiin!!! Mä muistan omasta ekasta hoitorumbasta sen, että ekoissa kierroissa oli valtavan korkeat odotukset, sitten lopulta ei odottanut enää mitään, koska ne pettymykset oli niin vaikeat kestää..:hug:

Mitäs tänne.. Simppanäyte viety viime viikolla, nyt vain odotellaan aikaa polille.. täti tuli viikonloppuna kellontarkasti kuin odotettukin..

Hyvää viikonalkua kaikille ja muistakaahan kirjoitella ahkerasti kuulumisia!!!:popcorn:
 
sofi12, aivan niinhän se taiskin olla, että verenkiertoa kiihdyttää :) olikos greippimehu sitten siihen, että ovislimoja tulis paremmin? Välillä tuntuu, että on liikaa lukenu kaikkea ja menee ihan sekasin :D samaa mietin itsekkin, että mistäs sen tietää ellei ultralla. Oisko se sitten siitä, että tuleeko vuodot itsestään ollenkaan.
 
sofi12 en tie toimiiko clomit. ovista odotellen ja on parin päivän sisään viivoista päätellen. edellinen kierto taisi ainakin tyks mukaan olla kemiallinen. hetkellisesti ehdin jo innostua ja sit alko vuoto normaalisti.. karvaasti oppisin kun ajoissa testasin. en ois testannut niin oisin siin uskos ettei mitään edes yritänyt tapahtua.. mut minkäs itselleen mahttaa ja varmaan tässäkin kierrossa olen ajoissa testaamassa. mutta sen haamuviivan kun sain niin en ainoa ollut joka sen näki.

päivitelen illemalla jahka toivun työpäivätä ens..
 
Viimeksi muokattu:
Simppojen dna-testi? En mä tiedä onko se sama asia kuin ne kromosomitutkimukset :(. No, kai sekin aikanaan selviää. Sh:n kanssa juttelin tänään ja tilanne on se että odottelemma jatkotutkimuksiin julkiselle (?!) ja en oikeasti ymmärrä että miksi!? Miksemme voi teettää tarvittavia tutkimuksia yksityisellä? Jos kerran haluamme asioiden etenevän nopeammin ja olemme valmiit siitä maksamaankin niin miksi ihmeessä!
Meinaa mennä hermo :(...

Ihanaa kuulla teistä muistakin pitkästä aikaa :) ! Onnenkantamoisia kaikille ja jokaiselle erikseen :) !
 
No niin täällä siis kp1 ja toinen clomi kierto alkaa (kp3-7) ja loppu kiertoonhan mulla on lugesteron.
Huomenna aamulla olisi tarkoitus soittaa sitten taas sitä seuranta ultraa.
Ihan hyvillä mielin taas, kun tuosta ensi pettymyksestä pääsi yli ja nyt odotan taas jo innolla josko tämä olisi se kierto :D
Kummasti sitä ihmismieli muuttuu parissa päivässä!
Tässä kierrossa ajattelin testata myös ovistestit, olisiko teillä suositella jotain hyviä merkkejä?
Mitä itse tykkäätte käyttää ja mistä ootte tilannu?
Josko niillä vaikka sais selvyyden siihen, että ovuloinko clomienkaan kanssa.
Koska jostain syystä täällä ei pidetä tarpeellisena testata verikokeella onko ovis oikeesti tapahtunut..

Olipa mukava lukea teidän kaikkien kuulumisia ja yksi uusikin vielä seuraamme löysi tiensä :)
 
Muutamalta tiedänkin jo kp tälle päivälle. mut jos muutkin kertoisi punaisella ne niin helpottais päivittää toi. ku se et lasken päin honkia edellisest päivitetyst listats.. ja oikeasti mul on huono laskupää :D ei kannata siihen luottaa..


