lapselta katkaistu niskat!!

  • Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
weer
Selkeä provo. Kuka jättäisi opman lapsensa teholle jos mahdollisuus että näkee lapsensa viimeisen kerran hengittävän? Ja varsinkin henkilön kanssa joka ajoi lapsen yli?
Niska voi murtua ilman että henki lähtee mutta jos kallo on irti rangasta, ei kovin paljoa toivoa ole.
 
Mulla nousi karvat ihan oikeesti pystyyn tästä ketjusta kahdesta syystä:

1. Kamalaa, jos lapsi on jäänyt auton alle ja murtanut niskansa! :hug:
2. Kamalaa, jos jostain löytyy niin sairas "ihminen", että provoilee tällaisella aiheella! |O
 
outoa
Tuo sanamuoto: Lapselta KATKAISTU niskat kuullostaa kovin, no tahalliselta. Ehkä sitten on shokissa, mutta outo sanavalinta jos vahingosta kyse. Ja autolla katkaistu, murtuahan iskusta ja retkahduksesta voi, mutta katkeanminen... No, jos lapsi teholla, niin kaikkea jaksamista ja voimaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
kukaan hoitoalalla oleva ei sano että käsi meni poikki jos se on murtunut. murtunut ja poikki mennyt raaja on kaksi eri asiaa.
Ja ap oli hoitoalalla? Itse en ole hoitoalalla, (vain 4v lääkistä takana), mutta tiedän silti, että potilaat puhuvat asioista epäspesifisillä nimillä. On nähtävä se merkitys sen nimityksen takana.
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
missä tämä tapahtui?
Keuruulla. mutta minun täytyy lähteä tyttäreni luo sittenkin vaikka tämä voimille ottaa. olette oikeassa hän tarvitsee äitiään ja mieskin juuri soitti ja pyysi minua paikalle. Kiitos ja öitä. olette ihania! :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ei kukaan jätä lastaan makaamaan sairaalaan ilman että olis siellä itse,selkee porvoo,
ai, ei vai? :kieh:
En mä ainakaan silloin jäisi jos lapsi todella on juuri tänään loukkaantunut ja henkitoreissaan. Eri asia jos tilanne olisi vakaa ja ei olisi välitöntä vaaraa. Mut kukin tyylillään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ei kukaan jätä lastaan makaamaan sairaalaan ilman että olis siellä itse,selkee porvoo,
ai, ei vai? :kieh:
Meidän pojalta leikattiin vuoden iässä kasvain ja kun poika oli heräämössä ja oli kaiken maailman letkuja kiinni niin ei mies pystynyt olemaan paikalla koska ei kestänyt nähdä niitä kaikkia letkuja yms. Samoin kun tyttö oli siellä teholla helmikuussa niin olin yksin siellä tytön kanssa kun mies ei kyennyt tulemaan sinne... joillekin se on kai ylitsepääsemättömän raskasta nähdä kaikki ne letkut yms..

Itse taas olen sellainen että olen aina ollut lapsen mukana sairaalass koko ajan ja hoitajat on saanu patistaa mua välillä ulos tuulettumaan kun en ole halunnut lasta jättää "yksin" vaikka onhan siellä ne hoitajat, mutta pelotti jättää ilman äitiä tai isiä sinne..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ei kukaan jätä lastaan makaamaan sairaalaan ilman että olis siellä itse,selkee porvoo,
ai, ei vai? :kieh:
En mä ainakaan silloin jäisi jos lapsi todella on juuri tänään loukkaantunut ja henkitoreissaan. Eri asia jos tilanne olisi vakaa ja ei olisi välitöntä vaaraa. Mut kukin tyylillään.
teholla nyt vaan ei aina voi eikä saa olla, oli tilanne mikä tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ei kukaan jätä lastaan makaamaan sairaalaan ilman että olis siellä itse,selkee porvoo,
ai, ei vai? :kieh:
En mä ainakaan silloin jäisi jos lapsi todella on juuri tänään loukkaantunut ja henkitoreissaan. Eri asia jos tilanne olisi vakaa ja ei olisi välitöntä vaaraa. Mut kukin tyylillään.
kyllä minä ainakin haluaisin olla läheiseni lähellä jos tilanne on kriittinen eikä tiedä vieläkö huomenna hengissä näkee ja muutenkin me on kyllä lasten kanssa oltu sairaalassa mukana ne harvat kerrat kun ovat siellä olleet.
Mutta meitä on erilaisia ja joku ilmeisesti pystyy kirjoittamaan suht virheetöntäkin tekstiä eikä kyyneleet summena silmiä ja kädet vapise mikä aiheuttaisi lukuisia näppisvirheitä kuten minulla tapahtuisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ei kukaan jätä lastaan makaamaan sairaalaan ilman että olis siellä itse,selkee porvoo,
ai, ei vai? :kieh:
En mä ainakaan silloin jäisi jos lapsi todella on juuri tänään loukkaantunut ja henkitoreissaan. Eri asia jos tilanne olisi vakaa ja ei olisi välitöntä vaaraa. Mut kukin tyylillään.
teholla nyt vaan ei aina voi eikä saa olla, oli tilanne mikä tahansa.
meillä vauva aloitti elämän vauvojen teholla ja kyllä me vaan siellä oltiin

 
vieras
Jos minun lapselleni oli tapahtunut jotain nuin kauheaa niin olin sitten hoitoalalla tai en olisin niin shokissa että en pystyisi takertuun jokaiseen yksityiskohtaan eli oliko murtunu vai poikki, oliko katkaistu vai vahingossa menny.

Kovasti voimia perheellenne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ei kukaan jätä lastaan makaamaan sairaalaan ilman että olis siellä itse,selkee porvoo,
ai, ei vai? :kieh:
En mä ainakaan silloin jäisi jos lapsi todella on juuri tänään loukkaantunut ja henkitoreissaan. Eri asia jos tilanne olisi vakaa ja ei olisi välitöntä vaaraa. Mut kukin tyylillään.
teholla nyt vaan ei aina voi eikä saa olla, oli tilanne mikä tahansa.
meillä vauva aloitti elämän vauvojen teholla ja kyllä me vaan siellä oltiin
no kivat teille =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
teholla nyt vaan ei aina voi eikä saa olla, oli tilanne mikä tahansa.
No ei varmaan voikkaan. Mutta kyllä mä itse muistan sen kun pääsin isän ja äidin mukaan teholle sanomaan hyvästit isoveljelle joka oli ajanut aiemmin illalla kolarin. Hän tosin ei onneksi kuollut vaikka tila oli kriittinen.
 

Yhteistyössä