lapseni nukkuu yönsä sohvalla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumma tapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumma tapaus

Vieras
..eikä omassa sängyssään. yhteinen huone yläkerrassa isoveljen kanssa, ja jos sinne laitan nuo nukkumaan niin ainakin kaks tuntia menee ennenkuin asettuvat nukkumaan. ja mä saan huutaa ja komentaa koko ajan.
siispä päätin erottaa nuo veljekset, ja otin pienemmän alakertaan olohuoneeseen sohvalle nukkumaan. ja kas, poika nukahtaa joka ilta alle vartissa. tänään meni ehkä noin viis minuuttia kunnes alkoi tuhina kuulumaan. ja tuolla se nyt nukkuu.

vähän tuntuu toisaalta häijyltä, ettei laps nuku omassa sängyssään vaan sohvalla yönsä.. mutta en todellakaan jaksa sitä jokailtaista rumbaa tuolla ylhäällä enkä toisaalta taaskaan väsynyttä ja kiukuttelevaa lasta aamulla kun pitäisi tarhaan ja töihin lähteä.

itse ottaisin isomman jäähylle kun ei anna pienemmän nukkua. Tuohan kertoo selvästi siitä, että pienempi on valmis yöunille, mutta isompi pitää hereillä tempuillaan ja jutuillaan. Minusta kun sänky on vaan nukkumapaikka kaikille.

meilläkin haluis tyttö nukkua sohvalla, kun tuntee olonsa turvallisemmaks silloin ja oma huone parin metrin päässä. En oo suostunut ku silloin tällöin moiseen.. meillä tää alkoi sikainfluenssan jälkeen ku ressu murehti kuolevansa siihen, ja silloin nukkui viikon putkeen sohvalla ja mä toisella.

Yhteistyössä