T
Tättärän mami
Vieras
- Pitääkö sinne viedä omat ruokailuvälineet? Jos pitää, niin pitääkö ne kuskata kotiin pestäväksi?
- Pitääkö viedä varavaatteita vai onko päiväkodissa varavaatevarasto? Jos pitää viedä niin pesevätkö siellä likaantuvat vaatteet vai pitääkö likaiset raijata kotiin pestäväksi?
- Jos käyttää kestovaippoja, niin pesevätkö/säilyttävätkö vaipat siellä vai pitääkö niitäkin raijata eestaas? Meidän lapsi on jo osin kuiva, mutta vahinkoja käy päivittäin ja siksi vaippa vielä varuilla.
- Voiko siellä lisämaksua vastaan pitää lasta tarvittaessa joskus sovittua pidempään päivään (hoitoaika 8.30-15.30 kun teen alkuun lyhennettyä, mutta joskus voi työpäivä venyä)?
- Voiko esittää toiveita esim. lapsen päiväunien ajasta (meillä tottunut nukkumaan jo aamupäivästä 10 aikaan-> eteenpäin kun herätään aikaisin) vai meneekö kaikki jotenkin saman rytmin mukaan?
- Voiko esittää toiveita oman lapsen tekemisistä siellä? Esim. että jos opettaisivat lasta vaikka käymään vessanpöntöllä tai piirtämistä lisää?
Kiitos!
- Pitääkö viedä varavaatteita vai onko päiväkodissa varavaatevarasto? Jos pitää viedä niin pesevätkö siellä likaantuvat vaatteet vai pitääkö likaiset raijata kotiin pestäväksi?
- Jos käyttää kestovaippoja, niin pesevätkö/säilyttävätkö vaipat siellä vai pitääkö niitäkin raijata eestaas? Meidän lapsi on jo osin kuiva, mutta vahinkoja käy päivittäin ja siksi vaippa vielä varuilla.
- Voiko siellä lisämaksua vastaan pitää lasta tarvittaessa joskus sovittua pidempään päivään (hoitoaika 8.30-15.30 kun teen alkuun lyhennettyä, mutta joskus voi työpäivä venyä)?
- Voiko esittää toiveita esim. lapsen päiväunien ajasta (meillä tottunut nukkumaan jo aamupäivästä 10 aikaan-> eteenpäin kun herätään aikaisin) vai meneekö kaikki jotenkin saman rytmin mukaan?
- Voiko esittää toiveita oman lapsen tekemisistä siellä? Esim. että jos opettaisivat lasta vaikka käymään vessanpöntöllä tai piirtämistä lisää?
Kiitos!