Lapseni kallis takki pilattiin tarhassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihainen mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";25968793]Voi jeesus tata suomalaisten kateutta! Olen niiiiin kiitollinen, etten asu enaa siella katkerien aalio-aitien keskella. Jos joku tulisi valittamaan kuinka hanen lapsesnsa Prismasta ostettu takki oli pilattu tarhassa, niin han kylla saisi sympatiat puolellensa, huoh. Oli provo, tai ei, niin tassa taas nakee suomalaisen perusluonteen![/QUOTE]

mà en niinkààn huomaa suomalisen kateutta,mutta kauheaa halua mainostaa merkkià? mistà se johtuu?

Ymmärränkö, että vituttaa, kun vaate on pilalla? Kyllä.

Ymmärränkö, jos lähdetään hakemaan syyllistä, ja hakemaan korvauksia? En. Lapsi kuitenkin leikkiessään vaatteensa sotki. Ei kukaan henkilökunnasta niitä saksilla tahallaan riekaleiksi leikannut, tms.

[QUOTE="...";25968820]Miksei olisi saanut mainita hintaa? Vaikka ap:n ajatellen ei kai olisi kannattanut. Olisi saanut välittömästi sympatiat palstamammoilta, mutta kun olikin varakkaampi mamma toisella puolella -> haukut niskaan. Jee, hyvä äidit.[/QUOTE]

tottakai SAA, mutta tekee aloituksesta lapsellisen. tyyliin mun lohifilee joka maksoi 8,50 paloin pannulla. siirtàà huomion pois varsinaisesta asiasta (jos sellainen on)

[QUOTE="Mamma italiana";25968827]mà en niinkààn huomaa suomalisen kateutta,mutta kauheaa halua mainostaa merkkià? mistà se johtuu?[/QUOTE]

No älä viitsi, ei sitä voi olla huomaamatta. Tai jos se ei ole kateutta, niin mitä se sitten on? Vahingoniloisuutta?

No siellä jo tuohdutaan että "aina meille rikkaille nauretaan"....

Tää on provo. Hei haloo! Otteko katsoneet ulos, täällä eteläsuomessakaan ei vielä oo ihan sellaset kelit, että päiväkodin tädit päästäis yhtään ketään pelkissä farkuissa pihalle, puhumattakaan kaksvuotiaista. Jos näin olisi todella tapahtunut, niin huolestuisin kyllä ihan muusta kuin takin tahroista.

• Tykkää
Reactions: Mimmar
[QUOTE="Mamma italiana";25968842]tottakai SAA, mutta tekee aloituksesta lapsellisen. tyyliin mun lohifilee joka maksoi 8,50 paloin pannulla. siirtàà huomion pois varsinaisesta asiasta (jos sellainen on)[/QUOTE]

No eikö se just ollut se asia, että oli laittanut paremman takin päälle ja se meni pilalle. Kai se nyppii erilailla, onko kyseessä 50e vaate tai 250e vaate. Eikö?

No siellä jo tuohdutaan että "aina meille rikkaille nauretaan"....

Tää on provo. Hei haloo! Otteko katsoneet ulos, täällä eteläsuomessakaan ei vielä oo ihan sellaset kelit, että päiväkodin tädit päästäis yhtään ketään pelkissä farkuissa pihalle, puhumattakaan kaksvuotiaista. Jos näin olisi todella tapahtunut, niin huolestuisin kyllä ihan muusta kuin takin tahroista.

Olkoonkin provo, mutten tajua silti tuota asiaa että jos jollain pyyhkii paremmin (rahallisesti) niin hänelle saa ja kuuluukin olla tympeä, vahingoniloinen jne.

[QUOTE="...";25968864]No eikö se just ollut se asia, että oli laittanut paremman takin päälle ja se meni pilalle. Kai se nyppii erilailla, onko kyseessä 50e vaate tai 250e vaate. Eikö?[/QUOTE]

ehkà tavallaan. mutta sitten kun se merkkikin vielà mainitaan, tekee jotenkin hirveen lapselliseksi (mun mielestà siis) . lisàksi vika ei todellakaan ollut tarhatàtien. àrsyttàà kun mammat aina syyttàà opettaja, lààkàreità ja ihan kaikkia. omna arviointikyvyt kàyttò ei ole kiellettyà

vähän parempaa päälle.

