Lapset saivat maailman parhaan synttärilahjan (omasta ja äidin mielestä) :D

Yhden likan kummi, mun serkkuni antoi lapsille 4v ja 6v lahjaksi (juhlittiin samaan aikaan viikko sitten) hieman rahaa ja lupasi hakea ostoksille kun on vapaalla. Nyt sitten lähtivät neidit hänen matkassaan onnesta loistaen soppailemaan. Paljon eivät rahaa siis saaneet, mutta johan reilu 10e/naama on paljon kun saavat itse valita mitä mieleen tulee (vaikkapa henkkamaukasta). Ja pääsevät myös jäätelölle.

Lapset odottivat kuin kuuta nousevaa ja ovat niin onnellisia, kun saivat lahjaksi myös sitä yhdessäoloa ja aikaa rakkaan ihmisen kanssa. Ja äidillekin tässä on lahjaa, kun talossa vähän hiljenee hetkeksi :D :heart:
 
Tosi kiva lahja :)

Mun lapset tykkää kovasti vaatteista. 5 v poikakin odottaa elokuista lomamatkaa innoissaan mm. siksi, että sieltä saa ostaa kaikkia 'käheitä' vaatteita joita ei Suomesta löydy, ja 7 v tyttö tykkää vaateshoppailusta kovasti myös. Ja hienointa on ostaa OMALLA rahalla! =)
 
"vieras"
Kiva lahja ja kritisoijille sanoisin että H&M:stähän löytyy vaatteiden lisäksi kaikkea muuta ihanaa pienille tytöille - hiuspinnejä, pantoja, laukkuja ym. Meillä ainakin laukut on kivoja ja pidettyjä myös leikeissä. :)
 
"vieras"
Ihana lahja!! Lapset saavat viettää aikaa kumminsa kanssa, voivat ostaa jotain pientä kivaa ja vanhemmat voivat tehdä omia juttujaan sillä aikaa :)

Täytyy itsekin keksiä vastaavia lahjoja kummipojilleni.
 
henkkamaukasta? ei mulla ton ikäsenä olleet vaatteet ykkössijalla vaan leluja hamusin
No etenkin 6v on melkoinen missiprinsessa, hamuaa nimenomaan niitä henkkamaukan asusteita eli koruja, pantoja jne. Ja mitä iso edellä, sitä pieni perässä ;) Leluja saivat lahjaksi muutenkin, niin nyt oikein erityisesti halusivat muuta ostella. Ja pääasia, että viihtyvät, vaikka ostaisivat hiekkaa koko rahalla ;) Aion itsekin tätä lahjaideaa hyödyntää, sen verran onnelliseksi teki pienet ihmiset!
 

Yhteistyössä