Good Morning Vietnam on leffa, ja ehdottomasti katsomisen arvoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:good morning vietnam...olisko se sarja.Alkuperäinen kirjoittaja v:Joo, muistan, oliko se Nighthawk tai jotain??Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Missä tv-sarjassa joku mies sanoi aina lopuksi että "and good night America, wherever you are"?
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä olin NIIN rakastunut :heart:
...kotipermanentattuun äijään, jolla oli liian pieni nahkatakki, farkut kainaloihin asti, ja joka puhui pääasiassa rannekellolleen.
Muna Carita... Juu. Kikka, sukkula veenukseen, Jamppa Tuominen, Markku Aro, Kirka..Alkuperäinen kirjoittaja Samanlainen onni:Modern Talking, Bad Boys Blue, a-ha, Mona Carita, Yö ihanaa ihanaa ihanaaaa :wave:
Hapsiainen!!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja bella:Mikä se lasten ohjelma oli, jossa oli vaan se käsi, joka oli olevinaan joku ötökkä? Ja sitten tietysti Kylli-täti! Oli ihana.
Ja mä olin niin lumoutunut tohon autoon, ihan uskomaton :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä olin NIIN rakastunut :heart:
...kotipermanentattuun äijään, jolla oli liian pieni nahkatakki, farkut kainaloihin asti, ja joka puhui pääasiassa rannekellolleen.
Siis nää tuo niin hyviä muistoja mieleen Sit me leikittiin smurffeilla ja poikien kanssa neppiksillä hiekkalaatikolla. Eikö 80 luvulla tullut myös rubiikin kuutio ja siitä se käärmeversio.Siis lapsuusmuistoja palaa mieleen todella. Muistaako kukaan sellaista tv-sarjaa, kun apinoiden kuningas?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko teillä sellainen taskulamppu, johon sai vaihdettua punaisen tai vihreän värin? Oli paperinukkeja, syötiin saunalenkkiä ja juotiin punasta jaffaa..
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Muistaako joku tv-sarjan Paluu Edeniin?
Muistan ton... Ja sunnuntai aamuisin tuli lastenohjelmia. Oli yks maailman satuja tai jotain, ja siinä oli aina jotain satu intialaisesta prinsessasta tai jotain, ja se oli niin ihana. Ja jouluaaton aamuna tuli hirveesti lastenohjelmia, mikä oli tosi huippua, ja silloin tuli yleensä se Lumiukko, ja walking in the air...Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Eiiih mitä muistoja tulee taas mieleen...
Muistaako joku; jossain lastenohjelmassa oli se valkoinen käsi, jossa laulettiin "sor sor sormileikki alkaa yhdessä näin leikitäään"
Eiks se ollu Hasse - hyppää siivelle?Alkuperäinen kirjoittaja -78:Tuli mieleen, et oli matkatoimisto Hasse! sillä mekin tehtiin eka espanjan matkamme.
Mekin käytiin Hassen reissulla KanariallaAlkuperäinen kirjoittaja -78:Tuli mieleen, et oli matkatoimisto Hasse! sillä mekin tehtiin eka espanjan matkamme.
Mun veli osti pontiacin, joka näytti ihan tuolta. Oli vähän siistiä olla sen kyydissä, kun pojat huuteli, että kato samanlainen auto ku ritari ässällä...Alkuperäinen kirjoittaja Chupacabra:Ja mä olin niin lumoutunut tohon autoon, ihan uskomaton :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä olin NIIN rakastunut :heart:
Se tulee vieläkin, joka jouluAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistan ton... Ja sunnuntai aamuisin tuli lastenohjelmia. Oli yks maailman satuja tai jotain, ja siinä oli aina jotain satu intialaisesta prinsessasta tai jotain, ja se oli niin ihana. Ja jouluaaton aamuna tuli hirveesti lastenohjelmia, mikä oli tosi huippua, ja silloin tuli yleensä se Lumiukko, ja walking in the air...Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Eiiih mitä muistoja tulee taas mieleen...
Muistaako joku; jossain lastenohjelmassa oli se valkoinen käsi, jossa laulettiin "sor sor sormileikki alkaa yhdessä näin leikitäään"
Vaarinhousuista tuli mieleen, et leikittiin Ei, juu, vaarinhousut.Alkuperäinen kirjoittaja -78:Sorminarut, joilla tehtiin kuvioita, mm. vaarinhousut.
Rakkausprosentti
Paperista tehty härveli peukaloon ja etusormeen, olikohan sisällä kirjaimia? Härveliä plarattiin eestaas sormilla.
Ystäväkirjat.