Tietenkin noinkin voi tehdä, mutta edelleen; ei ne synttärit ole kuin kerran vuodessa, mitä haittaa siitä on kenellekään että pöydästä puuttuu kerrankin ne vihannekset?

Ja toisaalta, jos kyse pienemmistä lapsista niin eivätpä ne jaksa kovin kauaa siihen syömiseen kiinnittää huomiota vaan tahtovat leikkimään, eikä pienempien synttärit yleensä koko päivää kestä.
Jokainen tyylillään, mutta itse ajattelen asian niin että laitan ne synttärit sitä päivänsankaria varten, en itseäni ja tykkään laittaa sen kerran tarjolle sitä syötävää niin ettei kukaan lähde nälkäisenä, ylijääneet voi aina pakastaa/säilöä