Lapsettoman näkökulma: Miksi kauniilla naisilla/ pariskunnilla on yleensä ei niin kauniita lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niina"

Vieras
ja sitten taas sellaisilla tavallisen näköisillä on todella kauniita lapsia. Olen vaan lapsettomana huomannut tämän ja pistänyt silmään tässä vuosien aikana. Nyt ei sitten mitään "jokainen lapsi on omalla tavallaan kaunis"-lässytystä, vaan ihan faktaa kehiin.

No mä olen kyllä ollut huomaavinani, että asia on yleensä toisinpäin. Siis että useimmiten vähemmän edustavilla ihmisillä on vähemmän edustavia lapsia. Ja sitten on ne kauniit ihmiset, joiden kauniit, räättömät ja kauniisti puetut lapset istuvat ostoskärryissä kauniisti :)

• Tykkää
Reactions: bud
Asia on päivänselvä.

Kauniit naiset ovat alttiita haureuteen eli aviorikokseen. He ovat pettäneet kaunista aviomiestään jonkun törkymölkeron kanssa ja periyttäneet törkymölkerön geenit näille rumille lapsilleen.

Kauniit aviomiehet ilmeisesti sitten ovat poikkeuksellisen sinisilmäistä ja typerää porukkaa, kun eivät ole päivän selvää aviorikosta huomanneet ja vielä elättävät näitä käenpoikia povellaan.

Hyvä että tämäkin asia tuli täällä pohdittua ja lopullinen totuus tuli ilmi.

Sen mitä olen asiaa joskus pohtinut, olen huomannut, että kauniit aikuiset on usein olleet rumia lapsia.
Siis ihan lähipiirissä huomattua; todella kauniista aikuisesta kun on nähnyt lapsuusajan kuvia, niin ne on olleet rumia lapsia.
Samaan olen kiinnittänyt huomiota joskus, kun lehdissä on ollut jostain mun mielestä kauniista esim. näyttelijästä tai laulajasta lapsuuskuvia: rumia on olleet.

Ehkä siksi, että monesti kauniilla aikuisella on esim. suht suuret silmät ja paksut hiukset ja huulet.
Lapsena ne on sillä samalla ihmisellä saattaneet näyttää ihan suhteettoman suurilta, mutta kasvaessa se sitten tasaantuu ja muuttuu eduksi.
En siis lähtisi sanomaan yhtään mitään, ne kauniiden aikuisten lapset saattaa siinä kasvaessaan käydä läpi sen ankanpojasta joutseneksi-jutun.

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä vieras;25477444:
Asia on päivänselvä.

Kauniit naiset ovat alttiita haureuteen eli aviorikokseen. He ovat pettäneet tämä oli hauskakaunista aviomiestään jonkun törkymölkeron kanssa ja periyttäneet törkymölkerön geenit näille rumille lapsilleen.

Kauniit aviomiehet ilmeisesti sitten ovat poikkeuksellisen sinisilmäistä ja typerää porukkaa, kun eivät ole päivän selvää aviorikosta huomanneet ja vielä elättävät näitä käenpoikia povellaan.

Hyvä että tämäkin asia tuli täällä pohdittua ja lopullinen totuus tuli ilmi.

:laugh: Tämä oli hauska!

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä vieras;25477444:
Kauniit naiset ovat alttiita haureuteen eli aviorikokseen. He ovat pettäneet kaunista aviomiestään jonkun törkymölkeron kanssa ja periyttäneet törkymölkerön geenit näille rumille lapsilleen.

Tämä olisi mahdollista, jos kauniit naiset tuntisivat vastustamatonta vetovoimaa sumuisten vuorten rumilusmiehiä kohtaan. Mutta tuntevatko he? Valitaanko petoskumppani komean ulkomuodon vai sopivien feromonien johdattamana?

En tiedä minkä näköiset ihmiset on mielestäsi kauniita, mutta jos ne on esim. sellaisia ylväspiirteisiä niin nämä piirteet ei ehkä lapsella ole kauniita. Itse en ole moista ilmiötä huomannut, mutta usein omat kauneus ihanteeni eivät mene ihan valtavirran mukaan.

