H
Huono Omatuntoinen
Vieras
Olen tässä miettinyt, että viettekö lapset tarhaan, jos olette sairaslomalla? En nyt tarkoita, että makaisitte vaan sängynpohjalla 40 asteen kuumeessa. vaa jos on vain esim. nuhaa, pientä kuumetta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huono Omatuntoinen:Olen tässä miettinyt, että viettekö lapset tarhaan, jos olette sairaslomalla? En nyt tarkoita, että makaisitte vaan sängynpohjalla 40 asteen kuumeessa. vaa jos on vain esim. nuhaa, pientä kuumetta?
riippuen sairaudesta mut mut....Alkuperäinen kirjoittaja muistakaa tää:sairausloma on sairastamista varten, ei lastenhoitoa varten!
Alkuperäinen kirjoittaja muistakaa tää:sairausloma on sairastamista varten, ei lastenhoitoa varten!
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:riippuen sairaudesta mut mut....Alkuperäinen kirjoittaja muistakaa tää:sairausloma on sairastamista varten, ei lastenhoitoa varten!
jos jaksaa raahata lapset hoitoon ja takas ni jaksaa raahautua töihinkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muistakaa tää:sairausloma on sairastamista varten, ei lastenhoitoa varten!
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:riippuen sairaudesta mut mut....Alkuperäinen kirjoittaja muistakaa tää:sairausloma on sairastamista varten, ei lastenhoitoa varten!
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:riippuen sairaudesta mut mut....Alkuperäinen kirjoittaja muistakaa tää:sairausloma on sairastamista varten, ei lastenhoitoa varten!
Mutta jaksaako sairaana hoitaa niitä lapsia kotona?
Mies voi viedä lapset...ja esim. meillä on päiväkoti ihan vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:vuoropäiväkotiin ei saa viedä,jos ei ole etukäteen sopinut. mutta pph sanoi ainakin että voi tuoda..
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja muistakaa tää:sairausloma on sairastamista varten, ei lastenhoitoa varten!
Joo, mutta jos pikkunuhassa/lämmössä voisi viedä lapset hoitoon, yhtä hyvin ne voi hoitaa kotona. Näin ainakin oma moraalini toimii, ei antaisi omatunto rauhaa.
Sitten tosiaan asia on eri, jos kuumetta 40 tai jalka/käsi paketissa, niin silloin MIES veisi lapsen hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:vuoropäiväkotiin ei saa viedä,jos ei ole etukäteen sopinut. mutta pph sanoi ainakin että voi tuoda..
Tottakai VOI viedä/tuoda, eihän hoitajan asia ole arvostella hoitoontuomismotiiveja, jos kerran hoidosta on sovittu. Itse en vain kehtaisi viedä lasta ja sanoa että menenpä kotiin makaamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:riippuen sairaudesta mut mut....Alkuperäinen kirjoittaja muistakaa tää:sairausloma on sairastamista varten, ei lastenhoitoa varten!
Mutta ei varmaan tehdä töitä siellä...
Alkuperäinen kirjoittaja minerva:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja muistakaa tää:sairausloma on sairastamista varten, ei lastenhoitoa varten!
Joo, mutta jos pikkunuhassa/lämmössä voisi viedä lapset hoitoon, yhtä hyvin ne voi hoitaa kotona. Näin ainakin oma moraalini toimii, ei antaisi omatunto rauhaa.
Sitten tosiaan asia on eri, jos kuumetta 40 tai jalka/käsi paketissa, niin silloin MIES veisi lapsen hoitoon.
minä en edes jää kotiin sairastamaan minkään pienen flunssan takia, eli kun jään sairastamaan kotiin olen sitten ihan oikeasti kipeä.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:No en jäisi minäkään, mutta ap tuntuu jäävän/jääneen... Olen ollut töissä ihan kuumeessakin. Työhistoriaa nykyisessä työpaikassa 7 vuotta, sisältäen 3 sairaslomapätkää, joista 2 raskaana ollessa...
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja minerva:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja muistakaa tää:sairausloma on sairastamista varten, ei lastenhoitoa varten!
minä en edes jää kotiin sairastamaan minkään pienen flunssan takia, eli kun jään sairastamaan kotiin olen sitten ihan oikeasti kipeä.
No en jäisi minäkään, mutta ap tuntuu jäävän/jääneen... Olen ollut töissä ihan kuumeessakin. Työhistoriaa nykyisessä työpaikassa 7 vuotta, sisältäen 3 sairaslomapätkää, joista 2 raskaana ollessa...