No niin seuranta ultrasta kotiuduttu ja olo on ristiriitainen.
vasemmalla puolella oli vain muutamia hyvin pieniä munarakkuloita (eli se niistä mun tuntemuksista vasemmalla puolella
)
Oikealla puolella taas oli yksi iso folli jopa yli 30mm, nyt siis kp12
lääkäri oli oikein innoissaan ja puhui kuinka hyvä asia se on ja selkeesti näkee, että clomit toimii.
Arvaili, että loppuviikolla vasta olis ovis ja mä vähän epäilin,että eikös tuo nyt jo ole ihan liiankin iso?
Mutta ei lääkärin mielestä, vaan juuri sopiva ja tietää kuulemma varmemmin että irtoaa koska on noin iso.
Eli lääkäri oli sitä mieltä että 90% varmuudella mulla on ovulaatio tässä kierrossa!!
Sehän on ihana asia, mutta mä nyt takerrun tonne Googlen kaikki tietävään infoon, missä lähes kaikissa keskusteluissa noin iso folli on tiennyt vain huonoa...
Kumpaakohan sitä pitäis uskoa
ehkä kuitenkin sitä lääkäriä...
No mutta tietääpähän ainakin mitä meillä iltaisin tehdään
Toivoa ei kannata tässä vaiheessa heittää menemään!
Tulee kyllä tosi pitkät kaksi viikkoa!!
Lisäilen vielä, olen tänään googlettanut tota follin kokoa ja ja ei kyllä hyvältä kuulosta.. Lähes kaikissa keskusteluissa noin iso folli onkin ollut kysta...
Lääkäri ei kyllä maininnut mitään sellaista ja sanoikin ultratessaan kaiken olevan juuri niinkuin pitääkin..
Hmmm.. Muutamia keskusteluja löysin, joissa joku oli raskautunut näinkin isosta follista..
Nyt vähän harmittaa, kun en tajunnut selkeemmin kysyä, en itsekään edes tiennyt tosta kystasta ja ajattelin sen follin kyllä olevan iso, mutta en edes tiennyt mikä olisi ideaali koko johtofollille..
Ja se lääkäri oli niin positiivisella mielellä, joten eihän sitä siinä paikan päällä tullut kyseenalaistettua!
Onkohan kukaan täällä törmännyt vastaavaan??
Folli oli siis 34mm ja lääkäri sanoi, että ovis voi tulla vasta viikonloppunakin, sehän ehtii kasvaan vielä vaikka kuinka! :O