mulle tuli tää ketju mieleen kun eilen oltiin uimarannalla...
lähdettiin isomman tytön kanssa reissun päätteeksi vaatteita vaihtamaan pukukoppiin ja vasta siellä huomattiin että tytön pikkarit jäikin sinne kassiin viltille. käskin tytön vetäistä sortsit jalkaansa, voipi sitä nyt kotimatkan olla ilman pikkareitakin.
kun sitten päästiin takaisin viltille, niin tyttö (melkein 6v) riipii sortseja pois ja alkaa ettiä niitä pikkareita sieltä kassista... mä muistin salamana tän ketjun ja mua alko naurattaa ihan hirveesti kun mietin, et nyt on varmaan joku 2+mamma tuolla männyn takana meitä tarkkailemassa!
sanoin tytölle, että sortsit takas jalkaan ja laitat ne pikkarit sitten kotona, yleisillä paikoilla ei vilautella. samaan aikaan isi auttoi 3-vuotiasta pikkusiskoa riisumaan uikkaria ja pukemaan vaatetta, ihan siinä kaikkien näkösällä. ja ite vaihdoin vaippaa vauvalle, joka pötkötti siinä siis uintireissun jäljiltä ihan nakuna. hulluna pitivät mua koko perhe kun mä hirnuin ittekseni tätä meiän meinikiä...
lisättäköön tähän tarinaan vielä se tosiseikka, että vaikka me vissiin aika nudistiperhe ollaankin, niin kahviloissa, ravintoloissa ja kaupoissa meillä on ihan kaikilla vaatteet päällä.