M
Mimmi
Vieras
Hei te kaikki avioeron kokeneet! Teillä on varmasti samanlaisia kokemuksia kuin minullakin ja miten te olette ne ratkaisseet.
Nimittäin avioeroni alkaa olla kohta selvä.
Tapasin avioeron harkinta-aikana ihanan miehen, jollaista en ole voinut kuvitellakaan olevan, tai edes tiennyt mitä on viihtyä miehen kanssa.
Minulla on lapsia exän kanssa ja nyt minua vetää kahteen suuntaan. Tunnen vain sääliä exääni kohtaan mutta meillä on yhteiset lapset. Lapset eivät siedä uutta miestäni, vaikka hän yrittää mitä. En haluaisi lapsilleni murhetta.
Oletteko olleet kahden tulen välissä?
Minulla uusi ihana unelmasuhde joka paranee päivä päivältä. Minulla oli myös vanha suhde joka huononi päivä päivältä. (huom. eron alkaessa ei ollut uutta katsottuna).
Mutta nuo lapset, joita on monen monta. Ja ne katsovat äitiään pahoillaan.
Lapseni haluavat isän takaisin, mutta minä en rakasta häntä, vaan säälin.
On monenlaisia avioliittoja, mutta lapsille haluan parasta. Voin olla rakkaudettomassa liitossa, olinhan sitä ennenkin kun en paremmasta tiennyt, eikä se tuottaisi vaivaa nytkään.
Olen aina ollut lapsille vähän liian hellä enkä nytkään haluaisi muuta.
Mitä olette tehneet tällaisessa tilanteessa?
Nimittäin avioeroni alkaa olla kohta selvä.
Tapasin avioeron harkinta-aikana ihanan miehen, jollaista en ole voinut kuvitellakaan olevan, tai edes tiennyt mitä on viihtyä miehen kanssa.
Minulla on lapsia exän kanssa ja nyt minua vetää kahteen suuntaan. Tunnen vain sääliä exääni kohtaan mutta meillä on yhteiset lapset. Lapset eivät siedä uutta miestäni, vaikka hän yrittää mitä. En haluaisi lapsilleni murhetta.
Oletteko olleet kahden tulen välissä?
Minulla uusi ihana unelmasuhde joka paranee päivä päivältä. Minulla oli myös vanha suhde joka huononi päivä päivältä. (huom. eron alkaessa ei ollut uutta katsottuna).
Mutta nuo lapset, joita on monen monta. Ja ne katsovat äitiään pahoillaan.
Lapseni haluavat isän takaisin, mutta minä en rakasta häntä, vaan säälin.
On monenlaisia avioliittoja, mutta lapsille haluan parasta. Voin olla rakkaudettomassa liitossa, olinhan sitä ennenkin kun en paremmasta tiennyt, eikä se tuottaisi vaivaa nytkään.
Olen aina ollut lapsille vähän liian hellä enkä nytkään haluaisi muuta.
Mitä olette tehneet tällaisessa tilanteessa?