Lapsettomilla ei ole mitään arvoa! Nautin, kun saan tuoda äitiyttäni esille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Huvittavaa, kun mieheni veljen avovaimo esittää muka onnellista ihmistä, kun opiskelee "unelmiensa ammattia" mutta ei todellakaan tiedä onnellisuudesta mitään koska niillä ei oo lapsia! Oikeesti tekis mieli nauraa päin naamaa sille aina kun nähdään, että luuletko tosiaan tietäväs elämästä yhtään mitään! Musta on ihanaa, kun oon saanu äitiyden myötä miehen suvun arvostuksen ja koen nyt olevani kokonainen, lapseni kerää ihasteluja ja jopa anoppi halveksuu tuota toista miniäänsä, jolla ei lapsia ole vaan opiskelut etusijalla!

Tosin, ei sillä, en haluaiskaan ketään serkkua meidän muksulle (ainakaan miehen puolelta), sillä on oikeestaan aika fantastista, että huomio on nyt vain meissä ja meidän pojassa! Mä nautin siitä ihan hirveesti, ja tunnen vahingoniloa tota miehen veljen avokkia kohtaan - se jää kaikesta tästä paitsi: suvun huomiosta, anopin rakkaudesta ja ystävyydestä jne.

Tää on varmaan joistakin julmaa, mutta pakko vain purkaa näitä fiiliksiä johonkin kun ei näistä voi sentään ääneen puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Jaha. Ja päivän tappeluketju on valmis. :xmas:

Mikä tappeluketju? Ei mun tarvitse tapella mistään. Ihmetyttää, ettei tuntemuksistaan muka saa puhua edes anonyyminä netissä! Uskonpa vain, että täältä löytyy monia muitakin, jotka ajattelevat näin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hullu olet. Inhottava. :$

En mä hullu koe olevani, mutta myönnän, että ajatukseni voivat vaikuttaa inhottavilta. Ehkä ne joillekin ovat sitäkin. Mutta en mä sentään SANO näin lapsettomille, en myöskään tolle miehen veljen avokille, mutta tuntemuksilleni ja mietteilleni en mitään voi. Enkä mä näe äitiyden ihanuuden korostamisessa mitään väärää - saati oman lapsen ihanuuden korostamisessa.

Haha. Suuret on sunki tiedot elämästä ku se elämä pyörii vaan pientä piiriä oman perheen napojen ympärillä. :D

Toivottavasti tuommosia ihmisparkoja ei ole oikeesti olemassa.

Anteeksi ku edes kommentoin, ei tällaisiin aloituksiin pitäis.

mä luulen et tää on se tyyppi mikä laittaa samat aloitukset aina monelle palstalle, aina mahdollisimman kärjistettyjä mielipiteitä että saisi paaaljon vastauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hullu olet. Inhottava. :$

En mä hullu koe olevani, mutta myönnän, että ajatukseni voivat vaikuttaa inhottavilta. Ehkä ne joillekin ovat sitäkin. Mutta en mä sentään SANO näin lapsettomille, en myöskään tolle miehen veljen avokille, mutta tuntemuksilleni ja mietteilleni en mitään voi. Enkä mä näe äitiyden ihanuuden korostamisessa mitään väärää - saati oman lapsen ihanuuden korostamisessa.

Ja sä varmaan et tiedä, mikäli heille ei tule lapsia.

Ehkä sun miehen veljen avokki on kuitenkin tyytyväinen elämäänsä ja pitää muita asioita tärkeämpinä kun anopin arvostusta. Hyvä että sä olet kuitenkin tilanteeseen tyytyväinen, eihän se huono asia ole, jos on asemastaan onnellinen.

Lisään vielä, et oon varmaan outo, kun mun mielestä ap:n ajatukset ovat ihan inhimmillisiä.

kaikki ei välttämättä halua osakseen sitä anopin huomiota. Mä olen oikeastaan onnellinen että anopin huomio menee siihen perheeseen missä on lapsi, eikä puutu niin kauheasti meidän asioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Jaha. Ja päivän tappeluketju on valmis. :xmas:

Mikä tappeluketju? Ei mun tarvitse tapella mistään. Ihmetyttää, ettei tuntemuksistaan muka saa puhua edes anonyyminä netissä! Uskonpa vain, että täältä löytyy monia muitakin, jotka ajattelevat näin. :whistle:

No, jos on kerran noin onnellinen asiastaan niin luulis edes voivan puhua siitä avoimesti omalla nimellään.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa vähän provo vai???:
Just joo.. ei kukaan oo oikeesti niin vajakki, että ajattelis noin :D :D :D :D

Millä perusteella olisin vajakki? Sullakin varmasti on paljon tuntemuksia, mistä et ehkä ääneen voi puhua mutta et siltikään häpeile ajatuksiasi.

Taidat olla vaan kateellinen toiselle joka ymmärtää opiskella ja elää ensin... Harmittaa kun ryntsit lapsentekoon ja koitat epätoivoisesti hakea niitä positiivisia puolia... 8D

mun mielestä on aika säälittävää jos ansaitsee kunnioitusta vaan lapsen kautta..

uskon kyllä että tollasia on paljonkin olemassa.. sit nää on just niitä "meidän kultamussu ei tee mitään pahaa, vika on aina muissa"

Alkuperäinen kirjoittaja ällö oot:
Taidat olla vaan kateellinen toiselle joka ymmärtää opiskella ja elää ensin... Harmittaa kun ryntsit lapsentekoon ja koitat epätoivoisesti hakea niitä positiivisia puolia... 8D

Peesi täältä. Vaikka provo tämä varmaan onkin..

ja ikää oli..? mä en usko, että se äitiys mitenkään on se elämän juttu, enempi ikä tuo mukanaan elämänkokemusta ja ymmärrystä myös erilaista elämää eläneitä kohtaan. Miksi olet noin mustavalkoinen ja julma? uskon, ettei anoppisi olisi sinuun yhtä ihastunut, jos jakaisit hänen kanssaan nämä ajatukset.

:laugh: No johan kuvittelet olevas parempi ihminen... Taidat vaan pelätä, että miehen veljen vaimokkeesta tulee sulle joku päivä "kilpailija". :D Itsevarmuuden puutetta tollanen... Kyllä ne lapsettomatkin on ihan yhtä arvokkaita ja saattaa tietää elämästä ja onnellisuudesta jopa enemmän ku sä. Tuupas alas sieltä pilven reunalta, niin et nolaa itteäs. :whistle:

Yhteistyössä