Lapseni kallis takki pilattiin tarhassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihainen mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä minuakin vituttaisi, jos hoitajien tyhmyyden takia kallis takki meni pilalle. Oli sitten rahaa ostaa uutta tai ei.

Eiköhän se oo ihan vanhemman omaa tyhmyyttä jos pistää jonkun kalliin valkoisen takin päiväkotiin pienelle lapselle. Oisko kenties jonkun hoitajista pitänyt olla koko ajan lapsen vieressä vahtimassa ettei lapsi vaan sotke Ralph Laureniaan? :xmas:

minua jài eniten vaivaamaan (ehkà tulikin jo edellà ilmi) mità pesuainetta ja pesukonetta ap kàyttàà ja oliko ne vaatteet feikit. merkkivaatteet kestàà pesua ja tulee puhtaaksi!!!!!

[QUOTE="vieras";25968620]Mä luin rivien välistä, että farkut olivat samaa merkkiä kuin takki (ovh. 120e ) ja tennarit olivat valkoista genuiinin nahkaa, niitä näkee tuolla Porvoon kaduilla usein :whistle:[/QUOTE]

Luin ensin, että beduiinin nahkaa ja mietin kuka on nyljetty Nico-Emmaliinin tennareiden vuoksi...

2.v lapseni päiväkotiryhmä kävi tänään vierailemassa eräässä tapahtumassa. Etukäteen tarhatätit sanoi, että voi laittaa lapselle vähän parempaa päälle.
Laitoin lapselleni vähän paremmat vaatteet, hänellä oli mm. 250 e Ralph Laurenin takki päällä. Pakkasin mukaan myös kuravaatteet, joilla voi olla loppupäivästä pihalla. Kerroin tästä myös hoitajille.
No, kun menen hakemaan tyttöä, hän leikkii hiekka/mutakasassa iloisesti tuo Ralph Laurenin takki päällä, tennarit ja farkut jalassa. Kumpparitkin olin pakannut mukaan. Samoin muut lapset, farkuissa ja tennareissa. Kävin kysymässä hoitajilta, miksei vaihtaneet haalaria ja kumppareita tapahtuman jälkeen. Ei kuulemma jaksaneet, vaan päättivät jäädä suoraan pihalle. Olivat kyllä käskeneet lapsia leikkimään nätisti ettei vaatteet sotkeennu. Voi luoja, eihän 2.v lapset osaa leikkiä nätisti ja varoa vaatteita!

Voitte vaan kuvitella miltä valkoinen takki näytti mutatahroineen, samoin farkut. Valkosista tennareista tuli ruskeat. Oon yrittänyt pestä vaatteita, mutta ei lähtenyt pesukoneessakaan, vaikka esipesin. Tai no suurin osa lähti, mutta kivoja ruskeita länttejä vielä.

Aha.

millanen 2 vuotias osaa pitää valkoset vaatteet puhtaana? meillä ei vajaa vuotiaalla pysy edes valkonen paita puhtaana niin kauaa että sais mahdolliset napit ees kiinni :D ja se ei sentään osaa edes kävellä ja juosta vielä :D

[QUOTE="yrtti";25968695]Tyhmähän ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa :D KUKA HULLU MAKSAA 250 EUROA KAKSI VUOTIAAN TAKISTA... ei kukaan,joten tämä oli provo. :D[/QUOTE]

vààrin... se jolla on varaa ja halua maksaa moinen summa takista, menee valittamatta hyvààn pesulaan ja maksaa pesulalaskunkin mutisematta

[QUOTE="Mamma italiana";25968702]vààrin... se jolla on varaa ja halua maksaa moinen summa takista, menee valittamatta hyvààn pesulaan ja maksaa pesulalaskunkin mutisematta[/QUOTE]

Tai käy ostamassa uuden takin ja laittaa kuvan siitä palstalle. Ja nauraa köyhille päälle!

Kun entinen pomo sai muksun, nin lapselle ei muuta ostettukkaan, kuin merkkivaatteita. Mä luulen, että sillä pikkuneidillä oli kalliimpia vaatteita mitä mulla (siis joka ikinen vaate oli merkkivaate).

Kyllä, jos meillä on tarhaan pyydetty laittaa paremmat päälle, niin ykköset on vedetty ylle lapsille. Ja joo, mä olisin tosi kyrsiintynyt, jos näillä ykkösillä olisivat päästäneet muksun leikkimään kuralätäköihin. Jos ei jaksa vaihtaa asiallisiin tamineisiin, niin sitten mennään sisälle.