kosmo pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug: mä olen ovistesteinä käyttänyt ihan normi kaupast saatavia pregcheck ovistestei ja samoista käytän myös raskaustestei. ja olen kyllä tykännyt. ovulaatiotesti näyttää mulle melkein aina viivaa mut selkeesti myös erottaa sen pikkin ja oviksen.. :) suosittelen

diadoralle tervetuloa mukaan ja ilmoittele itsestäsi tietoja jotta voin lisäillä sut kans tonne listaan jos haluat sinne tietenkin :D

katjusca tsemppiä inssiin josko tää ois se THE inssi :)

P.S eli päivitän kohta listaa
 
torstai 06.03.2014

Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Heilangakp41/32-42yk28ya 9/111.lapsi
moon starskp15/53yk7*ya 8/111. lapsi
Nenni88kp48/27yk 13ya 2/132. lapsi
Ninkkukp41/?yk3ya 2/121. lapsi
kosmokp4/28(90-120)yk21ya 6/122. lapsi
Enneliinakp26/28ya 2/112. lapsi
caro87kp54/?yk 2?ya 1/141. lapsi
Katjuscakp?/?yk 1?ya 1/131. lapsi
Ricardinakp42/?yk 2ya 11/131. lapsi
diadorakp9/30yk 12ya 02/131. lapsi
* Yrityskuukaudet laskettu hoitojen alkamisesta.

Mukana kuumeilemassa
- mymosa
- Caro87
- Vanilla Lady
- Fenix-78
- Penni7
- -bella
- Sofi12
- jemil
-Memmo
-Sunflower11
-Miukula



Plussanneet :heart: :heart:

Tammikuu

*Stiina la?

Helmikuu

Penni79 La Lokakuun lopussa (yk16 ja 1.clomikuuri)


Caro87 - PCO diagnoosi. Tammi-/helmikuun vaihteeseen asti Divina hormoonikorvaushoito, jonka jälkeen luomumenkkojen odottelua 3kk.

moon stars - Todetti kilpirauhasen vajaatoiminta. 4. Clomikierto lopuillaan. Seraavaksi suunniteltu pistoshoitoja.
Hoidot aloitettu 8/13.

Ninkku - Kierto ei toimi lainkaan ilman hormoneita. Käytössä Letrozol. Ovulaatiota ei kuitenkaan tapahtunut vielä (kuuteen vuoteen).

Vanilla Lady - 8/13 varhainen km. Nyt 3. kierto pistoshoidoilla.

Heilanga 5/13 kemiallinen. Todettu PCO ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Testeihin tammi-/helmikuussa 2014.

kosmo PCO diagnoosi. Taustalla km rv9. Varsinainen yrittäminen ollut välillä km:n vuoksi tauolla. Takana nyt 3kiertoa teroja.

Fenix-78 Hoidot vasta suunnitteilla elämäntilanteen vuoksi. Miehellä aikaisemmin havaittu ongelmaa simppojen laadussa.

Penni79 Keskivaikea endometrioosi jota viimeksi laparoskopiassa operoitu syksyllä 2013 (leikkaus onnistui kuulemma hyvin). Vaivana myös lyhyt kierto ja tiputteluvuoto alkaen n 7 vrk oviksesta.

Enneliina Selittämätön lapsettomuus. Takana luomuplussa, joka kohdunulkoinen, sekä ivf ja tuotesiirto, joka kemiallinen.

-bella Kilpirauhasen vajaatoiminta. Syytä myös gynekologisten vaivojen epäilyyn, mutta tätä ei vielä tutkittu.

Nenni88 Syy lapsettomuuteen ei ole selvinnyt. Takana kemiallinen raskaus. Tiedossa lääkärin tapaaminen joulukuun lopulla.

*Stiina Todettu PCO sekä kilpirauhasen vajaatoiminta. Hoidot aloitettu yksityisella keväällä 2013. Takana yksi varhainen km. Plussannut tammikuussa 2014

Sofi12 selittämätön lapsettomuus. Edellinen lapsi ivf - hoidoista , 4vuoden yrittämisen jälkeen. Hoidot jatkumassa keväällä - 14

Katjusca Yritystä noin vuosi takana. Diagnoosina: pcos ja miehellä vähän liikkuvia hyviä simppoja. Hoitona inseminaatio,, tästä alkanut yksi raskaus joka keskeytynyt heti alussa.

diadora Yritystä vuosi takana, jatkotutkimuksiin menossa.


