K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tarjottiin ränsistyneen ja lahon kesämökin myynnistä 770 000€. Sijaitsee Nuuksiossa, se selittää hintaa. Päätin suostua. Nyt pitää vain jännittää, suostuuko hallintaoikeuden omaava leski luopumaan oikeudestaan. Jos ei, voi olla, ettei kauppoja synny 🙁
Toi summa oli ihan saikku ja olin lentää persiilleni luettuani viestin siitä. Ovat aiemminkin tarjonneet, vähemmän, mutten myynyt.

Mulle tarjottiin ränsistyneen ja lahon kesämökin myynnistä 770 000€. Sijaitsee Nuuksiossa, se selittää hintaa. Päätin suostua. Nyt pitää vain jännittää, suostuuko hallintaoikeuden omaava leski luopumaan oikeudestaan. Jos ei, voi olla, ettei kauppoja synny 🙁
Toi summa oli ihan saikku ja olin lentää persiilleni luettuani viestin siitä. Ovat aiemminkin tarjonneet, vähemmän, mutten myynyt.
Ootko sä sama, joka tehtaili vauvan AVllä perintökränä aloituksia. Rahakas lähisuku tuntui olevan taustalla niissäkin

Vttu mä oon hävittäny kultalaatan. Ei ollu iso mutta kuitenkin näillä hinnoilla vtuttaa. Oli joku KOP pankin juhlalaatta. Jos selvännäkijöitä paikalla, niin tulen iloiseksi ja onnelliseksi

Yhteistyössä