Järjen köyhyyttä, mutta ei käsittääkseni äidiltä vaan tarhantädeiltä. Provo tai ei. Ja ihmeen ilkeistä ihmisiä täällä. Vaikka mulla ei olis käyttää edes omaan takkiin 250€, hyvä jos ees 50€, niin pidä idioottina ihmistä, joka haluaa ostaa lapselle satojen eurojen takin. Varmaa ostasin itsekkin, jos kylpisin rahassa, mutta kun en, nin saa tarjoustalon tamineet kelvata omille ipanoille ;)

Onko teistä hauskaa, että takki tms pilataan? Mikä tässä nyt naurattaa, se että jollain on varaa ja sitten sen tavarat pilattin? Eli stnan paska, koska sulla on rahaa. Hihihiiihiiii...?

... lisàksi, ihan turha ilmoittaa takin hintaa, onko sillà vàlià edes? entà jos takki olisi maksanut, 15 euroa, 50 euroa tai 500 tai 100 euroa? nautrettavaa tàssà aloituksessa oli juuri hintaan ja merkkiin puuttuminen.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Voi jeesus tata suomalaisten kateutta! Olen niiiiin kiitollinen, etten asu enaa siella katkerien aalio-aitien keskella. Jos joku tulisi valittamaan kuinka hanen lapsesnsa Prismasta ostettu takki oli pilattu tarhassa, niin han kylla saisi sympatiat puolellensa, huoh. Oli provo, tai ei, niin tassa taas nakee suomalaisen perusluonteen!

[QUOTE="mie";25968793]Voi jeesus tata suomalaisten kateutta! Olen niiiiin kiitollinen, etten asu enaa siella katkerien aalio-aitien keskella. Jos joku tulisi valittamaan kuinka hanen lapsesnsa Prismasta ostettu takki oli pilattu tarhassa, niin han kylla saisi sympatiat puolellensa, huoh. Oli provo, tai ei, niin tassa taas nakee suomalaisen perusluonteen![/QUOTE]

No juuri näin!

[QUOTE="mie";25968793]Voi jeesus tata suomalaisten kateutta! Olen niiiiin kiitollinen, etten asu enaa siella katkerien aalio-aitien keskella. Jos joku tulisi valittamaan kuinka hanen lapsesnsa Prismasta ostettu takki oli pilattu tarhassa, niin han kylla saisi sympatiat puolellensa, huoh. Oli provo, tai ei, niin tassa taas nakee suomalaisen perusluonteen![/QUOTE]Hohhoi. Minust tää nyt on vain täysi läppä :xmas:
Mut siinä olet oikeassa, että onneksi täältä suomesta pääsee pois! Muutama vuosi vielä kärvisteltävä...

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
2.v lapseni päiväkotiryhmä kävi tänään vierailemassa eräässä tapahtumassa. Etukäteen tarhatätit sanoi, että voi laittaa lapselle vähän parempaa päälle.
Laitoin lapselleni vähän paremmat vaatteet, hänellä oli mm. 250 e Ralph Laurenin takki päällä. Pakkasin mukaan myös kuravaatteet, joilla voi olla loppupäivästä pihalla. Kerroin tästä myös hoitajille.
No, kun menen hakemaan tyttöä, hän leikkii hiekka/mutakasassa iloisesti tuo Ralph Laurenin takki päällä, tennarit ja farkut jalassa. Kumpparitkin olin pakannut mukaan. Samoin muut lapset, farkuissa ja tennareissa. Kävin kysymässä hoitajilta, miksei vaihtaneet haalaria ja kumppareita tapahtuman jälkeen. Ei kuulemma jaksaneet, vaan päättivät jäädä suoraan pihalle. Olivat kyllä käskeneet lapsia leikkimään nätisti ettei vaatteet sotkeennu. Voi luoja, eihän 2.v lapset osaa leikkiä nätisti ja varoa vaatteita!

Voitte vaan kuvitella miltä valkoinen takki näytti mutatahroineen, samoin farkut. Valkosista tennareista tuli ruskeat. Oon yrittänyt pestä vaatteita, mutta ei lähtenyt pesukoneessakaan, vaikka esipesin. Tai no suurin osa lähti, mutta kivoja ruskeita länttejä vielä.

Anteeksi nyt paljon mutta tämä on erittäin SURKEA PROVO!!!!Ralph Laurent my ass....jooooooo

[QUOTE="Mamma italiana";25968785]... lisàksi, ihan turha ilmoittaa takin hintaa, onko sillà vàlià edes? entà jos takki olisi maksanut, 15 euroa, 50 euroa tai 500 tai 100 euroa? nautrettavaa tàssà aloituksessa oli juuri hintaan ja merkkiin puuttuminen.[/QUOTE]

Miksei olisi saanut mainita hintaa? Vaikka ap:n ajatellen ei kai olisi kannattanut. Olisi saanut välittömästi sympatiat palstamammoilta, mutta kun olikin varakkaampi mamma toisella puolella -> haukut niskaan. Jee, hyvä äidit.

Yhteistyössä