Miukula toinen lapsi toiveissa. Esikoinen 7/10. Pco, kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini koholla. Kierrot menee miten sattuu ja käynnistelen niitä noin 3kk välein teroluteilla

Ilmoitathan listaan toivomasi muutokset punaisella :)
 
Viimeksi muokattu:
Eli päivitetty

Korjaukset punaisella

ja siis:

diadora haluatko listalle ja millaisella rivillä. ja millaisen tekstin haluat tohon esittely osioon????

desiderio Halautko listalle? kommentteja ei oo tuon ensimmäisen kommentin jälkeen oletko vielä mukana?

Miukula Haluatko listoille ja millaisella rivillä ja samaten millaisen esittely tekstin haluat???

Penni79 siirretty plussanneisiin.. kerro jos haluat tarkentaa jotenkin... :) ja onnea vielä kertaalles :heart:
 
Moonstars: kiitos :). Ihmisiä kiinnostaa varmaan "miten" plussa tuli kellekkin ja kauanko meni, eli mulle voi esim. sulkuihin laittaa yk 16 ja 1. Clomifen kierto.
Perjantaina on varhaisultra ja selviää onko masussa elämää, uskoisin että on :)

käyn kurkkimassa täällä välillä ja pidän teille peukkuja pystyssä!!
 
Täällä varattu aika taas kontrolli ultraan ja kysyin samalla siitä, kun se munarakkula oli viimeksi niin iso, että voisiko olla niin että sen kokonen munarakkula ei enää ns toimi oikein?
Ja tähän hoitaja ei oikein osannut sanoa mitään varmaan, oli sitä mieltä että voisi näinkin olla.
ja kysyin, että mitä jos annosta puolittais? Voisiko näin ollen ajatella, että silloin siitä munarakkulasta tulisi ehkä pienempi? Tähän hoitaja ei osannut sanoa mitään. Mutta sanoi selvittävänsä asian.
Nyt sitten hän soitti, että mun oma lääkäri ei ole paikalla ennen loppu viikkoa, mutta joku toinen oli omlut sitä mieltä, että se voi toimia tai sitten ei.
Ja että voin itse päättää kummin teen, eli otanko nyt kaikki viisi clomia vai otanko vain joka toinen päivä :O
Mielenkiintoista, hoitaja sitten vain sanoi, että jos otan nyt koko satsin ja se ei toimi, sitä puolikasta annosta koitetaan varmaan seuraavalla kerralla, tai sitten voin kokeilla nyt puolikasta ja sitten varmaan kuitenkin vielä yksi täysikin jakso, riippuen toki mitä tuo puolikas tekisi.
Toisaalta mua kiinnostais kokeilla tota puolikastakin annosta, mutta jotenkin hirvittää ajatus itse alkaa päättään mitä tässä tekisi.
 
Penni79 tulehan välillä tänne kertomaan kuulumisia :)

kosmo Joo kyllähän se turvallisemmalta tuntuu, että lääkäri sanoo miten edetään. Vaikea näin maallikkona päätellä mikä olis paras ratkasu. Toisaalta varmaan mikään noista vaihtoehdoista ei ole huono ratkasu kerta lääkäri on sanonut, että voit tehdä miten haluat :)

Täällä eka pilleri otettu naamaan :) Jännityksellä odotan mahdollisia sivuvaikutuksia ja sitä tapahtuuko tuolla munasarjoissa toivottua tulosta :)
 
Diadora kp 8/30 yk 12 ya 2/2013 1. lapsi
JA tekstiosaan: Yritystä vuosi takana, jatkotutkimuksiin menossa.

