Lapset ovat tyhmiä, koska ne leikkivät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikuinen nainen

Vieras
Leikkiminen on tyhmää ja lapsellista, vai mitä? Eikö ole niin, että lapset ovat tyhmiä koska ne leikkivät? Onneksi yksikään minun lapsistani ei leiki. Nuorin lapseni on 2v ja vanhin 21v.

saako vitsialoitukseen vastata totisesti :D kyllä, lapset ovat tyhmiä, siis eivät ole kehittyneet vielä älyllisesti siihen mitä tulevat olemaan. mutta eivät ne ole tyhmiä koska leikkivät, vaan leikkivät koska ovat tyhmiä - leikkiminen kehittää heitä älykkäämmäksi :)

siis pitäiskö mun nyt alkaa saarnata et sä saisit hupis

soo soo soo leikki keveänä pitää

Kenenkään ei pidä leikkiä. Olen opettanut lapsilleni että vain tyhmät leikkivät. Lapsillani ei ole koskaan ollut yhtään leluja ja olen tukahduttanut heidän mahdolliset leikkihalunsa siitä lähtien kun he ovat olleet vauvoja. Jos joku lapseni on ollut niin tyhmä, että hän on leikkinyt, niin hän on saanut muiden lasteni nähden piiskaa leikkimisen takia joten kukaan heistä halua leikkiä.

[QUOTE="hmm";29696286]saako vitsialoitukseen vastata totisesti :D kyllä, lapset ovat tyhmiä, siis eivät ole kehittyneet vielä älyllisesti siihen mitä tulevat olemaan. mutta eivät ne ole tyhmiä koska leikkivät, vaan leikkivät koska ovat tyhmiä - leikkiminen kehittää heitä älykkäämmäksi :)[/QUOTE]

Aloitusviestini ei ole mikään vitsi! Leikkiminen on tyhmää ja leikkivät lapset ovat tyhmiä! Siksi lapsia pitää kieltää leikkimästä, ottaa heiltä lelut pois ja antaa heille piiskaa jos he leikkivät! Vain työnteosta on hyötyä ihmiselle, ei leikkimisestä ja siksi lapset ovat laitettavat tekemään töitä pienestä pitäen! Jos lapsi käyttää aikansa vain joutuavaan leikkimiseen, niin hänestä ei ole vanhemmilleen mitään hyötyä toisinkuin työtä tekevistä lapsista. Lapset on heti alusta alkaen pistettävä töihin, että heistä olisi jotain hyötyä ja että heistä kasvaisi ihmisiä!

Aloitusviestini ei ole mikään vitsi! Leikkiminen on tyhmää ja leikkivät lapset ovat tyhmiä! Siksi lapsia pitää kieltää leikkimästä, ottaa heiltä lelut pois ja antaa heille piiskaa jos he leikkivät! Vain työnteosta on hyötyä ihmiselle, ei leikkimisestä ja siksi lapset ovat laitettavat tekemään töitä pienestä pitäen! Jos lapsi käyttää aikansa vain joutuavaan leikkimiseen, niin hänestä ei ole vanhemmilleen mitään hyötyä toisinkuin työtä tekevistä lapsista. Lapset on heti alusta alkaen pistettävä töihin, että heistä olisi jotain hyötyä ja että heistä kasvaisi ihmisiä!

joo joo :)

Kävin eilen kaupassa lasteni kanssa ja menimme sattumalta leluja sisältävän osaston ohi. Siellä oli leluja tutkivia typeryslapsia, joille minun lapseni nauroivat kovasti. 4v tyttö sanoi että "Tuolla nuo idiootit leikkivät" ja 2v poika sanoi että "Mennään antamaan niille piiskaa perseelle, vai mitä äiti" :-D

Eikö sulla ap ole tosiaankaan muuta tekemistä kuin tehtailla toinen toistaan typerämpiä aloituksia. Mee vaikka lenkille, siellä on kaunis ilma. (Ota kudin mukaan ja neulo kävellessäsi, niin et kävele tyhjänpanttina vaan teet samalla jotain hyödyllistä.)

Yhteistyössä