H
HippuTAR
Vieras
Joka paikas ei edes saa MLL:kään lapsenvahtia vaikka kuinka haluais... Muista maksullisista vahdeista puhumattakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika harvoin kenenkään häät ovat vieraille niin tärkeitä, että niiden takia viitsisi ulkopuolista lastenvahtia palkata. Hääparit taitavat vain kuvitella, että juuri heidän häänsä ovat jotenkin erikoiset ja ihmeelliset.
Ja kyllä lapsettomissa häissä pitäisi todellakin varautua, että kaikki eivät pysty tulemaan.
Mulle tämä ratkaisu taas kuulostaa oudolta ja epäreilulta. Tästä voisi jo loukkaantuakin kun kutsutaan vain joitakin lapsia. Luokitellaan siis että sun lapsi kelpaa, sun ei.
Mulle tämä ratkaisu taas kuulostaa oudolta ja epäreilulta. Tästä voisi jo loukkaantuakin kun kutsutaan vain joitakin lapsia. Luokitellaan siis että sun lapsi kelpaa, sun ei.
Ei liene paljon menetä siinä että jää kutsumatta häihin joiden morsian ei suostu tajuamaan sitä että tilanteet ovat erilaiset ja kaikilla ei oo suitsait hoitoapua ja rahaa palkata kallis vahti. Kyllä pitää muilla kun meilläkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28701554:No, aina se ei kyllä järjesty esim. taloudellisista syistä tai vaikka imetyksen takia. En minäkään ketään palkkaisi, mutta voisin kyllä mennä yksin niin, että mies jäisi kotiin hoitamaan lapsia.
Jättäisitkö sinä lapsesi MLL-hoitajalle moneksi tunniksi ja lähtisit pidemmälle häihin? Jos lapsesi olisivat alle kouluikäisiä?
Miten sinulla ei ole varaa tarjota häissä lapsille ruokaa, jos tunnutte olevan niin varoissanne, sinä ja ystäväsi? Yhden MLL-hoitoillan kustannuksilla sinä tarjoaisit jo 5-6 lapselle juhla-ateriat.
Omat lapset kyllä ymmärrän. Mutta muuten se tuntuu jotenkin hassulta että siellä sitten kuitenkin pyörii kymmenkunta lasta kun on ns. lapsettomat häät.
Mutta oikeassa elämässä en kyllä jaksaisi välittää suuntaan enkä toiseen. Kunhan nyt yritin pohtia "syvällisemmin". Mun puolesta kukin saa järjestää juuri sellaiset häät kuin haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28701618:Miksi?