Lääkäriaika on perjantaina, ilmoittelen ensi viikolla miten kävi, mutta toivottavasti erikoissairaanhoitoon pääsisimme ilman pitkiä jonotuksia. :)
 
diadora ja penni79 päivittelen illalla kun olen omaalla koneella, ja penni tuuhan välil täällä käymään ja kertomaan kuinka raskaus etenee ja ne ultra kuulumiset kiinostaa kanssa :) diadoran päivittelen sitten kanssa samalla illalla.

kosmo kyllä mäkin varmaan menisin niiten lääkärin ohjeiden mukaan ja varsinkin jos seuraavaan kiertoon ois se puolitus tulossa. Itsellä viime kierrossa folli oli ultratessa 20mm kp13 ja sit ovis oli kp15. ei minulla ennen noin isoa ole ollut. en ainakaan muista mut tuo kierto minulla olikin kemiallinen joten yritti ainakin jotain tonkin kokoisella

caro87 tsemppiä pillerien napsimiseen ja toivottavasti tuottaa tulosta ja ilman sivuoireita.
 
Moon Stars: En vielä tule varsinaiselle listalle, kun hoidot eivät ole vielä alkaneet. Lähete vasta haettu.
Tietoihin voi laittaa että, toinen lapsi toiveissa. Esikoinen 7/10. Pco, kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini koholla. Kierrot menee miten sattuu ja käynnistelen niitä noin 3kk välein teroluteilla

[COLOR="#000000[B]"]Caro87[/B]: Minulla on juuri sellainen vaikeampi pco, eli ei kuukautisia. Verikokeella voidaan asia todeta, kun tarkkaillaan kiertoa. Pelkkä ultra ei anna kuin osviittaa pco:sta, koska löydös ultralla on usein helminauhamaiset rakkulat.

Fenix-78: Kurjaa tuo odottelu, jos kuitenkin olisitte valmiit menemään lisätutkimuksiin yksityisesti.

Kosmo: Sinuna ottaisin sen annostuksen, kuin lääkäri määräsi. Voihan olla, että nyt solu ei kasva liian isoksi. Ja sitten tosiaan tarvittaessa myöhemmin muutettaisiin annosta. Toki sitä haluaa tuloksia mahdollisimman pian, eikä vain testailla annostuksia. Muutenkin tämä odottamisen odottaminen on raskasta.

Omaa napaa: Lähete tosiaan tänään haettu tyksin lapsettomuushoitoihin. Saa nähdä koska kutsu käy. Toivon mukaan vielä ennen kesää, saataisiin testit otettua ja tarvittavia lääkityksiä aloitettua. Viimeksi aloitettiin metforem ja parlodel (laskee prolaktiiniarvoa). Jotta sitten viimeistään kesätauon jälkeen päästäisiin tositoimiin.

Nyt sitten odotellaan ja laihdutellaan. =)

Toivottelen kaikille piinailijoille plussarikasta maaliskuuta ja seuraavia hoitoja odottaville pitkää pinnaa.

Miukula[/COLOR]
 
Lista päivitetty huomiselle

miukula Lisäsin sut tohon mukana kuumeilemassa osastoon..

diadora on listalla :) ja onnea perjantain lääkäri käynnille. tuu sit kertoo mitä se sanos :)

ON: tänään menen kirurgin kans keskustelemaan leikataanko jalka ja milloin jos leikataan.. tyksistä kysyin jo niin varmaan siinä tulee parin kk tauko hoitoihin.. vaikka yritystä normisti jatkan ilman lääkkei kyl.. (osaan olla kintut kohti kattoo vaikka jalkaterä onkin leikattu ) :D Mutta kysyn kirurgilta kanssa et pitääkö hoidot keskeyttää hänen mielestään siks aikaa...
 
Nostellaas pinoa perjantain kunniaksi..:)

Moon stars, mitäs lääkäri sanoi, joudutko jalkaleikkaukseen ja mites hoidot sillä aikaa?? Näin maalaisjärjellä ajateltuna siinä ei luulis olevan ongelmaa, että toipuu jalasta ja yrittää vauvaa..