Tuo on ehkä se kohta, johon ap olisi pitänyt kiinnittää huomio. VÄHÄN parempaa, on eri asia kuin sitä parasta :D Mutta kuulostaa niin ihanan epäkäytännölliseltä. Tennarit tällaisille keleille - juuh...
Oiskohan kannattanut vain ne sisäkamppeet pistää paremmat ja ulkokamppeet samat mitkä yleensäkin on tarhassa?? Maalaisjärjen käyttö kai on sallittua?!?!?

[QUOTE="Mamma italiana";25968878]ehkà tavallaan. mutta sitten kun se merkkikin vielà mainitaan, tekee jotenkin hirveen lapselliseksi (mun mielestà siis) . lisàksi vika ei todellakaan ollut tarhatàtien. àrsyttàà kun mammat aina syyttàà opettaja, lààkàreità ja ihan kaikkia. omna arviointikyvyt kàyttò ei ole kiellettyà[/QUOTE]

Selvä. Minua ärsyttää, kun mammat aina suolestaa toisensa. Tää palsta on kyllä yks virtuaalinen sairaanhoitopiirin kahvihuone.

[QUOTE="...";25968758]Onko teistä hauskaa, että takki tms pilataan? Mikä tässä nyt naurattaa, se että jollain on varaa ja sitten sen tavarat pilattin? Eli stnan paska, koska sulla on rahaa. Hihihiiihiiii...?[/QUOTE]

Sama tuli mieleen. Vahingoniloista porukkaa.

Siis ei kai sinne tarhaan kannata KOSKAAN laittaa parasta päälle ellei itse ole siellä lasta vahtimassa esim. kevätjuhla tai joulujuhla... jos silloinkaan!! Ulkovaatteesta nyt puhumattakaan.
Tässä haiskahtaa pahasti se että haluttiin näyttää muille että meidänpä rinsessalla onkin NÄIN hienot vaatteet.

Se nyt on se ja sama mitä lapsella on päällä, koska jokainen varmaankin osaa laittaa vaatteet pesukoneeseen ja pestä ne.

Miksi tuollaiselle pitäisi olla kateellinen? Sitä minä en vain ymmärrä. Enkä ymmärrä sitäkään miksi sinne päiväkotiin pitää laittaa sellaisia vaatteita, jotka eivät kestä kuraa, märkää ja pyykinpesua. Lapset ovat lapsia ja antaa lapsien olla lapsia. Mikäs sen mukavampaa kuin leikkiä kuralammikossa kyynärpäitä myöten :) Ja miksi siis ei lapsella voi olla sen mukaisia vaatteita?

Meidänkin lapsilla on kalliita vaatteita, mutta jos ne eivät kestä käyttöä eikä pesukoneita, niin eipä niitä tarvitse edes ostaakaan.

Sen enempää ottamatta kantaa... Yksikään Ralph Laurentin takki 2.veelle ei maksa noin paljon, paitsi jos siinä on timantteja... Tai sit sua on kusetettu. T. Terveisiä Lontoosta :)

[QUOTE="Mie";25970149]Sen enempää ottamatta kantaa... Yksikään Ralph Laurentin takki 2.veelle ei maksa noin paljon, paitsi jos siinä on timantteja... Tai sit sua on kusetettu. T. Terveisiä Lontoosta :)[/QUOTE]

Oho, "mie" nimimerkki olikin käytössä... Olen sit vaikka "mikäkin" :) Ja siis mä kirjotin ton :)

No musta on omaa tyhmyyttä jos laittaa pk:hon tollaset vaatteet 2veelle. Se voi kaatua lätäkköön vaikka matkalla sinne tapahtumaan. Siinä kun hoitajilla on ne 11 muuta kaitsettavana myös.

voi luoja! Kenen kaksivuotiaat on tällasella säällä tennareissa ja farkuissa ulkona??
Meillä on ainakin toppapuku. Ja alle voi sitten laittaa jotain hienoa jos haluaa.

Huh huh! Porvoossa sitten sattuu ja tapahtuu1

Yhteistyössä