lapsen sairaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Kauanko olette olleet lapsen sairauden takia poissa töistä.Itse olen yh ja koko viime viikko meni kuumeessa ja nyt saatu antibiottit mutta edelleen lämpöä joten ainakin ma vielä poissa töistä ja mulla on huono omatunto .Hoitajaan ei ole varaa ja sukulaiset ovat töissä käyviä sekä asuvat lähes sadan kilometrin päässä..olen itse vielä kaikenlisäksi koeajalla j akauhea pelko että sopimus ei jatku kun tuli melkein 1,5 viikon poissa olo .tosin olen ollut töissä jo ,5 kk ja ollut hyvä työntekijä .

Kauanko olette olleet lapsen sairauden takia poissa töistä.Itse olen yh ja koko viime viikko meni kuumeessa ja nyt saatu antibiottit mutta edelleen lämpöä joten ainakin ma vielä poissa töistä ja mulla on huono omatunto .Hoitajaan ei ole varaa ja sukulaiset ovat töissä käyviä sekä asuvat lähes sadan kilometrin päässä..olen itse vielä kaikenlisäksi koeajalla j akauhea pelko että sopimus ei jatku kun tuli melkein 1,5 viikon poissa olo .tosin olen ollut töissä jo ,5 kk ja ollut hyvä työntekijä .

1,5 kk

Eihän sairaudelle kukaan mitään voi. Tuskin työnantaja siihen katsoo jos on siis ymmärtäväinen...Itse otin aikanaan palkatonta kun vaan sairastelu jatkui, ei yh oikein muuten voi toimia ellei palkkaa hoitajaa...ja taas menis palkasta osa siihen eli mun mielestä rahallisesti sama ottaa palkatonta. Voimia sinne potilalle ja äidille!

[QUOTE="sairas";23549349]Eihän sairaudelle kukaan mitään voi. Tuskin työnantaja siihen katsoo jos on siis ymmärtäväinen...Itse otin aikanaan palkatonta kun vaan sairastelu jatkui, ei yh oikein muuten voi toimia ellei palkkaa hoitajaa...ja taas menis palkasta osa siihen eli mun mielestä rahallisesti sama ottaa palkatonta. Voimia sinne potilalle ja äidille![/QUOTE]

Kiitos: )..jännä miten sitä vaan osaa olla huono omatunto siitä että on poissa, tosin viihdyn työpaikassani loistavasti joten en halua sitä menettää .

Niin olispa helppoa olla samaan aikaan äiti/nainen/duunari/kodinhoitaja :) Mutta tosiaan voi jälkitauditkin olla vakavia, että siinä mielessä hoida lapsi kuntoon ja ilman huonoa omaatuntoa ;)

Yhteistyössä