Lapset ilman alushousuja hesessä...

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Batseba:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alushousuttomuus on helppo tuomita: sopimatonta ja huonoa käytöstä julkisilla paikoilla.
P E E S I!!! :eek:

Siis miksi muka?
Huonoa käytöstä se on vasta sitten jos alkaa vilauttelemaan...

On se lapsilla, kun katsoo miten lyhyitä ne mekotkin on :/
Eihän lapsi osaa koko ajan miettiä sitä liikkumistaan niin etteikö vahingossa vilahtais.

Mä kans kerran törmäsin samantapaseen... N. 6v tyttö oli mummunsa? kanssa hesessä ja tyttö oli hame päällä ilman pikkupöksyjä. Levitteli siinä kinttujaan, ja tuumas viereisessä pöydässä istuneelle papalle et:"mä oon tyttö". Pappa tuumas tälle tytön seurassa olleelle naiselle, et:"menkäähän ostamaan lapselle housut jalkaan". Tuli tädille kiirus...

tildu
Maailma on tosiaan väärällään kaikenmaailman kieroutuneita hulluja..minä en anna oman tyttäreni lähteä julkiselle paikalle edes napapaidassa ja minihameessa/sortseissa vaikka ne alkkaritkin on jalassa (tietenkin!!) tuollainen vaatetus kuuluu korkeintaa rannalle tai omalle pihalle. Myönnän olevani aikamoinen tiukkiskin lasten vaatetuksen suhteen, enkä voisi edes kuvitella ettei lapsilla ole alushousuja jalassa AINA! Pakosti tulee mieleen kaikenmaailman pedofiilit kun näkee kaupungilla tosi paljastavasti pukeutuneita pikkutyttöjä..

Kummityttöni rillutteli vielä noin 5-6vuotiaana ilman rihmankiertämää uimarannalla ja omassa pihassa (rivitalo...) saattoi ajella pyörällä ympäri pihaa ilkosen alasti ilman että vanhemmat reagoivat asiaan millään tavalla! minusta tuo oli ihan kuvottavaa, saati sitten että ihan oikeesti perse paljaana ollaan ruokapaikassa HUHHUH!! en ymmärtäis vaikka olis kyseessä ollu pieni vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
voikohan tuo nyt olla totta, ettet vain keksinyt koko tarinaa, ei nimittäin kuulosta yhtään normaalilta touhulta. kun ei meillä edes kotona juoksennella ilman pikku housuja, niin päin kyllä saatetaan olla, että on pikku housut jalassa, mutta ei muuta vaatetta. mutta ilman housuja ei koskaan.
kyllä mulla on ihan todistaja matkassa..
mun serkku nimittäin söi samassa pöydässä...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PenSasMusTikKa:
on noita tuotu aamulla hoitoonkin lapsia ilman alushousuja, mekko päällä. äiti totes vaan "ettei muistanu aamulla niitä tytölle laittaa" eikä mitään vaihtovaatteitakaan mukana mistä ois voinnu sitte sellaset päiväksi laittaa.
Ja eiku hiekkalaatikolle mylläämään :eek:

En kyllä jaksa lukea koko ketjua. Mutta mielestäni kotoa lähdettäessä pitäis kyllä opettaa lapsillekin, että miten pukeudutaan. Kyllä meillä on saanut sisällä juosta pyllyt paljaana, mutta ulkona ei kuitenkaan. Ja syy, miksi pihalla on housut jalassa on se, että antaahan ne jotain suojaa. Ei ole kiva jos joku ötökkäkin pilistä puraisee.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Ikävä juttu sinänsä, jos ajattelee paikalla mahdollisesti olleita pedofiileja :/ , mutta muuten, ei se nyt niin vakavaa ole. Tarviiko sinne haaroihin sitten tuijottaa. ;)
Eihän sinne lapsen haaroihin olekaan PAKKO tuijottaa, mutta eikö muka pistä silmään sellainen lapsen haarojen levittely, kun itse yrittää SYÖDÄ... Ne lapsethan, ainakin toinen, levitteli haarojaan isänsä sylissä... :eek:
Ja juurihan ap kertoi, että joku mies oikein niitä lapsia tuijotteli... Minä en antaisi kenenkään tuijotella lapsieni haaroihin... :x

