Lapsen "vuosikuvista" ( ongelman sitä saa tästäkin ;) )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mantelisuklaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mantelisuklaa

Vieras
Te jotka harrastatte lapsen "vuosikuvausta", niin oletteko antaneen mummeille, kummeille jne. saman kuvan, vai eri kuvia? Kehitin sitten itselleni tästäkin ongelman, että antaako kaikille eri kuva vaiko sama kuva... :/ :whistle: :ashamed:

olen tainnut teettää parhaimman (mielestäni) otoksen useampaan kertaan ja jakanut kummeille ja mummoille. mutta voihan sitä eri versionki antaa, ihan miten vaan. joten saat ite päättää...he hee

Tää on mun lempi-vihaus-aihe:) Meillä ei lapsena ollut tapana tämmösissä käydä, koulukuvaus oli sit eri, niin en ole omia lapsiakaan juoksuttanut studioon. Anoppi on kimpussa, kun seinällä killuu omien poikien 3-vuotiskuvat, haluaisi sinne mieheni kuvan viereen lastemme kuvatkin... Mäkämäkä. Jos aloitat yhden kanssa 1-vuotiskuvasta, niitä pitäisi vuoden välein päivittää, ja entäs kun lapsia meilläkin on kohta kolme!

Hääkuvassa käytiin, tuli hieno sellainen, siitä teetettiin sitten isovanhemmille, niin anoppi mäkätti siitäkin, että mitä varten mustavalkoinen.

Eli olen jästipää ja teen justiinsa niinkuin haluan, ehkä käymme sitten kaikki kolme kuvauttamassa, kun tämä tuorein tapaus on syntynyt.

Ap:lle, tee ittelles helpommaksi ja päätät itse, mistä kuvasta teetät, mekin hääkuvan kanssa erehdyttiin kysymään saavilta tahoilta, minkä itse haluaa, ja voi sitä mielipiteiden tulvaa! Kuvan kuuluisi olla mieluisa yllätys ja LAHJA teiltä heille, ei sellainen "minä haluan sitä" ja "minä haluan tätä", "miksei ole tällaiset kehykset" ja mäkämäkä. Kyllä tuostakin mielensä pahaksi saa.

Meillä on neitistä otettu 1v kuva ja senkin sai siskoni ihan vahingossa otettua.. Eli mentiin ajatuksella jos tulee hyvä kuva ni sit laitetaan kaikille sama kuva,
ja nimenomaan pelkkä kuva, ei kehyksiä tai mitään ja siitähän sitten meteli nousi..
Kannattaa tehdä niinkuin itsestä parhaalta tuntuu.
me mentiin helpoimman kautta eli sama kuva kaikille.. :)

Meillä jokainen valitsee kuvansa itse... Eikä me kustanneta kuin kummien kuvat :whistle: . Kuvautetaan jokainen ipana 3-vuotiaaksi, sit tule tauko ja sit alkaakin eskarikuvat... harmittaa kyllä nyt vähän, kun ei kuvautettu 4- ja 5-vuotiainakin, mut ei auta enää valittaa...

Yhteistyössä