V
Vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Kiitos, onpas tänne ilmestynyt paljon vastauksia.
Kommentteja..
Miksi joka päivä suihkuun? Siksi, että sinne pepun väliin kertyy lapsillakin yhtä sun toista
päivän aikana ja jos ei sitä illalla pese pois se kutiaa yöllä ja sitten unissaan raapii peppuansa ja siitä taas seuraa iloiset kihomadot... :x
Molemmat lapset atoopikkoja ja minä itse myös ja iho voi paremmin kun sen suihkuttaa joka päivä.
Olennaista ei ole niinkään vesi vaan se mitä saippuaa käyttää.
Eikö teillä ode sitä bideetä että alapään voisi pestä ilman kokovartalosuihkua?
Ja eihän atoopikko käytä yhtään mitään saippuaa! Minä en voi atoopikkona käydä joka päivä suihkussa, sillä juuri se vesi kuivattaa ihoa. Joka toinen päivä kun käy, ei tarvitse kokovartalorasvausta eikä sitten tarvitse sitä rasvaa olla päivittäin suihkuttelemassa pois. Olkoonkin nykysuositus, minusta on älytöntä kuivattaa ihoa päivittäisellä suihkulla ja sitten pitää rasvata ja sitten pitää taas joka päivä pestä vanha rasva pois että voi laittaa uuden rasvan puhtaalle iholle..... Melkoinen noidankehä!
Joo en minäkään ihan ymmärtänyt tuota että atooppinen iho vois paremmin jos pesee joka päivä. Mä pesen meidän tytön kaks kertaa viikossa ja rasvaan päälle niin silloin iho pysyy hyvänä eikä kuiva liiaksi. Alapesu tehdään joka ilta käsisuihkulla.
Mua huvittaa ystäväni joka valittaa aina rutikuivasta ihostaan ja hän käy kaks kertaa päivässä suihkussa eikä edes tee mitään fyysistä työtä tai harrasta liikuntaa. Eiks aikuinen ihminen tajua.