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Nimittäin tänään hesessä kaksi tyttö lasta (nuorempi jotain 5v ja vanhempi varmasti kouluiässä) niin siinä istuin penkillä tai mikä nyt lieneekään rupesivat painimaan eikä niillä ollu alkkareita jalassa...
oiken levittelivät jalkojaan ja mun oli pakko käydä sanomassa niiden äidille sinne jonoon että ei oo kiva katella toisten alapäitä vastakkaisesta pöydästä ku syöpi..
p.askaa sain niskaan ja varmaan koko hese kuuli kun nainen minua "ojensi" kuten itse asian ilmaisi..
yksi mies sitten kuola poskella vielä katseli niiden tyttöjen touhuja..

kun vihdoin ja viimein vanhemmat tuli ruokien kanssa pöytään niin vanhempi lapsista rupesi makoilemaan isänsä sylissä ja söi hampurilaista haarat levällään..ja isän vaan pyllystä häntä taputteli ja piti kättään siinä
mun oli pakko poistua omien lasten kanssa hesestä silloin..huomautin samalla työntekijöille

Ja mitä se työntekijöille huomauttaminen autto? Vanhempien vikahan se on.

äiti
itselläni 2,5v tyttö joka mielellään kulkis aina ilman alkkareita, kotona saakin olla, mutta kun ihmisten ilmoille lähtään niin ei tulis puheekskaan. ihan hygienia syistä ja todella kun nykyään ei voi tietää mitä pedofiilejä liikkuu, nykyajan lastenvaatteetkin on niin paljastavia että saa valita mitä voi laittaa ihmisten ilmoille päälle että on säädyllisiä.

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
No tässä nyt ap taas liioittelee.. tuskinpa se tyttö nyt haarjojansa siellä "levitteli".
nostelee toista jalkaansa
istuu haarat levällään
pyllistää ku työntää päällään siskoa

että ei se luultavasti tahallaan levitellyt...kai...
'

Miksi heti kuvittelet tästä jotain perverssiä kuten ketjun alkupää antoi ymmärtää? Jos ei tenava ole halunnut pöksyjä jalkaansa. Ok, hulluja on liikenteessä mutta silti!

Ei kai nyt pentu ala tahallaan haarojaan levittelemään.mene ny sinäkin akka hoitoon!

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mä en nyt ymmärrä miks ihmeessä te äiti-ihmiset (joilla tyttöjä itselläänkin?) sanotte kauhistellen ja kiroillen "hyi..." ?
Onko se teiän omakin värkki hyi?
Toivottavasti ette opeta tota samaa omille lapsillenne vaikka teiän äiti on näköjään niin tehny.
Miks ei sais olla ilman alkkareita,edes kotona??

Toki sen säärien levittelyn vois tytöt jättää myöhemmäksi mut oppinevat ne sen kuitenkin jossain vaiheessa...
No, varmaankin yksinkertaisesti siksi, että tällainen käytös on rumaa ja inhottavaa. Tämä perhe käyttäytyi täysin ala-arvoisesti, ja voi vain kuvitella, mistä oli kysymys. Ajateltiinko kenties, että ei tarvitse pestä pikkareita, vai eikö ollut niihin varaa?

Harvemmin syön näissä tällaisissa paikoissa, eikä tämä lisää haluja. Elämässä pitää olla ripaus luxusta. Ap. teki oikein, reipas nainen.

meikä
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
No tässä nyt ap taas liioittelee.. tuskinpa se tyttö nyt haarjojansa siellä "levitteli".
istuu haarat levällään

'

Miksi heti kuvittelet tästä jotain perverssiä kuten ketjun alkupää antoi ymmärtää? Jos ei tenava ole halunnut pöksyjä jalkaansa. Ok, hulluja on liikenteessä mutta silti!

Ei kai nyt pentu ala tahallaan haarojaan levittelemään.mene ny sinäkin akka hoitoon!
JOS TENAVA EI OLE HALUNNUT PÖKSYJÄ JALKAANSA... voi hitto, ei kai pennuilta kysytä HALUAAKO ne pöksyjä. Jos pentu ei halua, ei myöskään lähde ihmisten ilmoille... Heseen.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
istuu haarat levällään

'

Mitähän sanoisivat kun Mellu hakeutuis "hoitoon" ja perustelis että kun näin alkkarittoman tytön hesellä... HALOO!!

Yhteistyössä