Kyllä laitetaan kaverit siksi aikaa lastenhuoneeseen odottamaan kun syömme perheen kesken. Omaan kotiin voi myös lähteä jos ei huvita odotella.Ihmiset todellakin todellakin todellakin on erilaisia. Eipä tulisi mieleenikään olla tarjoamatta lapsen kavereille tai omille kavereilleni jotain purtavaa... Toki kysyn pienempien (omani 5 v) kohdalla vanhemmilta, sopiiko ruokailla meillä (jos vaikka kahden tunninkin vierailuun ajoittuu meidän ruokailumme) ja onko allergioita. Laitatteko te lapsen kaverin odottelemaan olkkariin ja syötte itse?
Laitetaan menemään omaan kotiin sadan metrin päähän. Saa olla oma perhe keskenään edes pienen hetken päivän aikana.Ihmiset todellakin todellakin todellakin on erilaisia. Eipä tulisi mieleenikään olla tarjoamatta lapsen kavereille tai omille kavereilleni jotain purtavaa... Toki kysyn pienempien (omani 5 v) kohdalla vanhemmilta, sopiiko ruokailla meillä (jos vaikka kahden tunninkin vierailuun ajoittuu meidän ruokailumme) ja onko allergioita. Laitatteko te lapsen kaverin odottelemaan olkkariin ja syötte itse?
Köyhän on oltava epäkohtelias, ettei lapsensa joudu epäsuosioon vanukkaiden sijaan välipalana tarjoiltavien lantunpalojen vuoksi...Anteeksi, en osannut ajatella, että taloudellisista syistä olisi pakko. Pahoittelen!
Mä niin haluaisin tietää missä näitä ihmisiä on ja onko nämä todellisia. Itse asun täällä rentojen ihmisten idässä enkä ole koskaan livenä törmännyt äitiin, joka olis vetänyt kilarit siitä, että olen tarjonnut välipalaksi koululaisille lettuja perjantaina koulun jälkeen. Kai ne on kiehuneet takana päin. Päästäneet kuitenkin lapsensa meille seuraavallakin kerralla. Itselle on aina ollut selviö, että niille tarjotaan, jotka on paikalla. Osa syö ja osa ei.Voi luoja että ihmiset voi suhtautua tunteella välipalan tarjoamiseen, tarjoamatta jättämiseen ja välipalan laatuun!
Miksi pitäisi SUUTTUA, jos lapselle tarjotaan kylässä välipala? Jos siis lapsilla ei allergioita. Vai kaatuuko jonkun maailma yhteen välipalaan. Maailmassa on suurempiakin murheita...Omassa lapsuudenkodissani ei koskaan syöty mitään välipaloja. Minä suuttuisin, jos joku antaisi lapselleni jotain herkkuja ilman lupaa.