Miukula, samassa veneessä ollaan jonottelujen suhteen.. Täällä lähete kanssa lähteny ja ootellaan polille aikaa.. Onko sulla tietoa millaset jonot Tyksillä on? Tsempitykset painonpudotukseen!!!

Diadora on tänään lääkärillä, tulehan kertomaan uutiset kun koneelle ehdit!! Saat tulla mun ja miukalan kanssa jonotteleen sitä poliaikaa..:)

Caro, tuliko mitään sivuvaikutuksia/tuntemuksia?? Onko sulla seurantaultraa tulossa?

Kosmo, kuinka sä päätit ottaa clomeja? Mäkin tod.näk. olisin kokeillu vielä yhtä kokonaista pilleriä ja muuttanut annostusta vasta ens kiertoon.. Koska ultra on??
Ovistesteistä itse kannatan niitä digiä hinnasta huolimatta (sikakallis:|), mutta niissä ei jää mitään tulkinnanvaraa..

Fenix, on se vähän ihme, että ette pääse niihin tutkimuksiin yksityiselle, vaikka olisitte valmiita siitä maksamaankin.. Onkohan ne sitten niin superkalliita, että oletataan ettei kukaan maksa vai eikö niitä tehdä yksityisellä... Mene ja tiedä.. No toivottavasti pääsette pikapikaa niihin testeihin, niin homma pääsis eteenpäin!!

Itelle ei sen kummempia.. Ovista odotellessa ja hyvin tietoiten olo siitä, että luomuplussalla LA olis samoilla päivillä kuin tytön.. Ikäeroksi tulisi se 2vuotta, jota olisin toivonu..:( Mutta mitään ihmettä tässä ei odotella, ei mitään uskoa sellaiseen..:( Ei sais valittaa omaa surua siitä, ettei tuu pienellä ikäerolla, koska niin monet odottaa sitä ensimmäistäkin, mutta tää lapsettomuus/hedelmättömyys on siitä paska juttu, ettei se näytä katoavan vaikka kuinka isoa perhettä toivois.. Kuuleehan sitä paljon niitä juttuja, joissa toiset lapset onkin tullu luomuihmeenä, mutta me ei näytetä asuvan niiden onnellisten pilvien alla..

Näistä surkutteluvalituksista eroon ja toivotan kaikille hyvää (vaikkakin ilmeisesti hyvin myrskyisää) viikonloppua!!!:wave:
 
Pitäisköhän sitä itsekkin liittyä tähän listaan mukaan. Esikoinen olisi täälä toiveissa. Yk 21 menossa ja ya 07/2012. Nyt on menossa kp 18/28-32. Miehellä on todettu siittiöiden määrän ja liikkuvuuden alentuneen. Itselläni ei vielä kaikki tulokset ole selvinneet. Aika naistentautien poliklinikalle 20.3.2014, jossa selviää asiat paremmin. :)
 
Heissuli tytöt! Mulle vois päivittää kp3 Femar on nyt sit alotettu tänään. Olo on ihan ok muuten, mut pää särkee ihan helv! En tiiä johtuuko siitä vai onko migreeniä vaan. :( Follien tsekkaus ens perjantaina samalla otetaan mieheltä simppanäyte ja tulos saadaan ennen kuin lähetään kotio. Tosi nopeeta toimintaa!

Kävin verikokeissa. Kilppariarvot oli noussu kahella pykälällä, eli vajaatoiminta ois lisääntynyt lääkityksestä huolimatta. Annos ylemmäs ja katotaan kui käy. Se prolaktaani arvo tai mikä nyt olikaan oli 350. Onkohan ihan hyvä? Onko jollain tietoa?

esikoinenhaaveissa tervetuloa mukaan! :)
 
esikoinenhaaveissa tervetuloa mukaan!

