T
tottuus
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiukka ei:Loukkaantujat ovat ehkä juuri näitä jokapaikkaan raahajia..
Näinhän se on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiukka ei:Loukkaantujat ovat ehkä juuri näitä jokapaikkaan raahajia..
Alkuperäinen kirjoittaja kurissa ja herran nuhteessa...:olen ollut monessa etelaeurooppalaisessa sukujuhlassa mukana ja niissa on meno niin paljon rennompaa ja iloisempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja maassa maan tavalla:on nähty esmes noita hääseremonian aikana juoksevia kirkuvia kauhukakaroita, enkä mä ainakaan käsitä miten ne kohentaa tilannetta.
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Alkuperäinen kirjoittaja maassa maan tavalla:on nähty esmes noita hääseremonian aikana juoksevia kirkuvia kauhukakaroita, enkä mä ainakaan käsitä miten ne kohentaa tilannetta.
Saati sitten jos hautajaisissa juostais ja kiljuttais pitkin kirkkoa ja hautuumaan käytäviä.
Alkuperäinen kirjoittaja maailmanapa:Meidän lapsi on meidän elämän keskipiste ehdottomasti,
Mutta emme oleta että hän olisi muiden maailman napa
Alkuperäinen kirjoittaja Pojanviikarin äiti:Aion mennä takariviin kirkossa istumaan ja lähteä paikalta mikäli vaikuttaa siltä, ettei lapsemme jaksa siellä istua.
Alkuperäinen kirjoittaja no probleeem:Alkuperäinen kirjoittaja Pojanviikarin äiti:Aion mennä takariviin kirkossa istumaan ja lähteä paikalta mikäli vaikuttaa siltä, ettei lapsemme jaksa siellä istua.
Mutta eihän lapsi silloin ole ongelma. Ongelman vilkkaista lapsista häissä yms. juhlavammissa tilaisuuksissa tekevät ne vanhemmat, jotka eivät tosiaan tajua sitä että meidän kullannuppu ei olekaan kaikille muillekin ihmisille se maailman ihanin, tärkein maailmannapa, jonka äänekästä ympärijuoksua ihastelee paljon mieluummin kuin seuraisi esim. vihkimistä.