Mä nyt en tiedä olevani mikään SUPERKAUNIS, mutta ihan kaunis kuitenkin.
Muksut ovat kaikki, tyttöjä 2 ja poikia 1, ulkonäöllisesti oikein ihanan ja kultaisen ja suloisen näköisiä. Minusta kaikki lapset ovat, mutta vierailtakin tullut kommenttia. Lapset on puettu ja vaatetettu puhtaasti ja siististi, hiukset harjattu ja hygieniasta huolehdittu.
Ei paljon auta.
Itse olen melko terhakka täti, ja mies on niin relax-tyyppi.
Että ei meille käytökseltään täydellisiä voi tulla.
Muksut nauraa, leikkii, peuhaa, karkailee hullun mielen kanssa ja on ihan höppäniä.
Lapset ei pelkää mitään, ei usko mitään, eivätkä suostu mihinkään, vaan huutoa kuullaan meidän perheessä usein, puolin ja toisin. Rankkua satelee ja EI että KÄVELLEN kaikuvat kotona kokoajan.

He ovat kyllä kohteliaita ja reiluuttakin opetellaan. Tuntemattomille ei lällätellä. Ei kyllä minullekaan, eikä minusta isällekään, eikä tutuille, mutta se nyt on helpommin anteeksiannettavaa.
Että tälläisiä pikkuenkeleitä tällä :)

Minä en ole huomannut samaa. Julkkiksista esimerkiksi Victoria ja David Beckhamilla, Anne Pohtamo-Hietasella ja Cindy Crawfordilla on erittäin kauniit lapset ja kaikkien äidit on kauniita ja usein isäkin ihan komea. Kourtney Kardashianilla on kaunis lapsi ja mitä näitä muita nyt onkaan. Harvemmin sen sijaan tuntuu näkevän kauniita julkkiksia, joilla olisi "ruma" lapsia sikäli kun lasta voi rumaksi kutsua.

No itse olemme mieheni kanssa perusmittapuulla hyvännäköisiä. Siis niin että voisin hyvin ulkonäköni avulla työskennellä esim. mallina tai missinä. Jos tämä nyt sitten olisi joku mittapuu?
Ja meillä molemmat lapset, tyttö sekä poika on perinyt piirteensä meiltä. Usein kuulemme kommentteja kun on tavattoman kauniita lapsia sekä lapsimalleiksi on usein pyydetty. Arvomaailmaan ei vaan sovi ulkonäön palvonta, joten mallijutut saa jäädä väliin. Lapset on siististi puettu, yleensä kohteliaita ja kasvatuksella pyrimme korostamaan sisäistä kauneutta sekä vähättelemään ulkonäön merkitystä.

Mä sanoisin, että kyllä kaiken näköiset ihmiset voivat saada kauniita lapsia. Niin kauniit kuin vähemmän kauniitkin. Koskaan ei tiedä, millä tavalla kahden ihmisen geenit yhdistyy. Monesti kauniilla ihmisillä on ihan tavallisen näköiset vanhemmat.

• Tykkää
Reactions: Ilona83
No huh huh! Toki voisitte tehdä mallin töitä! Onhan niitä kaiken maailman XL-malleja ja missejä.. Älkää hyvät ihmiset täällä parantako huonoa itsetuntua uskottelemalla tuntemattomille, että olisin sopiva malliksi yms. potaskaa! T. Elle McPherson ite

Ap, veikkaisin, että näitä sun tulkintoja värittää jonkinlainen kateus kauniita ihmisiä kohtaan.

Iloitset siitä että jollain kauniilla ihmisellä on mielestäsi ruma lapsi, joten tällaiset tapaukset jäävät positiivisina mieleesi.
Jos taas näet kauniin ihmisen jolla on kaunis lapsi, pyrit unohtamaan sen aktiivisesti, koska tällainen tapaus ei tue hömppäteoriaasi.

Case solved.

Mulla on ehkä vähä 50-50 tilanne. Oon tosiaa huomannu et ne kauneimmat muijat saa ei-niin-kauniita lapsia ja rumat taas saa megasööttejä lapsosia :) mut on kyl niitäki et rumat vanhemmat ja yhtä ruma lapsi, tadaa! Julkimot on eriksee :D

Yhteistyössä