Lapset ja julkinen esiintyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Hei!

Kysyin seuraavaa asiaa..meillä on ex-mieheni kanssa 3-vuotias poika. Ex-mieheni on esiintyvä muusikko, jolla jos minkälaista keikkaa..´

No, poikamme oli/on vieläkin isänsä luona pääsiäisen ajan.Nyt ilmoitti että poika ollut "keikalla" isänsä kanssa jossain lastentapahtumassa. Mitä olette mieltä, pitäiskö minulle ensin ilmoittaa ja kysyä "lupa" vai voiko ilman lupaa ottaa pojan keikalle??

Minun mielestäni olisi ollut mukava kuulla asiasta etukäteen...Olenko ihan väärässä?

Riippuu kai vähän tilaisuuden luonteesta. Mutta jos tosiaan kyse on ollut lastentapahtumasta ja siellä siis on oltu säälliseen aikaan ja ohjelma ja puitteet ovat olleet lapsille soveliaat, niin ei mun mielestä ole syytä huoleen.

Siitä, olisiko miehen pitänyt ilmoittaa sinulle, en voi sanoa mitään kun sehän on teidän kahden välinen asia, miten olette sopineet, että menonne toisillenne raportoitte. Jos siis vielä ette ole sopineet, niin sopikaa nyt, että millaiset menot ilmoitatte toisillenne.

Mies on kuitenkin lapsensa isä ja jos on vähänkään täysjärkinen yksilö, niin ei tieten tahtoen vie lastaan mihinkään vahingolliseen paikkaan kuten keskellä yötä tupakansavuun ja juoppojen keskelle tms...

Yhteistyössä