Sofi12 Aika vähän on mitään tuntemuksia ollut. Joitain vihlaisuja olen tuntenut, ensin oli vasemmalla ja seuraavana päivänä oikealla, mutta esimerkiksi eilen ei ollut kuin jotain vaimeaa nippailua en edes muista kummalla puolella. Vika pilleri otettu naamaan tänään ja keskiviikkona on ultra. Odotti jotenkin vaikka minkälaisia oireita joten en tiedä uskaltaako toivoa, että jotain olis tapahtunu. Tosin käsittääkseni oireet tai oireettomuus ei vielä kerro mitään. Pitäs jaksaa yrittää pysyä positiivisena.

Heilanga
Onko sulla eka Femar kierto? En muista miten sulla meni :) Mä tosiaan alotin nyt Letrozolit jotka on ton Femarin rinnakkaisvalmiste. Mulla ehkä ekana tokana päivänä oli pientä pääkipua, muuten oon tosi oireeton ollut muutamia vihlaisuja munasarjoissa(?) lukuun ottamatta. Tämä kyllä pitäs ollakkin usein paremmin siedätty kuin clomit.

Hyvää naisten päivää kaikille :) :flower:
 
sunnuntai 09.03.2014

Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Heilangakp6/32-42yk29ya 9/111.lapsi
moon starskp18/53yk7*ya 8/111. lapsi
Nenni88kp51/27yk 13ya 2/132. lapsi
Ninkkukp44/?yk3ya 2/121. lapsi
kosmokp7/28(90-120)yk21ya 6/122. lapsi
Enneliinakp29/28ya 2/112. lapsi
caro87kp57/?yk 2?ya 1/141. lapsi
Katjuscakp?/?yk 1?ya 1/131. lapsi
Ricardinakp45/?yk 2ya 11/131. lapsi
diadorakp12/30yk 12ya 02/131. lapsi
esikoinenhaaveissakp20/28-32yk 21ya 07/121. lapsi
* Yrityskuukaudet laskettu hoitojen alkamisesta.

Mukana kuumeilemassa
- mymosa
- Caro87
- Vanilla Lady
- Fenix-78
- Penni7
- -bella
- Sofi12
- jemil
-Memmo
-Sunflower11
-Miukula



Plussanneet :heart: :heart:

Tammikuu

*Stiina la?

Helmikuu

Penni79 La Lokakuun lopussa (yk16 ja 1.clomikuuri)


Caro87 - PCO diagnoosi. Tammi-/helmikuun vaihteeseen asti Divina hormoonikorvaushoito, jonka jälkeen luomumenkkojen odottelua 3kk.

moon stars - Todetti kilpirauhasen vajaatoiminta. 4. Clomikierto lopuillaan. Seraavaksi suunniteltu pistoshoitoja.
Hoidot aloitettu 8/13.

Ninkku - Kierto ei toimi lainkaan ilman hormoneita. Käytössä Letrozol. Ovulaatiota ei kuitenkaan tapahtunut vielä (kuuteen vuoteen).

Vanilla Lady - 8/13 varhainen km. Nyt 3. kierto pistoshoidoilla.

Heilanga 5/13 kemiallinen. Todettu PCO ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Testeihin tammi-/helmikuussa 2014.

kosmo PCO diagnoosi. Taustalla km rv9. Varsinainen yrittäminen ollut välillä km:n vuoksi tauolla. Takana nyt 3kiertoa teroja.

Fenix-78 Hoidot vasta suunnitteilla elämäntilanteen vuoksi. Miehellä aikaisemmin havaittu ongelmaa simppojen laadussa.

Enneliina Selittämätön lapsettomuus. Takana luomuplussa, joka kohdunulkoinen, sekä ivf ja tuotesiirto, joka kemiallinen.

-bella Kilpirauhasen vajaatoiminta. Syytä myös gynekologisten vaivojen epäilyyn, mutta tätä ei vielä tutkittu.

Nenni88 Syy lapsettomuuteen ei ole selvinnyt. Takana kemiallinen raskaus. Tiedossa lääkärin tapaaminen joulukuun lopulla.

