Lapsen sukunimi ovessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eitullutmieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eitullutmieleen

Vieras
Erosin miehen kanssa ja hän muutti yhteisestä kodistamme pois. Lapsi siis jäi tähän kirjoille vaikka yhtä paljon on isänsä luona. No lapsella on isänsä sukunimi ja ei tullut oikeasti edes mieleen että se tulisi ovessa olla vai täytyykö? Mie vaan ilmoitin sitten talohuoltoon että miehen sukunimi tulee poistaa ovesta ja näin jälkiviisaana aloin ajattelemaan asiaa. Vielähän lapsen posti tulee omalla nimelläni laatikkoon koska on niin pieni, mutta tuleeko sen sukunimen olla ovessa?

no vaihda nyt samantien se lapsen sukunimi niin ei tarvi tollasta miettiä....

eikun siis, eiköhän se ois lapsestakin kiva, että omassa kotiovessa on myös oma nimi....

No se ehdittiin ottaa perjantaina pois ja kun ex-mies toi tänään pojan kotiin ihmetteli asiaa ja sanoi siitä minulle. Ei mulla tullut pieneen mieleenkään koko asia.

Ei mun ja siskon nimeä ollut koskaan meidän ovessa kun olin pieni, äidin ja sen uuden miehen vaan, ja jonkin ajan päästä vaan se miehen koska menivät naimisiin.

[QUOTE="vieras";26941373]Mitenkäs nämä yh;t joilla kolmekin lasta eri miehille, ja niiden sukunimet lapsilla, tuleeko oveen neljä sukunimeä?:D[/QUOTE]

Postilaatikossa saattaa olla.