Lapsen "tekemisestä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä?

Vieras
Nyt on siis kyse ihan puhtaasti siitä tekemisestä, siis siitä teknisestä suorituksesta.

Miten saitte sperman pysymään sisällänne yhdynnän jälkeen vai menittekö heti pesulle/pissille? Sehän valuu sieltä pois vaikka kuinka jäisi makoilemaan..

teetin sellaisen tulpan ja otin sen sitten aina puolenvuorokauden kuluttua pois.

NO haloo!!!! Meinaatko että ne simpat tulee sieltä kaikki pihalle sen sperman mukana?

Kyllä niitä heppuja sinne oikeaan paikkaan ui, vaikka nousisit heti ylös. Olen jopa kuullut, että toisin kuin ihmiset luulevat, suihkuttaminen voi jopa auttaa siittiöitä pääsemään perille, sen sijaan että huuhtelisi ne pois.

Aktin jälkeen selälleen makoileen ja jalat koholleen seinää vasten 20min. Tämä auttoi meillä kun yritettiiin melkein 2vuotta lasta :) ja sauna edistää naisilla hedelmällisyyttä..
(no nuita et kyllä kysynyt.. ) :D

Mutta siis sitä spermaa jää sisälle vaikka kuinka valuis.

Alkuperäinen kirjoittaja olivia09:
No luinpa kerran jostain että selällee ja kintut kohti kattoa B) ...ken tietää toimiiko... :p

Uteliaisuuttani kysyn, että monesko päivä maaliskuuta tyttösi on syntynyt? Meillä 31.3.2008 syntynyt Olivia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä sinne perille menee se mitä pitääkin vaikka paljon valuu pois. Hyvinpä mäkin olen raskaaksi tullut vaikka olen heti noussut ylös ja mennyt pesulle.

Heti nouset ja menet pesuille ?
Onko kukaan koskaan osoittanut olevansa loukkaantunut tuosta ?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Kyllä sinne perille menee se mitä pitääkin vaikka paljon valuu pois. Hyvinpä mäkin olen raskaaksi tullut vaikka olen heti noussut ylös ja mennyt pesulle.

Mikähän tässä nyt olisi ongelma? Ei ole kivaa maata sängyssä kun spermat valuu pitkin poikin. Käyn pesulla ja menen takaisin sänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teetin sellaisen tulpan ja otin sen sitten aina puolenvuorokauden kuluttua pois.

NO haloo!!!! Meinaatko että ne simpat tulee sieltä kaikki pihalle sen sperman mukana?

Mistä näitä ihmisiä oikein sikiää??

Mikähän tässä nyt olisi ongelma? Ei ole kivaa maata sängyssä kun spermat valuu pitkin poikin. Käyn pesulla ja menen takaisin sänkyyn.

Menen kai minäkin heti pesulle ettei valu lakanoille!
Hygienia ennen kaikkea sentään. Ei paljon huvittais suttu lakanoissa sitten maata.
Ainakin mun mieheltä tulee sitä lastia niin paljon ettei siihen pahemmin jäädä makoilemaan jos meinaa lakanat säästää suht puhtaina.
Oli sitten ollut taukoa tai joka päivä touhuttu niin sitä on paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Anu:
Aktin jälkeen selälleen makoileen ja jalat koholleen seinää vasten 20min. Tämä auttoi meillä kun yritettiiin melkein 2vuotta lasta :) ja sauna edistää naisilla hedelmällisyyttä..
(no nuita et kyllä kysynyt.. ) :D

Mutta siis sitä spermaa jää sisälle vaikka kuinka valuis.

Kuinka pian sitten tärppäsi? Ja miten sauna edistää hedelmällisyyttä?

Ollaan siis yritetty esikoista jo tovi, ja alkaa tuskastuttaa kun mitään ei kuulu.. Niin että jos on mitä tahansa vinkkejä niin tänne vaan, kiitos :)

Heti sängystä nousun ja pesuille menon voi tulkita siten että kumppani haluaa "pestä" itsensä pois "liasta" ja ei ole mitenkään kaukaa haettua että joku voisi loukkaantua sellaisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Miksette te laita jotain rättiä (pyyhettä! :p ) sinne siksi aikaa?

Ai että kun tuossa saa päähänsä muhinoida milloin missäkin niin aletaan ensi hakemaan pyyhettä?
Joopa joo.
Saatikka että tietäis missä kohden sänkyä milloinkin touhutaan ja asentoja kun muutetaan niin muuta siinä sitten pyyhkeen tai rätin pakkaakin samalla, tosi eroottista kyllä :D

Sitäpaitsi tuntuu inhottavalta kun se valuu sieltä ulos niin ei senkään vuoksi viitti jättää pesuja myöhemmäksi.

Heti sängystä nousun ja pesuille menon voi tulkita siten että kumppani haluaa "pestä" itsensä pois "liasta" ja ei ole mitenkään kaukaa haettua että joku voisi loukkaantua sellaisesta.

Okei...Ihan miten vain, mutta mä teen niinkuin mä haluan. Kuivunut sperma on erittäin ärsyttävää saada pois.

Vain miehet voi ajatella noin

No onko kiva makoilla sit vieressä haisten sillille ja lakana märkänä spermasta??
Minusta taas on kunnioitettavaa että käy pesulla ja tulee puhtaana kainaloon:::

Okei...Ihan miten vain, mutta mä teen niinkuin mä haluan. Kuivunut sperma on erittäin ärsyttävää saada pois.

Ollaan me sitten näitä kummajaisia jotka pitävät huolta hygieniasta ja niitä kummajaisia joiden miehet ajattelevat näköjään aivoilla tässä asiassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja pesu:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Miksette te laita jotain rättiä (pyyhettä! :p ) sinne siksi aikaa?

Ai että kun tuossa saa päähänsä muhinoida milloin missäkin niin aletaan ensi hakemaan pyyhettä?
Joopa joo.
Saatikka että tietäis missä kohden sänkyä milloinkin touhutaan ja asentoja kun muutetaan niin muuta siinä sitten pyyhkeen tai rätin pakkaakin samalla, tosi eroottista kyllä :D

Sitäpaitsi tuntuu inhottavalta kun se valuu sieltä ulos niin ei senkään vuoksi viitti jättää pesuja myöhemmäksi.

Teillä mahtaa olla iso sänky sitten, jos ei sängyllä olevaan pyyhkeeseen yllä. Tai paperia ole missään saatavilla.

Yhteistyössä