Lapsen "tekemisestä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja olivia09:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja olivia09:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin vaan että onko se tavara muilla jotenkin paksumpaa vai valuuko se kaikilla ulos? Kun tahtois maksimoida kaikki, jotta onnistuttais vauvan saannissa, niin mietin että auttaiskohan se et antais sperman jäädä sisään pidemmäksi aikaa (jotkuthan käyttää ehkäisynäkin huolellista alapään pesua, vaikka se nyt ei tietystikään mikään (luotettava) ehkäisykeino ole.

Siis mitä??????????? ehkäisynä alapään pesu..... :o

Kyllä, valitettavasti. Täälläkin palstalla vauvakuume-osiossa on ollut juttua tästä.

No enpä kyllä oo moisesta koskaan kuullu enkä usko tuohon yhtään... huo kamala jos joku pitää pesua riittävänä ehkäisykeinona... :o

Kyl vain! Sit ihmetellään miksi niitä vahinkoja sattuu..

No ei meillä onneksi mies sitten kovin herkkänahkainen ole..välillä jään hetkeksi makoilemaan, mutta melko usein pusujen jälkeen nousen ja menen vessaan..enkä osaa sitä pahana asiana pitää..eikä ilmeisesti mun mieskään.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
No ei meillä onneksi mies sitten kovin herkkänahkainen ole..välillä jään hetkeksi makoilemaan, mutta melko usein pusujen jälkeen nousen ja menen vessaan..enkä osaa sitä pahana asiana pitää..eikä ilmeisesti mun mieskään.

Enkä minäkään pitäisi lähtökohtaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä sinne perille menee se mitä pitääkin vaikka paljon valuu pois. Hyvinpä mäkin olen raskaaksi tullut vaikka olen heti noussut ylös ja mennyt pesulle.

Heti nouset ja menet pesuille ?
Onko kukaan koskaan osoittanut olevansa loukkaantunut tuosta ?

Jos ´heti´ ei tarkoita _heti_ niin ei mitään ongelmaa, ymmärsin haravan liian kirjaimellisesti ilmeisesti =).

Tiedättehän... miehellä vielä viimeiset pisarat lentelee kun Harava hippulat vinkuen juoksee jo vessan ovelle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Jos ´heti´ ei tarkoita _heti_ niin ei mitään ongelmaa, ymmärsin haravan liian kirjaimellisesti ilmeisesti =).

Tiedättehän... miehellä vielä viimeiset pisarat lentelee kun Harava hippulat vinkuen juoksee jo vessan ovelle. :D

Siis mikä sun ongelma on? :o Meinaatko, että mä potkin miehen pois päältä että pääsen pesulle? Ei kristus minkä ongelman sä kehitit asiasta joka ei ole ollut mulle ikinä minkäälainen ongelma eikä ole kyllä ollut yhdellekään miehellekään. Oletko saanut jotakin traumoja kun joku nainen onkin noussut sängystä heti ylös eikä ole makoillut sun vieressä? Ja etkö käsitä sellaista, että tapoja on erilaisia eikä se sun tapasi ole ainoa oikia?

Muuten sen pesun jälkeen voi palata sinne sänkyyn makoilemaan. :whistle: Ja on muuten suositus, että yhdynnän jälkeen nainen kävisi virtsaamassa. Mutta kaipa sekin on sitten väärin ja mitä sitä nyt hygieeniasta ja terveydestä huolehtimaan. :xmas:

Meillä on tiedossa takuuvarmasti se kerta, josta tärppäsi (ihan eka yrityskerta ilman ehkäisyä). Asento oli lähetyssaarnaaja ja heti aktin jälkeen nousin pesulle. Eli ihan helposti voi raskautua ilman mitään poppaskonstejakin.

Alkuperäinen kirjoittaja chic:
Meillä on tiedossa takuuvarmasti se kerta, josta tärppäsi (ihan eka yrityskerta ilman ehkäisyä). Asento oli lähetyssaarnaaja ja heti aktin jälkeen nousin pesulle. Eli ihan helposti voi raskautua ilman mitään poppaskonstejakin.

Niin ja unohtui mainita, että spermat tuntuivat valuvan ulos, mutta näköjään sit kuitenkin se kuningasyksilö ainakin pääsi perille.

Yhteistyössä