Sofi12 selittämätön lapsettomuus. Edellinen lapsi ivf - hoidoista , 4vuoden yrittämisen jälkeen. Hoidot jatkumassa keväällä - 14

Katjusca Yritystä noin vuosi takana. Diagnoosina: pcos ja miehellä vähän liikkuvia hyviä simppoja. Hoitona inseminaatio,, tästä alkanut yksi raskaus joka keskeytynyt heti alussa.

diadora Yritystä vuosi takana, jatkotutkimuksiin menossa.

Miukula toinen lapsi toiveissa. Esikoinen 7/10. Pco, kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini koholla. Kierrot menee miten sattuu ja käynnistelen niitä noin 3kk välein teroluteilla

esikoinenhaaveissa ensimmäinen lapsi toiveissa. omat tulokset ei ole kaikki tulleet, miehellä todettu siittiöiden määrän ja liikkuvuuden alentuneen. aika naistentautien poliklinikalle 20.03.2014 jolloin selviää lisää.

Ilmoitathan listaan toivomasi muutokset punaisella :)
 
Viimeksi muokattu:
Lista Päivitetty huomiselle

Päivitin jo huomisenkin kun kaks iltavuoroo putkeen...

Ei leikata jalkaa ainakaan viellä. sain lähetteen fysioterapiaan.. ja kesäkuus ratkee sitten lopullisesti et leikataanko nyt vai 10-20 vuoden pääst. Ovis oli torstaina ja sitä hyödynnetty.. :) perjantaina iski illal kamalat krampit alakertaan hyvä etten töissä tippunut jaloiltani.. onneks selvisin kotiin asti.. silloin ei kyl hyödynnetty... oli kivut sitä luokkaa.. edelleen alamaha jotenkin hellänä ja nännit arat, mut mun oireet oviksen jälkeen vaihtelee niin paljon et paha sanoa mitään :D

heilanga tsemppiä femareitten napsimiseen. toivottavasti tuovat tulosta ja sivuoireet häviää pian...

Esikoinenhaaveissa Tervetuloa mukaan ja sinut on listalle päivitetty ja tohon toiseen osioon.. onko hyvä?

nyt en ehdi enempää paneutuu kun töihin pitää ajoissa lähteä kun hälytettiin .... Heissan naiset ja hyvää naistenpäivää :)
 
Sofi12, päätin ottaa sen yksi per päivä annoksen ja saa oma lääkärini sitten katsoa sillon seuranta ultran aikaan mitä jatkossa tehdään.
Ja mä tiedän ton tunteen,kun ajatteli että lapset saisi pienellä ikäerolla.. Niinpä niin, meillä on esikoinen nyt viisi :D
Että se siitä pienestä ikäerosta, mutta nykyään ajattelen, että parempi myöhään kuin ei ollenkaan!
Jos sitä keskenmenoa ei olisi tullut niin lapsilla olisi ollut kolmen vuoden ikäero..

Heilanga ja caro, me ollaankin aika samoissa kierron päivissä, mulla clomit aiheuttaa päänsärkyä kahtena ekana päivänä. Muuten ei ole mitään oireita, ehkä vähän väsyneempi olen toisinaan.
Mulla on kans seuranta ultra perjantaina kuten heilangalla, silloin mulla kp 12.
Toivottavasti sieltä tulisi meille hyviä uutisia :)

Ovistesteiksi ostin myös noita digejä kokeiluun, juuri siksi ettei tarvisi sitten jäädä miettimään ja tuijottelemaan niitä viivoja.
Eihän ne ihan mitään halpoja ole, mutta eiköhän sen kestä, kunhan ei kovin montaa pakettia tarvisi ostaa :)
Huomenna viimeinen clomi ja sitten eikun odotellaan ensi viikkoon!
Tässä kierrossa oon jo ollu paljon rennompi.
viime kierrossa, laskin koko ajan päiviä että mitä milloinkin pitäisi tapahtua, ehkä siksi kun oli toi eka clomi kierto ja odotukset korkealla!

Mukavaa aurinkoista viikonloppua kaikille ja hyvää naistenpäivää :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä