Lapset ilman alushousuja hesessä...

Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
en voi käsittää että joku vanhempi lähtee ulos ettei kato mitä lapsella on päällä meijän 2.v vaatii vaatteet heti aamusta päälle :) :) :) omalla taka pihalla on joskus alasti

se lapsukainen kun voi sieltä mekon alta riisaista ne housunsa ihan salaa pois. Tämän olen aikanaan kokenut kun neiti sitten bussissa leväytti helmansa ylös ja minä nolona vedin niitä alas.

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja meikä:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
No tässä nyt ap taas liioittelee.. tuskinpa se tyttö nyt haarjojansa siellä "levitteli".
nostelee toista jalkaansa
istuu haarat levällään
pyllistää ku työntää päällään siskoa

että ei se luultavasti tahallaan levitellyt...kai...
'

Miksi heti kuvittelet tästä jotain perverssiä kuten ketjun alkupää antoi ymmärtää? Jos ei tenava ole halunnut pöksyjä jalkaansa. Ok, hulluja on liikenteessä mutta silti!

Ei kai nyt pentu ala tahallaan haarojaan levittelemään.mene ny sinäkin akka hoitoon!
JOS TENAVA EI OLE HALUNNUT PÖKSYJÄ JALKAANSA... voi hitto, ei kai pennuilta kysytä HALUAAKO ne pöksyjä. Jos pentu ei halua, ei myöskään lähde ihmisten ilmoille... Heseen.
No ei meilläkään,mutta jollain voi olla toisenlainen kasvatus. Jonkun tenava voi ottaakin ne pois ihan itse ja vanhempien huomaamatta. Mistä tuota tietää. Minua ällöttää ap:n aika inhottava näkökantaa heti asiaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
No olipa kyllä typerä mamma, kun tuollaisia tyhmyyksiä laukoi suustaan. Kuulosti kyllä minun korvaan vähän siltä, kuin itsekin olisi tiennyt, että se on väärin, mutta pakkohan se on puolustautua kun syytetään. Jos ne likat vaikka oli jotain uhmaikäsiä ja niillä on isokin ongelma ettei ne suostu pukemaan alkkareita? tai jos niillä vaikka tulee joku pissatulehdus jos alkkarit hiertää? mistäs me tiedetään , mitä niitten nurkissa tapahtuu. en minäkään mitään tiedä, kunhan yritän nähdä toisestakin kulmasta...

tuo "katsoa saa, muttei koskea"-juttu kuuluu kyllä niin aikuisten maailmaan että oksettaa. mitä jos se katsominen sitten yllyttää jotain "orastavaa" pedofiilia seuraavalle asteelle ja kohta se nappaakin jonku tytön, että pääsee "leikkimään".. :|

siitä vielä, kun se tyttö taputti isäänsä pepulle. en edelleenkään tiedä miten heillä, mutta meillä me isin kanssa taputellaan toisiamme pepulle pari kertaa päivän mittaa ja muksuista se on niin hauska leikki,että neki alkaa taputtelemaan. on kyllä suhteuduttu siihen matkimiseen aika torjuvasti ja koitettu selittää, että se on niitä aikuisten juttuja. minä aina koitanki olla taputtelematta jos lapset samassa huoneessa, mutta mies taputtaa just silloin kun se mieleen sattuu..

Kyllä meillä ainakin niin aikuiset kuin lapsetkin taputtelee toisiaan pepulle. Meillä isompi tyttö 3½v. kulki nakuna kotona kun opetteli kuivaksi ja edelleen mieluisin asu on pelkät pikkarit tai pikkarit+alupaita.
Esim. illalla saatan taputtaa tyttöä peitellessä pepulle ja sanoa "hyvää yötä peppumuori". Tää peppumuori on tytön itsensä lanseeraama sana eli hänellä on tapana taputella mua pepulle ja sanoa peppumuoriksi. Ja isälleen sanoo peppu-ukko ja taputtaa pepulle eikä siinä minusta ole mitään pahaa. Meillä on iät ja ajat taputeltu pepulle eikä olla mitään pervoja...

Vai että Kuusamon hesellä tämmönen...oispa ollu mielenkiintosta nähä että oliko ihan paikallinen perhe vai turisteja. Kiinnostas tietää onko tuttuja tuommonen perhe :/ Todella ällöttävää kyllä jos lapset kulkee ilman housuja ja toisekseen todella epähygieenistä niin lapsia kuin kanssaihmisiäkin ajatellen!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Räntäntänttä:
MELLU!!!

tapahtuiko tämä KUUSAMON Hesellä?
Taitaa olla ihan tosi-juttu, kun kerran Kuusamon hesellä tapahtui, kuten ap vastasi ja Räntäntänttä tiesi asiasta...
No ei ole vaikea arvata että oli Kuusamon hesellä kun kattoo Mellun profiilin... sieltähän tuo käy ilmi että Kuusamossa asuu.

harmaatäti
Alkuperäinen kirjoittaja meikä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
No tässä nyt ap taas liioittelee.. tuskinpa se tyttö nyt haarjojansa siellä "levitteli".
nostelee toista jalkaansa
istuu haarat levällään
pyllistää ku työntää päällään siskoa

että ei se luultavasti tahallaan levitellyt...kai...
'

Miksi heti kuvittelet tästä jotain perverssiä kuten ketjun alkupää antoi ymmärtää? Jos ei tenava ole halunnut pöksyjä jalkaansa. Ok, hulluja on liikenteessä mutta silti!

Ei kai nyt pentu ala tahallaan haarojaan levittelemään.mene ny sinäkin akka hoitoon!
JOS TENAVA EI OLE HALUNNUT PÖKSYJÄ JALKAANSA... voi hitto, ei kai pennuilta kysytä HALUAAKO ne pöksyjä. Jos pentu ei halua, ei myöskään lähde ihmisten ilmoille... Heseen.
PEESI! Tietenkään pennuilta ei kysytä haluavatko pöksyt vai eivät. Nehän pistetään niille. PISTE, nössöt!

Stina
Olen kyllä sitä mieltä, että kyllä pöksyt pitää jalassa olla. Eivät ne tuolitkaan välttämättä kovin puhtaita ole. Ei tullessa eikä lähtiessä. Mieluummin paita pois kuin housut jos kahdesta saa valita.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
ja vielä sen verran että onko sitä pakko aina olla hysteerinen näiden pedofiilien kanssa, ei niitä sentään joka oksalla istu
Yksikin pedofiili on liikaa ja pedofiilit hakeutuvat paikkoihin missä voisivat olla lapsiin kontaktissa tai saada heistä kiksejä.

Olen ainakin itse ylisuojeleva pedofiilien suhteen lapsilleni, kuin vähättelisin vaaran mahdollisuutta.

Höh. Suhteellisen epähygieenistä... Täytyypä muistaa ostoo pikaliimaa. Meijän tytöllä kun ei pylly kaupungilla vilika, alkkarit vaikka liimataan persuuksiin jos ei muu auta :eek: Tässäkin asiassa muut tehkööt miten tykkeevät, mutta ihe en tykkee.

Jackassin pojat on kyllä tajunneet erään fiksun asian. Nakuilla voi, mutta touhutessa pitää paikat suojata. Niillähän on monesti nakujutuissa munasuojat ja jeesusteippi persvaossa.
Mutta Suomen lapset leikkivät pihoilla ja hiekkalaatikoilla ilman rihmankiertämää.

Tämä nyt ei siihen Heseen liittynyt mitenkään, mutta ajattelinpa tuoda kantani ilmi.

Meiltä EI lapset poistu ilman alkkareita mihinkään. Vaikka kuinka haluaisivat!!!! Ja kaikki lapsethan osaa istua nätisti jalat yhdessä...
:whistle:

ööö
tuosta haarojen "levittelystä" lapsilla... lapset saattaa ihan huomaamattakin levitellä ja kaivella haaroväliään..ainakin meijän neiti! mut just sen takia kannattais pitääkkin ne pikkarit jalassa!
ja oon muute kerran syönyt hesellä kun viereisellä pöydällä alkoi äiti vaihtaa vauvan paskavaippaa siinä kun just oltiin syömässä..kiva lemu tupsahti! ja vauvanhoitohuone oli kuitenkin vieressä..

hullu mamma
mulle tuli tää ketju mieleen kun eilen oltiin uimarannalla... :) lähdettiin isomman tytön kanssa reissun päätteeksi vaatteita vaihtamaan pukukoppiin ja vasta siellä huomattiin että tytön pikkarit jäikin sinne kassiin viltille. käskin tytön vetäistä sortsit jalkaansa, voipi sitä nyt kotimatkan olla ilman pikkareitakin.

kun sitten päästiin takaisin viltille, niin tyttö (melkein 6v) riipii sortseja pois ja alkaa ettiä niitä pikkareita sieltä kassista... mä muistin salamana tän ketjun ja mua alko naurattaa ihan hirveesti kun mietin, et nyt on varmaan joku 2+mamma tuolla männyn takana meitä tarkkailemassa! :D sanoin tytölle, että sortsit takas jalkaan ja laitat ne pikkarit sitten kotona, yleisillä paikoilla ei vilautella. samaan aikaan isi auttoi 3-vuotiasta pikkusiskoa riisumaan uikkaria ja pukemaan vaatetta, ihan siinä kaikkien näkösällä. ja ite vaihdoin vaippaa vauvalle, joka pötkötti siinä siis uintireissun jäljiltä ihan nakuna. hulluna pitivät mua koko perhe kun mä hirnuin ittekseni tätä meiän meinikiä...

lisättäköön tähän tarinaan vielä se tosiseikka, että vaikka me vissiin aika nudistiperhe ollaankin, niin kahviloissa, ravintoloissa ja kaupoissa meillä on ihan kaikilla vaatteet päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja hullu mamma:
mulle tuli tää ketju mieleen kun eilen oltiin uimarannalla... :) lähdettiin isomman tytön kanssa reissun päätteeksi vaatteita vaihtamaan pukukoppiin ja vasta siellä huomattiin että tytön pikkarit jäikin sinne kassiin viltille. käskin tytön vetäistä sortsit jalkaansa, voipi sitä nyt kotimatkan olla ilman pikkareitakin.

kun sitten päästiin takaisin viltille, niin tyttö (melkein 6v) riipii sortseja pois ja alkaa ettiä niitä pikkareita sieltä kassista... mä muistin salamana tän ketjun ja mua alko naurattaa ihan hirveesti kun mietin, et nyt on varmaan joku 2+mamma tuolla männyn takana meitä tarkkailemassa! :D sanoin tytölle, että sortsit takas jalkaan ja laitat ne pikkarit sitten kotona, yleisillä paikoilla ei vilautella. samaan aikaan isi auttoi 3-vuotiasta pikkusiskoa riisumaan uikkaria ja pukemaan vaatetta, ihan siinä kaikkien näkösällä. ja ite vaihdoin vaippaa vauvalle, joka pötkötti siinä siis uintireissun jäljiltä ihan nakuna. hulluna pitivät mua koko perhe kun mä hirnuin ittekseni tätä meiän meinikiä...

lisättäköön tähän tarinaan vielä se tosiseikka, että vaikka me vissiin aika nudistiperhe ollaankin, niin kahviloissa, ravintoloissa ja kaupoissa meillä on ihan kaikilla vaatteet päällä.
Ei teidän perheen touhussa ainakaan mun mielestäni mitään outoa, härskiä tai pervoa ole. Ihan normaaliperheeltä vaikutatte =) Mutta apn mainitsema perhe (lue aikuiset) käyttäytyivät hyvinnii kummallisesti.

bumba
mä en oikeesti voi nyt tajuta miten jotkut voi puollustella tota juttua että on muka ihan ok jos kohta kouluikäset tytöt heiluu pimppi paljaana julkisella paikalla!! tottakai se on ihan helvetin ällöttävää mennä syömään jos joku (ihan kuka tahansa) esittelee paljasta alapäätään viereisessä pöydässä. mitäs sitten jos siellä oiskin ollu joku saman ikäinen poika joka olis vehkeitään esitelly siinä kaiken kansan nähden? mulle on ihan sama onko hese vai viiden tähden ravintola,mutta jos ei vanhemmat sen vertaa KUNNIOITA muita ruokailijoita että vaivautuisivat opettamaan lapsensa ihmisten tavoille,niin ei kyllä sääliä heru.

Yhteistyössä