Lapsena pelkäsin ja inhosin kissoja ja rakastin koiria

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eläin itsekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eläin itsekin

Vieras
Nyt on toisinpäin.
Lapsena pelkäsin että kissat raapivat ja sylkevät ja kynsivät.
Koiria sai taluttaa ja rapsuttaa.

Nyt aikuisena kunnioitan kissojen itsenäisyyttä.
Koirissa inhottaa nykyään se että niitä on paljon, ne ovat niin kiinnostuneita paskastaan ja kusesta ja toisten koirien paskasta ja kusesta. Sitä haistellaan lenkillä. Joka paikassa koirien paskaa ja kusta.
Ja se, että ne nuolevat omistajaansa, oli tämä millainen paskiainen tahansa. Omistaja saa ne tekemään mitä tahansa. Niillä ei siis ole omaa mieltä ollenkaan.

Inhoan niiden pomottamista ja sitä että niitä puetaan ja kohdellaan ihmisinä.
 

Yhteistyössä