lapsen hätä huuto

pöllöjoonas

Jäsen
31.01.2009
170
0
16
kävin eilen mieltäni purkamassa,pojan tilanteneesta.koko päivän yritin soittaa osastolle ja saada lääkäriä kiini.joka on niin kiireinen ettei kerkiä vanhenpia tapaamaan saatikka sitten puhelimeen vastamaan.kunnes sitten puolen päivän aikaan soittivat nuorten psyk.osastolta soittivat että poika siiretään AIKUISTEN PSYK.OSASTOLLE!mie olinettä mitä helvettiä....poika on vasta 12v.ihan lapsi viellä.no heillä ei oo nuorten puolella mahdllista poikaa pitää.voin vaan kuvitella että miltä pojasta mahtaa tuntua,yksin vuorokauden ollut lepositeissä ja sitten vielä siirto aikuisten puolle.kukaan ei pääse tapaamaan...eikä saa puhelimeen.

juu tiedän sen,on varmasti pojan omaksi parhaaksi.mutta jotenkin särähti siirto aikuisten puolle.jospa jo tänään pääsisin pojan luo....toivon ainakin.mie niin toivoisin että saisi apua jostain...tiän että pojan pää on aivan sekaisin.niin on myös äidin.mutta kyllä tästä viellä noustaan......

Voi ei, tuli tosi paha mieli sun ja pojan puolesta :'( Ei ole kyllä aikuisten puolella noin pienen paikka. Mutta pääasia kuitenkin, että poika on nyt hoidossa :hug: Valtavan iso halaus ja jaksamista sulle ja pojallesi!

järkyttävää, että laitetaan lapsi aikuisten sekaan. toivottavasti asiat kuitenkin järjestyy, yleensä ne tuppaa järjestymään. olen sinä tiukkana, soittele joka paikkaan ja huuda suoraa huutoa poikasi puolesta. itse olen oppinut sen, että jos äiti ei ole tiukkana ja vaadi asioita, mitään ei tapahdu. kerää siis kaikki vuosien angstit ja alat hoitamaan poikasi asioita. toivottavasti joku hyvä lääkitys saadaan pojalle ja suht normielämäkin vielä. toivoa on aina, koita jaksaa.

On kyllä todella järkyttävää toimintaa laittaa 12 vuotias poika aikuisten psykiatriselle osastolle!!!! Onko tuo ihan laillistakaan? Herranen aika sentään.. Paljon voimia ja jaksamisia sinulle ja perheellenne! :hug:

Miksi hänen pitää yksin olla? Noinko henkisesti uupuneita kohdellaan? NIitä herkimpiä? parhaimpia ihmisiä, jotka eivät maailman pahuutta jaksa?

Miksi psykologiset tutkimukse eivät siirry käytäntöön?

Yhteistyössä