Lapset ilman alushousuja hesessä...

karseeta
Ne on varmaan ottaneet oppia jostain Britneystä tai muusta, jonka vilautteluista lehdet aina kirjoittaa. Eniten ällöttää että jotkut äijät sitten kyylää näitä lapsia.. mun puolesta pitäs olla laki, että pedofiilit saa kyselemettä tappaa kuka vaan..

Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Porvoossa yksi tyttö huudahti äidilleen pallomerestä että meillä ei ole ollenkaan alkkareita. Joten vissiin aika yleistä tämä.
Eiiih! Ja muut tenavat sit siellä pallomeressä uiskentelevat ja pienemmät pistävät suuhunsa niitä palloja... |O :x

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Porvoossa yksi tyttö huudahti äidilleen pallomerestä että meillä ei ole ollenkaan alkkareita. Joten vissiin aika yleistä tämä.
Eiiih! Ja muut tenavat sit siellä pallomeressä uiskentelevat ja pienemmät pistävät suuhunsa niitä palloja... |O :x
Tästä on jo jonkin aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toivottavasti ette siirrä tuota hyi kamala alapää asennettanne lapsiinne. housut ois tietty voinu kyllä laittaa jalkaan.
No mistään hyi kamala alapää-jutusta tässä aloitukessa tuskin olikaan kysymys.
kai sen nyt jukupliut järkikin sanoo, että poistuttaessa kotoa lapselle opetetaan, että VAATTEET LAITETAAN PÄÄLLE.
Nudistia voi sitten kukin leikkiä omalla tontillaan miten lystää!

:eek: hyi helkutti :x

mun ukon sisko piti aina lapsiaan KOTONa alasti. Eipä se mua häirinnyt kun niille muutenvaan menin kylään. kotonaanhan he olivat, mutta siinä vaiheessa alkoi oksettamaan kun nämä 3 ja 5 vuotiaat istui peput paljaana RUOKAPÖYDÄLLÄ ja kyseessä oli vielä tämän nuorimman 3v juhlat. Hetken päästä siihen pöydälle laitettiin tarjoiltavat ja sitä ei edes siinä välissä pyyhitty :/ Ekat juhlat, jossa en syönyt mitään....

Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:
:x
Meillä on sääntö kotonakin, että vaikka muuten lapset nakuilis illalla tai aamulla, alushousut pysyy jalassa.
Juu meillä saa tuo 2v. vielä olla ilman housuja, mutta vanhemmat pitävät kyllä pikkarit visusti jalassaan, sekä sisällä että ulkona, vaikka metsän keskellä asutaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Niin että ihan oot kytänny sinne haaroväliin onko alkkareita vai ei? :whistle:
Hei!Aletaas nyt porukalla syllistämään aapeeta.Pitäähän sillä olla jonkinnäköisiä outoja taipumuksia lapsiin...silleen juu nou. :headwall: :headwall: :headwall:

vierailija
Mä en nyt ymmärrä miks ihmeessä te äiti-ihmiset (joilla tyttöjä itselläänkin?) sanotte kauhistellen ja kiroillen "hyi..." ?
Onko se teiän omakin värkki hyi?
Toivottavasti ette opeta tota samaa omille lapsillenne vaikka teiän äiti on näköjään niin tehny.
Miks ei sais olla ilman alkkareita,edes kotona??

Toki sen säärien levittelyn vois tytöt jättää myöhemmäksi mut oppinevat ne sen kuitenkin jossain vaiheessa...

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mä en nyt ymmärrä miks ihmeessä te äiti-ihmiset (joilla tyttöjä itselläänkin?) sanotte kauhistellen ja kiroillen "hyi..." ?
Onko se teiän omakin värkki hyi?
Toivottavasti ette opeta tota samaa omille lapsillenne vaikka teiän äiti on näköjään niin tehny.
Miks ei sais olla ilman alkkareita,edes kotona??

Toki sen säärien levittelyn vois tytöt jättää myöhemmäksi mut oppinevat ne sen kuitenkin jossain vaiheessa...
siis susta on ihan sivistynyttä vilautella ALAPÄÄTÄÄN ruokapaikassa :eek:

Yhteistyössä