A
aargh
Vieras
Vaikka mä oon sen sata kertaa sanonut, että mulle saa soittaa töihin vain akuuteissa tapauksissa, niin ei mene jakeluun. Mun työ on sellaista, että mä en pysty vastaamaan omaan puhelimeen enkä välttämättä edes pomon puhelimeen tulleisiin puheluihin. Mä oon sanonut, että yhteydenotot joko tekstiviestillä tai sähköpostilla, tai sitten voi jättää soittopyynnön mun vastaajaan niin soitan heti kun pystyn. Ja työnumeroon saa soittaa vain ja ainoastaan silloin, jos lapsella on hätä.
Mut ei. Ei toimi.
Jatkuvaan se soittelee mulle töihin milloin minkäkin asian takia. Ja ne asiat on just sellaisia, että todellakin sähköpostilla tai tekstarilla ne vois hoitaa.
Ja kun tänään taas sadannen kerran asiasta sanoin, niin se ei edes kuuntele vaan pajattaa päälle omiaan ja heittää luuria korvaan.
Musta alkaa ihan oikeasti pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että sillä on ihan henkilökohtaisesti jotain mua vastaan. Niin omituista sen käytös on. Ja tää puhelujuttu on vaan yks esimerkki kaiken muun omituisen käytöksen joukosta.
Mut ei. Ei toimi.
Jatkuvaan se soittelee mulle töihin milloin minkäkin asian takia. Ja ne asiat on just sellaisia, että todellakin sähköpostilla tai tekstarilla ne vois hoitaa.
Ja kun tänään taas sadannen kerran asiasta sanoin, niin se ei edes kuuntele vaan pajattaa päälle omiaan ja heittää luuria korvaan.
Musta alkaa ihan oikeasti pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että sillä on ihan henkilökohtaisesti jotain mua vastaan. Niin omituista sen käytös on. Ja tää puhelujuttu on vaan yks esimerkki kaiken muun omituisen käytöksen joukosta.